Damn...koud in Augustus!
zondag 29 augustus 2010 om 13:55
Men schrijven 29 Augustus 2010...
Opgekruld op de bank, joggingpak aan, met lekkere dikke sokken, en een longsleeve onder m'n trui.
Nip ik langzaam de hete koffie op...zo heet dat ik het kopje maar even op tafel zet om af te koelen, gelijk sta ik op, de verwarming aanzetten...want het is KOUD!!!
En ik maar denken, na al die sneeuw en kou zouden we een heerlijke zomer krijgen, even snel de tuin in kijkend stel ik vast dat die er nog geen zomer zo troosteloos bij heeft gestaan.
De temperatuur meter buiten geeft 11graden aan...No way!!!
En ik ben niet de enige die het koud heeft, de kat ook..die is onder de vensterbank OP!! de warmwordende radiator gaan liggen.
Normaal BBQ-en wij in de zomer 1 keer per week...vanavond eten we stampot zuurkool, met spekjes, U-worst en als toetje warme griesmeelpap met bessensap.
Ik heb het koud...misschien toch de verwarming nog maar een keer aantikken?
En hoe vergaat het jullie op deze zondag?
Opgekruld op de bank, joggingpak aan, met lekkere dikke sokken, en een longsleeve onder m'n trui.
Nip ik langzaam de hete koffie op...zo heet dat ik het kopje maar even op tafel zet om af te koelen, gelijk sta ik op, de verwarming aanzetten...want het is KOUD!!!
En ik maar denken, na al die sneeuw en kou zouden we een heerlijke zomer krijgen, even snel de tuin in kijkend stel ik vast dat die er nog geen zomer zo troosteloos bij heeft gestaan.
De temperatuur meter buiten geeft 11graden aan...No way!!!
En ik ben niet de enige die het koud heeft, de kat ook..die is onder de vensterbank OP!! de warmwordende radiator gaan liggen.
Normaal BBQ-en wij in de zomer 1 keer per week...vanavond eten we stampot zuurkool, met spekjes, U-worst en als toetje warme griesmeelpap met bessensap.
Ik heb het koud...misschien toch de verwarming nog maar een keer aantikken?
En hoe vergaat het jullie op deze zondag?
zondag 29 augustus 2010 om 13:58
zondag 29 augustus 2010 om 14:01
zondag 29 augustus 2010 om 14:02
Hier rond Amsterdam regent het, ik hoef de deur niet uit dus het deert me niet. Binnen zonder verwarming is het 26 graden, ik kan het zomers hier niet koel krijgen. Dus laat de winter maar komen. Hoewel, zonde van alle energie die je verspilt. Neu deze temperatuur buiten is goed te doen, af en toe droog, prima. Zaterdag regende het maar, uitstellen om boodschappen te doen en om 7 uur, volop zon, dus gauw naar de supermarkt, heel goed te doen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 29 augustus 2010 om 14:02
zondag 29 augustus 2010 om 14:04
quote:N00tje schreef op 29 augustus 2010 @ 13:59:
Wijntje? Ik zit nog aan de koffie..
Maar ik zit er vergelijkbaar bij.. Kutweer.
Ja normaal drink ik niet overdag maar na wat smsjes van mijn ex vriend heb ik het wel nodig.
Heb me nog nooit zo kut gevoeld in mijn hele leven. En ik heb toch al aardig wat meegemaakt.
Hittegolven in de zomer dan he!
Ik vind het helemaal niet koud, de verwarming staat hier ook niet aan hoor. Het regent hier en ik ga vandaag de deur lekker niet uit.
Wijntje? Ik zit nog aan de koffie..
Maar ik zit er vergelijkbaar bij.. Kutweer.
Ja normaal drink ik niet overdag maar na wat smsjes van mijn ex vriend heb ik het wel nodig.
Heb me nog nooit zo kut gevoeld in mijn hele leven. En ik heb toch al aardig wat meegemaakt.
Hittegolven in de zomer dan he!
Ik vind het helemaal niet koud, de verwarming staat hier ook niet aan hoor. Het regent hier en ik ga vandaag de deur lekker niet uit.
zondag 29 augustus 2010 om 14:04
Is de ligging van je huis mss ook ongunstig, het is hier binnen nog 22 graden. Doorzonwoning, altijd zon ( als de zon er is ) en de warmte blijft goed binnen. Meestal gaat hier in oktober pas de verwarming aan. En uiterlijk in maart alweer uit
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
zondag 29 augustus 2010 om 14:05
Ik lig op de bank, nachthemd nog aan, hond naast me, joggingbroek aan en ochtend/middag/avondjas nog aan. Koffie heb ik net op en ik vind het maar niks.
Het is nog steeds augustus en gisteravond wilde mijn vriend de verwarming aan doen. Het is koud, nat, het waait te hard. Niks aan.
Ik wil in bikini in de tuin liggen. Of onder de parasol een boek lezen. Niet koukleumen en niks doen omdat het regent.
Het is nog steeds augustus en gisteravond wilde mijn vriend de verwarming aan doen. Het is koud, nat, het waait te hard. Niks aan.
Ik wil in bikini in de tuin liggen. Of onder de parasol een boek lezen. Niet koukleumen en niks doen omdat het regent.
zondag 29 augustus 2010 om 14:06
Ik vind het tot nu toe nog wel meevallen met de kou al heb ik de laatste dagen geen idee wat ik aan moet trekken. Ik zit hier ook maar lekker in een joggingbroek en simpel shirtje. Vriend ziet het toch niet, want er is voetbal op tv.
Dadelijk maar even flink sporten en daarna een lekkere frisse douche. En weer dubben over wat ik met deze temperatuur het beste aan kan trekken.
Dadelijk maar even flink sporten en daarna een lekkere frisse douche. En weer dubben over wat ik met deze temperatuur het beste aan kan trekken.
zondag 29 augustus 2010 om 14:06
zondag 29 augustus 2010 om 14:07
@ MV...
Nou hier regent het al sinds vanochtend 5.30
@ Pimpelmeesje...
Hier zijn er ook 2 deze week jarig, maar tot nu toe hier vaak wel zo redelijk dat we het altijd half binnen/half buiten konden vieren.
@N00tje...
Ik neem zo een lekker cognacje hoor, krijg je het ook altijd lekker warm van...oehhh en ga zo zelf even Peppadew's vullen, en een stokbroodje in de oven doen...dat zorgt er ook weer voor dat je het wat warmer krijgt
Nou hier regent het al sinds vanochtend 5.30
@ Pimpelmeesje...
Hier zijn er ook 2 deze week jarig, maar tot nu toe hier vaak wel zo redelijk dat we het altijd half binnen/half buiten konden vieren.
@N00tje...
Ik neem zo een lekker cognacje hoor, krijg je het ook altijd lekker warm van...oehhh en ga zo zelf even Peppadew's vullen, en een stokbroodje in de oven doen...dat zorgt er ook weer voor dat je het wat warmer krijgt
zondag 29 augustus 2010 om 14:10
HIer gaat de kachel nog lang niet aan. Ik heb net even gekeken en het is dan ook 22 graden waar ik nu zit (vanmorgen stond de zon op de ramen).
Voordat de kachel aan gaat kan je altijd eerst nog dikke sokken aantrekken, een fleecevest of een tshirt onder een bloesje. Ik wacht altijd zo lang mogelijk met het aansteken van de kachel, zonde van mijn geld. S'avonds kruipen we heel knus samen onder de snuggie op de bank. Elkaar warmhouden, dat is het beste
Voordat de kachel aan gaat kan je altijd eerst nog dikke sokken aantrekken, een fleecevest of een tshirt onder een bloesje. Ik wacht altijd zo lang mogelijk met het aansteken van de kachel, zonde van mijn geld. S'avonds kruipen we heel knus samen onder de snuggie op de bank. Elkaar warmhouden, dat is het beste