Farmville - DEEL 2
maandag 1 maart 2010 om 18:02
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.
Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.
Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.
Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:
- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick
- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.
Veel succes met 'boeren'!
Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.
Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.
Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:
- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick
- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.
Veel succes met 'boeren'!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
zondag 29 augustus 2010 om 18:40
quote:dolfje schreef op 28 augustus 2010 @ 12:30:
Die daily good deeds dat je 5 vrienden helpt,gaat dat nog ergens heen of is het compleet nutteloos?
Ik bedoel,ik heb het idee dat iedereen zowat omkomt in de check buttons en needlepoints....Zelf word je er niet direct wijzer van geloof ik. Niet in de zin van coins, XP oid. Maar ik was wel heel blij dat mijn buren mij massa's check buttons stuurden, want die had ik hard nodig. Ik heb daarmee een aantal keren de verzameling compleet kunnen maken. Dus mijn dank is groot, en dat is natuurlijk ook een soort nut.
Die daily good deeds dat je 5 vrienden helpt,gaat dat nog ergens heen of is het compleet nutteloos?
Ik bedoel,ik heb het idee dat iedereen zowat omkomt in de check buttons en needlepoints....Zelf word je er niet direct wijzer van geloof ik. Niet in de zin van coins, XP oid. Maar ik was wel heel blij dat mijn buren mij massa's check buttons stuurden, want die had ik hard nodig. Ik heb daarmee een aantal keren de verzameling compleet kunnen maken. Dus mijn dank is groot, en dat is natuurlijk ook een soort nut.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zondag 29 augustus 2010 om 19:56
maandag 30 augustus 2010 om 09:31
Dus ik snap nu pas waarom mijn berichtjes vrijwel nooit een reactie kregen op Farmville, ik blijk ze dus te delen met mijn vrienden behalve mijn Farmville vrienden. Nu pas ik dat voor ieder bericht handmatig maar aan want ik heb al zitten zoeken waar ik de standaard instelling kan wijzigen maar dat kan ik helaas niet vinden. Weet iemand dat zo uit zijn hoofd?
Vanaf nu kunnen jullie dus wel klikken op mijn berichtjes, sorry voor de afgelopen tijd. (manlief snapte al niet dat hij soms dagen later nog eggs etc kon krijgen van mij, nu snap ik het dus wel)
Vanaf nu kunnen jullie dus wel klikken op mijn berichtjes, sorry voor de afgelopen tijd. (manlief snapte al niet dat hij soms dagen later nog eggs etc kon krijgen van mij, nu snap ik het dus wel)
dinsdag 31 augustus 2010 om 17:15
Ik heb ook een vraagje over de instellingen van het 'delen' van je farmville spullen met iedereen. Ik heb nu twee lijstjes: 1 met farmville buren (mijn profiel etc is voor hen afgeschermd) en 1 met vrienden die farmvillen. Nu wil ik mijn farmville dingen alleen met die twee lijsten delen en niet met al mijn vrienden. Dit kan wel (door niet meteen op publish te klikken maar eerst op het slotje en dan custom en dan die twee lijsten te selecteren) maar ik moet dat elke keer doen! Kan je dat niet standaard instellen? Weet iemand dat?
woensdag 1 september 2010 om 12:50
Minie, het handigste (vind ik dan) is door een link te plaatsen op het prikbord met het verzoek om jou lootjes te sturen. De mensen die dan wat sturen, stuur ik direct terug.
Je schijnt ook iets te kunnen doen met e-mail adressen ofzo, maar dat vind ik veel te omslachtig. Bovendien heb ik het niet zo op e-mail adressen doorsturen naar 'iets'
Je schijnt ook iets te kunnen doen met e-mail adressen ofzo, maar dat vind ik veel te omslachtig. Bovendien heb ik het niet zo op e-mail adressen doorsturen naar 'iets'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje