hulp bij babydump?

29-08-2010 10:09 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Heeft iemand ervaring met de babydump? Ze zeggen de laagste prijsgarantie te hebben, hoe werkt dit dan?

Ik heb ergens namelijk een aanbieding van liggen (van een andere winkel) als ik dit laat zien krijg ik dan hetzelfde product voor dezelfde prijs of doen ze niet mee aan aanbiedingen?

Ik kan ze helaas niet bereiken ze hebben alleen een kantoornummer:S

En anders zou ik er wel even naar toe rijden maar die winkels die open zijn liggen hier wel een eindje vanaf...

Alvast bedankt!
Omdat als je bij Babydump voor een x-bedrag spullen koopt, je weer een x-bedrag aan uitzoekkorting krijgt (en die korting is niet lullig).
quote:Kipstra schreef op 29 augustus 2010 @ 10:48:

[...]

Nee, je krijgt alleen de laagste prijs als je het bij hen koopt. Niet als je het al bij een ander hebt gekocht.Ja dat snap ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En iig tot twee jaar geleden kreeg je benzine-geld terug.
quote:Broedkippetje schreef op 29 augustus 2010 @ 10:49:

[...]

Ik ben in die in Veenendaal geweest, en daar kon je toch echt rompertjes, een wiegje en een wippertje kopen.

Leek eigenlijk best op de Gardo, Prenatal, etcetera, maar dan wat minder sfeervol/gezellig ingericht.

Niks gekocht, trouwens.

Die associatie met stront verpest het voor mij.Dat bedoel ik
Hier ook veel spullen bij babydump gekocht (inderdaad een vreemde naam voor een babywinkel).

Toen ik ging shoppen voor de tweeling kwam ik daar uit en kreeg veel korting op bv de maxi-cosi's omdat ik ook de tweelingwagen (met koopzondagkorting) daar kocht. Verder hebben ze nog best wat andere spullen die de moeite waard zijn.

Was en ben tevreden over de kwaliteit en de service. Niks mis mee!

Hoe het zit met die laagste-prijs-garantie? Géén idee! Ik had gewoon geen zin om me overal in te verdiepen en de babydump leek me toen wel redelijk goedkoop.
En het is inderdaad niet zo'n heel sfeervolle winkel. Maar voor de koopzieke zwangere die ik toen was, was dat helemaal niet erg.................de auto was nu al afgeladen vol op de terugweg!
Hmm, geloof dat ik niet heel erg de behoefte had aan 'sfeervol'. Kidsfactory wordt sfeervol genoemd, ik vond het er verschrikkelijk. Ik hou niet van winkels die uitdragen dat zwanger zijn het hoogste goed is wat je kunt bereiken.
De babydump geld ook voor webshops. Ik heb zo al 170 euro bespaard op mijn duo kinderwagen!Ik heb het daar gekocht en vervolgens kwam ik het op dat moment ergens goedkoper tegen en hebben ze de prijs verlaagd met 10 euro extra. Vervolgens ging de prijs weer omlaag en hebben ze hem wederom verlaagd.

Ze hebben de laagste prijsgarantie dus alles wat jij goedkoper ergens anders kunt vinden, daar passen hun zich op aan!
Hier goede ervaring met BD en hun laagste prijs garantie! Die geldt tot geboorte van je kind. Had wagen en autostoel en alles al daar besteld, toen kwam prenatal met zoveel procent korting op alles. Scheelde me 200 euro ofzo, kreeg ik gewoon terug van BD. had ook een tas besteld, en toen ik hem kwam afhalen hadden ze net x% korting op tassen. Prijs werd keurig aangepast
Gardo vind ik persoonlijk een grotere dump dan de BD
Vivje: dank je dat wilde ik graag weten of dat ze zich aan passen aan de prijs die ik gevonden heb. Ik ga ze morgen bellen in de hoop dat ik geluk heb:D
Ons werd uitgelegd dat de laagste prijsgarantie geld tot de geboorte van ons kind. Lekker lang dus, aangezien wij de kinderwagen al met week 12 kochten. Dat staat ook op het garantiecertificaat dat je bij aankoop krijgt.

De winkel is idd niet erg sfeervol, maar goed, daar komen wij ook niet voor. Ik vind babypark erger, de sfeer is daar helemaal te zoeken, alles is beschadigd, boxen zijn op elkaar gestapeld (en niet netjes!) enz.

Zoals met alles is het handig om prijzen te vergelijken, babypark was bijv met de boxen echt niet goedkoper dan de prenatal. Sommige waren 30 euro duurder!
Ik ben er geweest maar ik vond de hulp in de winkel waardeloos.

Gelukkig had ik al uitgebreide uitleg gevraagd in een andere winkel, waar ik erg goed geholpen was.

Maar start nooit bij babydump als je uitleg over kinderwagens e.d. wil hebben.

Ik was er zo weer buiten...

Ga je ergens anders informatie op doen en koop je bij babydump hetzelfde, omdat het goedkoper is, dan snap ik dat wel. De kamertjes waren zeker niet goedkoper!!
Plak welke babypark was jij dan? Dat is nl bij die bij mij in de buurt alleen zo in de outlet hoek. Voor de rest is het de sfeer van fleurtjes kidsfactory
Ik vond de hulp, de sfeer e.d in babypark Kesteren erg goed!

Ik raad iedereen aan daar te starten met babyshoppen vanwege de goede hulp.
Sommige dingen zijn trouwens niet goedkoper bij Babydump, zoals bugaboo. Daarop geldt dus ook geen laagste prijsgarantie, omdat bugaboo vaste prijs hanteert. Telt dus ook niet mee in het bedrag dat je moet hebben voor de uitzoekkorting.
quote:jennifervd schreef op 29 augustus 2010 @ 11:54:

Ik ben er geweest maar ik vond de hulp in de winkel waardeloos.

Gelukkig had ik al uitgebreide uitleg gevraagd in een andere winkel, waar ik erg goed geholpen was.

Maar start nooit bij babydump als je uitleg over kinderwagens e.d. wil hebben.

Ik vond dat bij de Prenatal ook waardeloos. Rijen voor de kassa waar je een half uur in staat en verder geen medewerker in de winkel te vinden.

De Babydump bij mij in de buurt is niet sfeervol, maar wel sfeervoller dan ik had verwacht van een winkel met die naam
quote:DJ Momo schreef op 29 augustus 2010 @ 11:58:

Plak welke babypark was jij dan? Dat is nl bij die bij mij in de buurt alleen zo in de outlet hoek. Voor de rest is het de sfeer van fleurtjes kidsfactoryDat was in Enter..
scheelt ws dat die bij mij toen pas open was.
Wij hebben babykamer, matrasje, maxi cosi en babyfoon bij de baby dump gehaald. Inderdaad hele hoge kortingen, maxi cosi en babyfoon kregen we voor niets.

Bij het leveren van de babykamer ging het e.e.a. mis, na een boos telefoontje leverde dat ook nog weer zo'n 75 euro korting op.
Er zit een BabyDump bij mij in de straat dus ik ben er al eens geweest nu ik zwanger ben, maar (nog) niks gekocht.

De Bugaboo is er bijvoorbeeld 879 euro. Bij Prénatal 770 euro. Afgaande op de naam zou ik het omgekeerde verwachten. Absoluut geen dumpprijzen dus bij BabyDump. Wel veel goedkope babykamers, maar de kwaliteit is dan ook veel slechter dan bij bijv. Ikea (ze hebben ook wel duurdere kamertjes hoor, van betere kwaliteit, daarvoor moet je meestal eerst naar boven of zo).

Maar zeg nou zelf, bij welke grote babywinkel krijg je géén korting wanneer je er veel tegelijk aanschaft?
Is die bugaboo bij prenatal een oudere versie dan die bij Babydump?
Babypark, is dat niet die ene waarvan de website op zondag gesloten is? Daardoor verging mij al de lust om er te kopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven