3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll

Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT

We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Happy new topic!
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 29 augustus 2010 @ 20:58:

[...]

Idd wij moeten de plantjes redden van het water geloof ikNiet alleen de plantjes. Nog even en ik drijf zo de gracht in
Plantjes water geven is synoniem aan even buiten roken. En Graaf en ik vragen altijd aan elkaar of we de plantjes buiten water willen geven als het regent........
Floor, ik snap dat je je dat wel eens afvraagt, maar jij bent geen opgever dus het blijft een gedachte

maar ik snap echt heel goed dat geen enkel woord dit gevoel kan wegnemen. Laat het er zijn als een gegeven, maar laat het je niet leiden, (ben ik nog te volgen? )
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja, ik volg je Roos. Je hebt gelijk. Adem in, adem uit.... en vooral nu even niet de boel op de spits drijven.
psies, blijf denken en handelen vanuit je liefde voor Werber en andersom en niet vanuit dit gevoel

enne, je weet ons allemaal te vinden als je het kwijt moet
Nee Floor, dat zou ik zeker niet doen. Als je er over een paar dagen nog meezit, zou ik het wel bespreekbaar maken. Nu niet.
.
Meer vragen zijn ook goed, hoor.

Weet niet of raar het goede woord is, ik zou het meer niet prettig vinden. Zelfs niet ervan uitgaande dat ik mijn partner vertrouw.
Floor, nee dat vind ik niet normaal. Zeker niet als ze dat ook niet doet als jij er wel bent. Sorry dat ik me hier even in meng......
Eens met graafje..
Floor:
Ik zou dat ook niet op prijs stellen Floor en man erop aanspreken.
ik zou het ook niet fijn vinden Floor
Echt heel naar dit.
Floor dat is normaal en goed als jij je daar prettig bij voelt, Je voelt je er niet prettig bij dus nee dan is dat niet goed
Eens met Mocy, ik zou er even goed over nadenken, zeker over hoe jij je er bij voelt en dan toch een gesprek met man aan gaan waarin je duidelijk maakt hoe jij je voelt, dit mag niet tussen jullie in gaan staan
maar weet je Floor, ook al zouden wij zeggen dat het normaal is, als jij het als vervelend ervaart, is dat toch genoeg?
Roosje wat zijn wij het weer eens
Floor, dat is aan de ene kant niet normaal... aan de andere kant moet ik eerlijk zeggen dat ik met mn ex ook nog altijd een vertrouwensband heb, en niet meer dan dat! Soms als hij het even niet meer ziet zitten dan belt hij mij... en andersom. Ik merk dat Bianco dat ook met zn ex heeft, ze spreken elkaar niet vaak maar als ze elkaar spreken dan 'voel' je die vertrouwdheid. En dat heeft verder niks te betekenen, ook niet als ik (of jij) er de brui aan zou geven.
Goedenavond.

Ik zou dat zeker niet fijn vinden en vind het ook niet normaal. Kun je Bianco niet vragen om het een beetje af te ronden na een half uurtje ofzo? Of dat hij je in ieder geval steunt als jij dat doet?
Floor, wat klopt er dan volgens jou niet? Heb je er reden toe om te twijfelen/aan te nemen dat er iets niet klopt?
Floor... het voordeel van vanavond bespreken is dat je een hele dure fles wijn soldaat mag maken
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 augustus 2010 @ 21:18:

Goedenavond.

Ik zou dat zeker niet fijn vinden en vind het ook niet normaal. Kun je Bianco niet vragen om het een beetje af te ronden na een half uurtje ofzo? Of dat hij je in ieder geval steunt als jij dat doet?Ho ho... we gaan niet partnerruilen he?? WerBer lijkt me werkelijk een schatje maar ik heb echt mn handen vol aan Bianco!!
Gaan we 1 tegen 100 spelen???
quote:Bianca40 schreef op 29 augustus 2010 @ 21:20:

[...]

Ho ho... we gaan niet partnerruilen he?? WerBer lijkt me werkelijk een schatje maar ik heb echt mn handen vol aan Bianco!! Ik had het niet eens in de gaten (kan je nagaan...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven