Meisjesnamentopic!

01-11-2009 19:43 3507 berichten
Verder spuien!

Nog meer inspiratie in het vorige topic.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Jip vind ik leuk voor een jongen...man lief niet.

Sam kennen we al in de omgeving...maar ik vind t een erg leuke meidennaam!
Puck, Day, Fee, Sil, Lynn, Britt, Soof?
voor jennifer

Rune

Jill

Indy

Kris

Brynn

Esra

Lauren

Renee

Rowan

Sacha

Skout

sorry als ze al genoemd zijn
Is het eigenlijk in om een kind maar een gedeelte van een naam te geven? Fem, Soof...? Ik vind het niet per se lelijk, maar voor mij zijn het meer afkortingen en koosnaampjes dan 'echte' namen.
Weet niet of het in is. Denk dat het meer een kwestie van smaak is. De één vindt het mooi, de ander niet. Gelukkig maar...
Mjah ik had het idee dat het in is omdat ik het eigenlijk nog niet eerder gehoord heb... ik ken niemand die bijvoorbeeld Soof heet of Sas of... nouja, San wel, maar da's er 1tje, tegenover 100 Sanne's. Dus daarom vroeg ik me af of het 'nieuw' is.
quote:loeske schreef op 26 juli 2010 @ 14:30:

Bedankt voor de reacties! Wij vinden ook dat Fem lief klinkt, lekker kort en niet te populair.

Babs vind ik ook erg leuk, maar mijn vriend niet. Hij vindt Liz erg leuk, ik ook, maar denk dat die naam door Wendy van Dijk (Lizzy) behoorlijk populair wordt. Daarom wil ik hem liever niet. Liv vind ik trouwens ook erg gaaf en lief klinken, maar blijf denken aan hiv, stom he?!Onze dochter heet ook Fem! Ik heb het verder nog nooit gehoord. De moeder van mijn vriend heette Femmie, en we wilden haar vernoemen. Femmie vonden we wat ouderwets, en toen kwamen we (apart van elkaar) op de naam Fem. Heb je je dochter ook zo genoemd (ik weet even niet alle ins en outs van dit topic)? Ik wou eens zien of naam voorkwam op dit forum, vandaar dat ik jouw bericht las. Soms voelde ik me (nadien) wat onzeker over haar naam, maar ik ben blij dat (sommige) mensen het ook een mooie naam vinden. Haar tweelingzusje heet Iris, dat vonden we 'gewoon' een mooie naam.
Alle unisex namen voor een meisje zijn meer dan welkom hier.

Ik blijf terugvallen op stoere meidennamen.
Ons meisje moet nog geboren worden, maar denk toch dat het niet Fem wordt. Welke wel dat moeten we nog even uitvechten Vind Fem wel echt een super leuke naam, maar vriendlief kan er niet aan wennen...
@Jennifer:

Chris

Kim

Alex

Bo

Cleo

Dion

Eden

Gaby

Glenn

Jael

Jo

Lenny

Luca

Mae

En hier een link met nog véél meer unisex namen:

http://www.familyberry.co ... FF61910FBCA143669BEBFF9F1
The time is now
Robin?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:loeske schreef op 31 augustus 2010 @ 19:10:

Ons meisje moet nog geboren worden, maar denk toch dat het niet Fem wordt. Welke wel dat moeten we nog even uitvechten Vind Fem wel echt een super leuke naam, maar vriendlief kan er niet aan wennen...Vind maar eens een naam die jullie beiden mooi vinden, makkelijk is dat niet. Wij vinden Fem nog steeds een heel mooie naam, en ik ben er nu ook niet meer onzeker over. Succes strakjes, en met het vinden van de juiste naam!
Ik vond zelf Noelle (met puntjes op de e) heel mooi, en Jasmijn ook.
Fem is een leuke naam!
quote:Fiorah schreef op 29 augustus 2010 @ 16:05:

Is het eigenlijk in om een kind maar een gedeelte van een naam te geven? Fem, Soof...? Ik vind het niet per se lelijk, maar voor mij zijn het meer afkortingen en koosnaampjes dan 'echte' namen.Ik heb ook niets met dit soort namen.
quote:kimmake schreef op 27 augustus 2010 @ 10:17:

wat vinden jullie van de naam Imme als de oudste Lieve heet? Mijn man vindt het maar een rare naam. Of hebben jullie nog goede andere ideeen?

Persoonlijk vind ik Imme niet zo mooi maar het past wel bij Lieve vind ik.

Andere suggesties die ik er mooi bij vind,

-Veerle

-Evi

-Florine

-Zonne

-Meline
quote:Schimmelteentje schreef op 01 september 2010 @ 08:37:

[...]

Persoonlijk vind ik Imme niet zo mooi maar het past wel bij Lieve vind ik.

Andere suggesties die ik er mooi bij vind,

-Veerle

-Evi

-Florine

-Zonne

-Meline

Ik vind Imme persoonlijk ook niet echt een volledige naam. Imke vind ik daarentegen wel een leuke naam. En verder:

Silke

Nienke

Nine

Merle

Frederieke

Sanne

Linde

Lindy

Flore

Sterre

Myrthe / Mirte

Bente / Benthe

Anne

Inge

Ilse
.
tessaa wijzigde dit bericht op 02-10-2010 21:17
Reden: privacy
% gewijzigd
Ik vind al die oude namen inderdaad erg leuk! Sien en Ot Sil en mees en hilde
Wat vinden jullie van Luce?

Benthe vind ik ook mooi maar die naam is behoorlijk populair (aan het worden) geloof ik.
Kris en Renee vind ik mooie unisex namen!
@Jennifer: unisexnamen: Dominique, Nicky/Nikki, Mickey, Noa, Floor, Marlon, Marijn, Senna, Sascha/Sacha, Pim, Daan/Danique/Daniek. Zit er iets tussen?

@Kimmake: Imme vind ik niet zo.... Andere opties: Lieve & ...

- Fleur

-Charlot(te)

- Linde

- Isabel

- Jasmijn

- Aimee
quote:kippatat schreef op 02 september 2010 @ 18:38:

Wat vinden jullie van Luce?

Hoe spreek je dat uit: Luus? Komt het van Lucy?
Ise ... ?
quote:Iekx schreef op 03 september 2010 @ 19:46:

Ise ... ?Ja, erg mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven