Damn...koud in Augustus!

29-08-2010 13:55 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Men schrijven 29 Augustus 2010...

Opgekruld op de bank, joggingpak aan, met lekkere dikke sokken, en een longsleeve onder m'n trui.

Nip ik langzaam de hete koffie op...zo heet dat ik het kopje maar even op tafel zet om af te koelen, gelijk sta ik op, de verwarming aanzetten...want het is KOUD!!!

En ik maar denken, na al die sneeuw en kou zouden we een heerlijke zomer krijgen, even snel de tuin in kijkend stel ik vast dat die er nog geen zomer zo troosteloos bij heeft gestaan.

De temperatuur meter buiten geeft 11graden aan...No way!!!

En ik ben niet de enige die het koud heeft, de kat ook..die is onder de vensterbank OP!! de warmwordende radiator gaan liggen.

Normaal BBQ-en wij in de zomer 1 keer per week...vanavond eten we stampot zuurkool, met spekjes, U-worst en als toetje warme griesmeelpap met bessensap.

Ik heb het koud...misschien toch de verwarming nog maar een keer aantikken?

En hoe vergaat het jullie op deze zondag?
Army wives, is inderdaad zo'n lekkere hang serie, gordijnen dicht, snoep/koektrommel binnen handbereik en de tel op stillllll
quote:LadyLoveBug schreef op 29 augustus 2010 @ 14:13:

@Madhe...

ja sporten is eigenlijk wel een goed idee, ik ga alleen altijd na het sporten lekker even de sauna en Hammam in...maar heb eergister een Tattoo laten zetten dus dat mag niet.

En als ik niet naar de sauna ga na het sporten wordt ik altijd zo gaar(je zou eerder denken dat dat na de sauna zou zijn )Ik heb thuis gesport (dvdserie v. bootcamp), helaas is mijn vriend nog steeds niet begonnen aan de bouw van een indoor sauna. Anders had ik vast heel veel aan je tip gehad.
quote:paloma schreef op 29 augustus 2010 @ 14:33:

Ik word een beetje moe van mensen die zeggen dat ze de regen zo gezellig vinden, dat je met de kou warmte bij elkaar kunt zoeken en de kaarsjes al branden. Dat vind ik ook (de herfst is zelfs mijn favoriete jaargetijde) maar niet in hartje zomer. Je doet er weinig aan, behalve het beste ervan maken maar ga heen met dat zogenaamde happy gedoe .
Iemand al de herfstblues genoemd? Het grote nadeel van een prutzomer vind ik dat die ellende veel te vroeg begint (hoopt ernstig op betere tijden).

Vandaag niet naar buiten geweest, wel een keertje extra gedouched. En als het al te erg is even handen onder de warme kraan (of koffie). Want verwarming midden in de zomer, 't mot niet gekker worden.
10 keer liever dit weer dan een temperatuur van boven de 25. Ik haat warmte.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Ik hang ook op de bank, en net toch de verwarming aangezet om de kou even te verdrijven. Ik ben moe en lamlendig vandaag, vanavond nog even bij mijn vader eten en verder lekker niets doen. De regen komt hier af en toe met bakken uit de hemel maar het wordt nu net iets lichter... Volgens mij is eind augustus heel vaak niet mooi maar grote kans dat september nog wel goed wordt hoor!
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
M.u.v. de laatste week vind ik de dagen bijzonder aangenaam. De laatste week is het erg slecht: erg veel regen. Grote waterplassen, maar niet dicht bij mij in de buurt.
World of Warcraft: Legion
quote:mylenevalerie schreef op 29 augustus 2010 @ 14:02:

Hier rond Amsterdam regent het, ik hoef de deur niet uit dus het deert me niet. Binnen zonder verwarming is het 26 graden, ik kan het zomers hier niet koel krijgen. poehee, hier is het 16.5 graad binnen en ik weiger de verwarming aan te zetten in augustus, maar het wordt nu wel erg moeilijk.
quote:paloma schreef op 29 augustus 2010 @ 14:33:

Ik word een beetje moe van mensen die zeggen dat ze de regen zo gezellig vinden, dat je met de kou warmte bij elkaar kunt zoeken en de kaarsjes al branden. Dat vind ik ook (de herfst is zelfs mijn favoriete jaargetijde) maar niet in hartje zomer. Je doet er weinig aan, behalve het beste ervan maken maar ga heen met dat zogenaamde happy gedoe .

Juist! Inderdaad! Zo mee eens!! Het is verdorie augustus en het is hier 19 graden in huis. Het is koud. En na die afschuwelijk, vreselijk lange koude sneewende winter hebben we nu een natte, koude, afschuwelijke zomer. Die paar dagen dat het lekker was zijn uit mijn geheugen geregend. Dit is echt niet leuk. Ik las hier ook iemand bij wie de winterdepressie alweer de kop opsteekt, nou ik geloof het hoor, had je nog geen winterdepressie, dan krijg je hem wel met dit weer. Op dit moment waait het zo hard buiten, dat ik het binnen zelfs voel (en de ramen zijn dicht hoor! ). Je zou toch echt gaan denken dat we hier te maken hebben met wat 'uitlopers' van de orkaan Earl. Brrr.

En voor al die mensen die het ook koud hebben: doe toch gewoon lekker die verwarming aan! Daar is ie voor! Is altijd nog goedkoper dan een zonvakantie!

Ik hoop dat al die mensen hier die zeggen dat september nog zo mooi kan zijn, gelijk hebben: doe mij nog maar een hittegolfje (en wel nu! ) Maar goed de conclusie is: de zomer loopt zo ongeveer van half mei tot half juli, dan begint de herfst/winter en begin april wordt het dan zachtjes aan weer lente. Ik ga maar emigreren!
Jemig het waait hier (limburg-noord) gewoon eng zeg. En ja ook koud vandaag, nat ed. ehh, eind augustus? Beetje warmte graag.
Vanochtend toen ik net buiten was met de honden; jawel een enorme hoosbui, de honden vlogen jankend terug naar huis.

En toen het uiteindelijk droog was en ik in de super stond, werd er door de buurman verteld dat het vanmiddag beter word.

Yeah right!
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven