Damn...koud in Augustus!

29-08-2010 13:55 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Men schrijven 29 Augustus 2010...

Opgekruld op de bank, joggingpak aan, met lekkere dikke sokken, en een longsleeve onder m'n trui.

Nip ik langzaam de hete koffie op...zo heet dat ik het kopje maar even op tafel zet om af te koelen, gelijk sta ik op, de verwarming aanzetten...want het is KOUD!!!

En ik maar denken, na al die sneeuw en kou zouden we een heerlijke zomer krijgen, even snel de tuin in kijkend stel ik vast dat die er nog geen zomer zo troosteloos bij heeft gestaan.

De temperatuur meter buiten geeft 11graden aan...No way!!!

En ik ben niet de enige die het koud heeft, de kat ook..die is onder de vensterbank OP!! de warmwordende radiator gaan liggen.

Normaal BBQ-en wij in de zomer 1 keer per week...vanavond eten we stampot zuurkool, met spekjes, U-worst en als toetje warme griesmeelpap met bessensap.

Ik heb het koud...misschien toch de verwarming nog maar een keer aantikken?

En hoe vergaat het jullie op deze zondag?
Ik word een beetje moe van mensen die zeggen dat ze de regen zo gezellig vinden, dat je met de kou warmte bij elkaar kunt zoeken en de kaarsjes al branden. Dat vind ik ook (de herfst is zelfs mijn favoriete jaargetijde) maar niet in hartje zomer. Je doet er weinig aan, behalve het beste ervan maken maar ga heen met dat zogenaamde happy gedoe .
Het is een grove weerkundige schande, dat ik eerst de buienradar moet raadplegen voordat ik de hond uit laat. Maar het is wel gelukt, tussen twee buien door.

Ik verlang hopeloos naar het zonnetje.
Man zit lekker in Singapore (op onze trouwdag: tssk). Ik daarentegen heb donderdag een kaakoperatie gehad en zie eruit alsof ik in elkaar geslagen ben. En heb ook nog eens geen eten in huis terwijl het aan het hosen is. Eens kijken of ik m'n kinderen (die nog in pyama rondlopen ) kan verleiden in regenpak door de plassen te gaan stampen

Geen verwarming aan hier. wel een longsleeve. Voor het eerst.

Andere Roque: sterkte met je luduvudu. Is het net uit?
quote:_discovery_ schreef op 29 augustus 2010 @ 14:31:

Ach ja, vier weken mooi weer, maar wel bloedheet toen. Toen zaten er waarschijnlijk mensen te 'zeuren' dat het zo heet was dat je eigenlijk niks meer kon doen.

.

Ik heb me van de winter al voorgenomen NIET te klagen tijdens eventuele zomerse hitte. Zodra iemand begon te zeiken riep ik dan ook: Weet je nog die &*&winter? Precies...kop houden dus!

Het heeft wel geholpen

De winter trek ik niet meer.. vandaar dat ik hem ook ontvlucht dit jaar
quote:roque schreef op 29 augustus 2010 @ 14:40:

Man zit lekker in Singapore (op onze trouwdag: tssk). Ik daarentegen heb donderdag een kaakoperatie gehad en zie eruit alsof ik in elkaar geslagen ben. En heb ook nog eens geen eten in huis terwijl het aan het hosen is. Eens kijken of ik m'n kinderen (die nog in pyama rondlopen ) kan verleiden in regenpak door de plassen te gaan stampen

Geen verwarming aan hier. wel een longsleeve. Voor het eerst.

Andere Roque: sterkte met je luduvudu. Is het net uit?

grappig nog een Roque, alleen schrijf je mijne met een g.

Ja tis net uit, sinds afgelopen zondag. Ben toen woensdag weer verhuisd naar mijn moeders huis en morgen de laatse spullen en de cavia's ophalen.

Nu is het verdriet al aardig heftig maar toch besef ik het nog niet helemaal, heb meer het idee dat ik hier weer ben voor een paar dagen, denk dat de echte klap morgen pas komt.

Oei een kaakoperatie dat is balen, wat moet er gebeuren? succes ermee!
Het heeft hier aardig geregend, de kachel is al een paar dagen aan. Ik heb bij large een paar nieuwe undercover boots besteld. Daar kun je door regen en wind mee lopen en je voeten blijven warm. Ik wou dat ik mijn koffers kon pakken voor een paar weekjes zon.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Ik heb een implantaat gekregen, waarbij ze bot van de tanden ernaast hebben gebruikt om het bot bij die tand weer op te bouwen. Goed gelukt, dat wel. Maar ze zijn drie uur met mij bezig geweest. Bij het hechten was de verdoving al uitgewerkt en ik zie er uit alsof ik voor boksbal heb gespeeld. En ik moet morgen werken: heb ook nog een baliedienst. Voordeel: als ik nu eenm gevalletje huiselijk geweld krijg gaan ze waarschijnlijk denken dat ik snap we ze bedoelen. Wie weet nemen ze de verwijzing naar een blijf wel eerder aan
Vervelend trouwens. Hoe vind je het om weer bij je ouders te gaan wonen? Dat lijkt me ook niet erg fijn. Enig zicht op eigen woonruimte?
Ik ben (gelukkig) een van de weinigen die het helemaal niks uitmaakt wat voor weer of welk seizoen het is.

Ik word juist 'moe' van mensen die er elke dag over klagen.
De peppedew's zijn gelukkig niet aan manlief besteed

Dus zit hier heelijk ongegeneerd te vroten(zoals manlief het nu noemt)

Van de week regende het hier zo hard dat het water 1cm onder de wc rand stond, en de wc aan het boeren was***vreemde gewaarwording***

Buiten dreef een verlaten balletje mee op de stroom van de regen, moest ik op de badkamer gaan staan om een fatsoenlijk telefoongesprek te voeren, het was allemaal niet te verstaan door de harde regen namelijk.

Diezelfde dag kwam onze langgekoesterde wens uit...een waterbed...alleen kwam dat omdat de dakgoten op zolder het niet aan konden en het water dus naar binnen sijpelde zo ons bed in...ipv dat we er een gekocht hadden
quote:Cateautje schreef op 29 augustus 2010 @ 14:34:

Het is een grove weerkundige schande, dat ik eerst de buienradar moet raadplegen voordat ik de hond uit laat. Maar het is wel gelukt, tussen twee buien door.

Ik verlang hopeloos naar het zonnetje.

Hier ook, maar het kostte wel wat geduld van hond. Stonden we al aangelijnd en ingepakt klaar, begon het weer te regenen. Maar hij heeft zijn bos-ronde gehad vandaag! En we zijn droog gebleven

Mijn huis is trouwens inmiddels erg schoon, dat is dan een voordeel van nat weer. Maar dan ook het enige.
@viva1973...

Ik klaag absoluut niet, ik constateerde alleen iets wat ik naar mijn idee nog niet eerder zo had meegemaakt.

Tja, de een klaagt over het weer, de ander over personen
quote:Marahbloem schreef op 29 augustus 2010 @ 14:57:

[...]

Hier ook, maar het kostte wel wat geduld van hond. Stonden we al aangelijnd en ingepakt klaar, begon het weer te regenen. Maar hij heeft zijn bos-ronde gehad vandaag! En we zijn droog gebleven

Mijn huis is trouwens inmiddels erg schoon, dat is dan een voordeel van nat weer. Maar dan ook het enige.Gefeliciteerd met je schone huis, ik ben er even te lamlendig voor en het wordt toch echt tijd dat ik de stofzuiger ter hand neem. Maar goed, het is zondag, morgen beter.
quote:LadyLoveBug schreef op 29 augustus 2010 @ 14:59:

@viva1973...

Ik klaag absoluut niet, ik constateerde alleen iets wat ik naar mijn idee nog niet eerder zo had meegemaakt.

Tja, de een klaagt over het weer, de ander over personenAf en toe ergens over klagen schijnt goed te zijn tegen stress, dus geniet er van.
quote:roque schreef op 29 augustus 2010 @ 14:49:

Vervelend trouwens. Hoe vind je het om weer bij je ouders te gaan wonen? Dat lijkt me ook niet erg fijn. Enig zicht op eigen woonruimte?

Nou ja ik ben 23 dus op zich vind ik het niet zo erg en ik heb voorlopig geen zicht om op mezelf te gaan wonen. Heb een tijd zonder baan gezeten toen ik bij mijn ex woonde.

Nu weer op zoek naar werk hier dus voorlopig zit op mezelf wonen er niet in.

Ik heb wel een goeie band met mijn moeder en broertje hoor maar af en toe kan ik ze wel achter het behang plakken en zij mij ook haha.

Gefeliciteerd met je trouwdag trouwens! En succes met je kaak
Ik vind het heerlijk nu. Heb keelontsteking en lig op de bank in mijn pyama de serie Crash te kijken. Lig wel onder een plaid, maar dat is meer omdat ik dat lekker vind niet omdat ik het koud heb. Binnen is het 21,5 graden.

Ik vind een zonnetje en 22 graden buiten ook wel lekker, maar zodra het een beetje warmer is ga ik me ellendig voelen. Dus als ik moet kiezen tussen 25 graden en benauwd of dit, doe mij dan maar lekker dit weer.

Mijn moeder is dinsdag jarig en de ene keer kunnen we met haar verjaardag buiten zitten, de andere keer niet. Dat is al jaren zo en zal ook niet veranderen denk ik. En september kan ook nog best mooi worden. Voorlopig geniet ik even van dit weer.
Het is hier binnen inmiddels nog maar 20 graden terwijl ik het meestal tot ver in oktober rond de 23 zonder verwarming kan houden.

Dus hier ook joggingbroek en trui. Lekker binnen met een kopje thee. Snap er niks van.

Mijn lavendel is door het vocht helemaal bruin aan de onderkant en de konijnen hebben zich in hun hok ingegraven.

Een heuze schijtzomer na een koude winter. Beetje teleurgesteld ben ik wel. Ik heb vandaag ook mijn hele garderobe weer omgegooid naar herst/winter en mijn mooie truien gewassen. Ik hoop zo dat het voor niks is en dat de jurkjes nog even tevoorschijn kunnen straks.
Regen, kou, somber weer, het past wel bij m'n stemming eigenlijk. Zit 't hele weekend lekker op de bank met tv-series op dvd.
Ik heb m'n snuggle (thanx mom!) en een dekentje over en lig lekker met hondlief op de bank.

Ik had het liever anders gezien, maar ach ja, dit heeft ook wel wat
Ben nog aan het lezen maar hier ook sokken, fleecevest (gisteravond 2) want ik WEIGER in augustus de verwarming aan te doen. Deels principe, deels besparing.

Denk dat ik maar even onder m'n warme dekbed kruip!
@Elninjoo

Hihihi...

Eigenlijk past jouw nick wel goed bij dit topic, alleen was dat wel een tropische storm

Welke serie's laten jouw depri op de bank hangen?

lekker he, soms gewoon ff gaar stomen in je eigen mood?
quote:Missprincesa schreef op 29 augustus 2010 @ 15:32:

Ik heb m'n snuggle (thanx mom!) en een dekentje over en lig lekker met hondlief op de bank.

Ik had het liever anders gezien, maar ach ja, dit heeft ook wel wat Maar dit kan nog de komende herfst en winter en die duren altijd al zo lang.*klaag*
Wat is een snuggle???

Doet mij denken aan een serie uit mijn kindertijd, Dr. Snuggels ofzo
quote:LadyLoveBug schreef op 29 augustus 2010 @ 15:37:

@Elninjoo

Hihihi...

Eigenlijk past jouw nick wel goed bij dit topic, alleen was dat wel een tropische storm

Welke serie's laten jouw depri op de bank hangen?

lekker he, soms gewoon ff gaar stomen in je eigen mood?op dit moment kijk ik army wives: heerlijke serie
Ik kruip op de bank met een dvdtje van Jan Austen, een tje die zich in de zomer afspeelt.

Prettige middag allemaal.dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven