3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
zondag 29 augustus 2010 om 15:01
quote:poppedotje schreef op 29 augustus 2010 @ 14:01:
Pffff ik ga me steeds beroerder voelen hoofdpijn, misselijk en hartkloppingen..... ik ga even mijn ogen dicht doen, de strijk komt later welPopp, ik heb echt medelijden met je. Wat een martelgang, iets dat eigenlijk zo leuk moet zijn. Ik heb geen goede tips voor je. Slechts, blijf het relativeren in je hoofd en bedenk je, wat kan er nou mis gaan? Ik ga lekker genieten en blok de rest ff uit mijn hoofd. Als ik wat vergeten ben, jammer dan. Kan ik daar ook kopen. Mijn huis hoeft niet brandschoon voor ik weg ga, wat is het nut? Wassen kan evt. daar ook. Etc etc.
Pffff ik ga me steeds beroerder voelen hoofdpijn, misselijk en hartkloppingen..... ik ga even mijn ogen dicht doen, de strijk komt later welPopp, ik heb echt medelijden met je. Wat een martelgang, iets dat eigenlijk zo leuk moet zijn. Ik heb geen goede tips voor je. Slechts, blijf het relativeren in je hoofd en bedenk je, wat kan er nou mis gaan? Ik ga lekker genieten en blok de rest ff uit mijn hoofd. Als ik wat vergeten ben, jammer dan. Kan ik daar ook kopen. Mijn huis hoeft niet brandschoon voor ik weg ga, wat is het nut? Wassen kan evt. daar ook. Etc etc.
zondag 29 augustus 2010 om 16:28
MU de ballen, daar moest ik dus echt om lachen, die houwen we er in
Pop... sorry maar ook om jou moest ik lachen, ik zie het al voor me dat jij vanmiddag alvast in de auto zit, navigatie ingesteld, broodjes en koffie bij de hand en dan... zitten... om je heen kijken... en wachten...
Chooc... wat een geweldige draai hebben jullie aan die meutenmiddag gegeven! Je vriendin mag blij zijn met jullie!! En die taart op CS
Friezzzz veel plezier in de kroeg!
Ik ga de wasmachine aanzetten anders heb ik morgen niks om aan te trekken en om nou in niks te verschijnen vind ik ook weer zo overdreven