hulp bij babydump?

29-08-2010 10:09 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Heeft iemand ervaring met de babydump? Ze zeggen de laagste prijsgarantie te hebben, hoe werkt dit dan?

Ik heb ergens namelijk een aanbieding van liggen (van een andere winkel) als ik dit laat zien krijg ik dan hetzelfde product voor dezelfde prijs of doen ze niet mee aan aanbiedingen?

Ik kan ze helaas niet bereiken ze hebben alleen een kantoornummer:S

En anders zou ik er wel even naar toe rijden maar die winkels die open zijn liggen hier wel een eindje vanaf...

Alvast bedankt!
Dacht ik toch effe dat je je baby wilde dumpen...
Geen idee, maarre...Waarom haal je het niet gewoon bij die andere winkel dan?
Morgen even bellen?
Ja, dat vind ik echt.
Echt, wie verzint zo'n naam?

Babydump... is toch te idioot voor woorden.

Het klinkt óf alsof je daar je baby kunt dumpen, óf het klinkt naar een hoop stront van een baby.

Maar een winkel waar je schattige witte rompertjes, een wiegje of een wippertje kan kopen, daar klinkt het echt totaal niet naar.

Maar dit was niet je vraag, geloof ik.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Pffff... ik dacht dat je hulp zocht voor het dumpen van je baby.
Waarom doe je zo moeilijk. Koop dan gewoon het product bij die andere winkel.

En mocht die uitverkocht zijn dan kun je het aangeven bij Babydump. Ik weet niet of ze er in mee gaan. Het is een aanbieding en geen vaste lage prijs. Proberen kan altijd.
Waarom wil je het beslist bij Babydump halen als een andere winkel een aanbieding heeft? Dan haal je het toch daar?
Er zijn winkels die nog een extra korting geven als je het bij een ander goedkoper kunt kopen...vandaar denk ik.

Maar geen idee of babydump dat ook doet.
Dan bel je toch? Op de website staan vast ook voorwaarden. Meestal werkt het niet met aanbiedingen, alleen als de reguliere prijs lager is en het een gelijkwaardige winkel is (geen webshop).

En babydump is idd een idiote naam, maar marketingtechnisch wel handig door de goedkope associatie. En zeg nou zelf, je onthoudt het wel
http://www.baby-dump.nl/index.php?id=5&page=home

mag de tekst niet kopieren van die kneuzen, maar daar staat je antwoord.

Voila
Nou als babydump er in mee gaat dan scheelt me dat 200 euro. En als ik naar die winkel zou gaan waar het in de aanbieding is dan moet ik er meer dan 100 km voor rijden (heen) en babydump is hier redelijk in de buurt.

Bedankt voor de snelle reacties.
Vragen. Of Googlen a la Kipstra. Zo moeilijk is het niet.
quote:Broedkippetje schreef op 29 augustus 2010 @ 10:11:

Echt, wie verzint zo'n naam?

Babydump... is toch te idioot voor woorden.

Het klinkt óf alsof je daar je baby kunt dumpen, óf het klinkt naar een hoop stront van een baby.

Maar een winkel waar je schattige witte rompertjes, een wiegje of een wippertje kan kopen, daar klinkt het echt totaal niet naar.

Maar dit was niet je vraag, geloof ik.Dat is het ook niet. Het is echt een dump
Ik heb over babydump niet zulke goede dingen gehoord. Een box die tot 3 keer toe niet goed of niet compleet was. Dan komen ze wel een nieuwe brengen maar voor de oude komt een andere vrachtwagen. Heb je dus twee van die dingen staan!

En ik las op een andere site (babybytes, waar je kan gluren bij anderen die foto's van hun babykamer op het www gooien) dat ze een kamertje verkopen dat bij bepaalde weersomstandigheden (buiten koud, binnen verwarming aan) gewoon kapot knapt en scheurt waardoor er splinters af vliegen of de bladen knappen. Ze blijven het kamertje gewoon verkopen alsof er niets mee aan de hand is.

Maar ik moet zeggen dat ik er zelf geen ervaring mee heb, ben nog nooit bij babydump geweest (en wil dat eigenlijk ook wel zo houden, vind de naam van de zaak ook niks.)
Ik ben er destijds wel geweest, maar zag zo al 2 dingen staan die ik ergens anders al goedkoper had gekocht. Lieten dus niet een heel goede indruk op mij achter, heb er uiteindelijk dan ook niet gekocht.
quote:Jorina schreef op 29 augustus 2010 @ 10:41:

Ik ben er destijds wel geweest, maar zag zo al 2 dingen staan die ik ergens anders al goedkoper had gekocht. Lieten dus niet een heel goede indruk op mij achter, heb er uiteindelijk dan ook niet gekocht.Ja maar dat kun je dus zeggen en dan krijg je het voor de laagste prijs toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb er een auto stoeltje gehaald en meteen meegenomen. Ik vond het niet duur, was een maxi cosi priori. Verder geen ervaringen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik heb er een auto stoeltje gehaald en meteen meegenomen. Ik vond het niet duur, was een maxi cosi priori. Verder geen ervaringen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:nouschi schreef op 29 augustus 2010 @ 10:44:

[...]

Ja maar dat kun je dus zeggen en dan krijg je het voor de laagste prijs toch?Nee, je krijgt alleen de laagste prijs als je het bij hen koopt. Niet als je het al bij een ander hebt gekocht.
Het zou mij wel het gevoel geven dat ik voor alle andere dingen ook moet kijken of het ergens anders niet goedkoper is want anders krijg je op deze twee dingen wel korting maar betaal je voor de rest misschien te veel. (zegt degene die in een opwelling de gehele uitzet in 1 keer gekocht heeft zonder ook maar bij een andere zaak in de etalage gekeken te hebben).
quote:Star schreef op 29 augustus 2010 @ 10:22:

[...]

Dat is het ook niet. Het is echt een dump

Ik ben in die in Veenendaal geweest, en daar kon je toch echt rompertjes, een wiegje en een wippertje kopen.

Leek eigenlijk best op de Gardo, Prenatal, etcetera, maar dan wat minder sfeervol/gezellig ingericht.

Niks gekocht, trouwens.

Die associatie met stront verpest het voor mij.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:nouschi schreef op 29 augustus 2010 @ 10:44:

[...]

Ja maar dat kun je dus zeggen en dan krijg je het voor de laagste prijs toch?

Ik wist toen niets af van die laagste prijs garantie, maar ik vind het ook niet echt spreken voor de betrouwbaarheid van een winkel, als ik direct al een aantal producten zie die ergens anders goedkoper zijn.

Dan teren ze gewoon op het feit dat een deel van de mensen af komt op de naam 'dump' , die er van uit gaan dat ze goedkoop zijn, en ze weten heel goed dat het percentage mensen dat terugkomt om die 'laagste prijs garantie' te claimen in de praktijk bijzonder klein is.
Hier goede ervaringen met babydump. Wij hebben het kinderkamertje er gekocht, de kinderwagen en b ox. Service was goed en de spullen ook nog steeds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven