3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll

Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT

We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Happy new topic!
En dat gevoel is kut Floor..
quote:FlorisFlorijn schreef op 29 augustus 2010 @ 21:49:

En zo af toe speelt er een gevoel op dat ik mezelf in de vingers aan het snijden ben. Dat gevoel heb ik nu ff..En geef haar een vinger en ze neemt de hele hand.
Nou ja zeg nou word die helemaal mooi! Mensen ik verleid ze allemaal zodra jullie weg zijn. Echt waar hoor

*houden ze er dan geen rekening mee dat ik al maanden droog sta ivm. doodzieke echtgenoot. Zijn ook geen heldere lichten he die dames*
Welnee lieve Floor... want WerBer én jij zullen het samen niet toestaan dat je vingers afgesneden worden!! Ben jij besodemieterd! Hoeveel flessen dure wijn heb je nog staan?? Nou ??

Maar het is wel heeel duidelijk dat je het hier eens met WerBer over moet hebben!
Ieb, als je verstandig bent, stuur je de heren door naar HiH en ga je mee naar de kroeg

Anne, je mag ook mee hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Gaan we wel dansen, want ik heb net geoefend op SYTYCD.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 augustus 2010 @ 21:50:

Nou ja zeg nou word die helemaal mooi! Mensen ik verleid ze allemaal zodra jullie weg zijn. Echt waar hoor

*houden ze er dan geen rekening mee dat ik al maanden droog sta ivm. doodzieke echtgenoot. Zijn ook geen heldere lichten he die dames*

Leip!!!

*fluit Bianco terug*
quote:FlorisFlorijn schreef op 29 augustus 2010 @ 21:44:

[...]

Het was inderdaad mijn soep! wist ze dat ook?

*houden ze er dan geen rekening mee dat ik al maanden droog sta ivm. doodzieke echtgenoot. Zijn ook geen heldere lichten he die dames*We gunnen jou gewoon veel Iebs.
jij danst maar een end weg Moos

*houden ze er dan geen rekening mee dat ik al maanden droog sta ivm. doodzieke echtgenoot. Zijn ook geen heldere lichten he die dames*Meid, geniet er maar van! ik kijk wel even de andere kant op
Haaai AnneRoos... ik zit ook hardop te lachen en probeerde aan Bianco uit te leggen waarom.... Dan hoort hij in 1 ratelverslag de namen Floor, WerBer, Ibi, Moosman en Apppelvriend, en dan nog Roos die staat te wachten op de Sgaaptaxi!

Moet ik nog uitleggen dat ie het niet snapt??
quote:mocy schreef op 29 augustus 2010 @ 21:52:

[...]

We gunnen jou gewoon veel Iebs. iets over grote mond en trouw zijn enzo.
quote:rosanna08 schreef op 29 augustus 2010 @ 21:52:

jij danst maar een end weg Moos Nee, gewoon in die kroeg waar we zijn hoor.

*houden ze er dan geen rekening mee dat ik al maanden droog sta ivm. doodzieke echtgenoot. Zijn ook geen heldere lichten he die dames*Jij ging alleen oppassen met de handen boven de dekens toch?
Maar gelukkig ligt hij in een deuk om een Mummy die het hoofd van een andere Mummy er per ongeluk afhakt! Pfffff gekkenhuis!
quote:Bianca40 schreef op 29 augustus 2010 @ 21:53:

Haaai AnneRoos... ik zit ook hardop te lachen en probeerde aan Bianco uit te leggen waarom.... Dan hoort hij in 1 ratelverslag de namen Floor, WerBer, Ibi, Moosman en Apppelvriend, en dan nog Roos die staat te wachten op de Sgaaptaxi!

Moet ik nog uitleggen dat ie het niet snapt?? Haha blijft altijd leuk de mannen en het forumleven.
quote:Bianca40 schreef op 29 augustus 2010 @ 21:53:

Moet ik nog uitleggen dat ie het niet snapt?? Houden zo Bi.
Gaan we ook zingen? ik wil zingen! en dansen, ik kan het alleen niet zo goed........
quote:rosanna08 schreef op 29 augustus 2010 @ 21:51:

Ieb, als je verstandig bent, stuur je de heren door naar HiH en ga je mee naar de kroeg

Anne, je mag ook mee hoor Graag, maar geen alcohol voor mij vanavond.. Mogen een volgeplande dag. o.a. een sollicitatie gesprek.
quote:FlorisFlorijn schreef op 29 augustus 2010 @ 21:54:

[...]

Jij ging alleen oppassen met de handen boven de dekens toch?Ikke? nee hoor de handen gaan mooi onder de dekens. Mij te koud.
quote:FlorisFlorijn schreef op 29 augustus 2010 @ 21:54:

[...]

Jij ging alleen oppassen met de handen boven de dekens toch?Ze ging praten en zwaar onderdanig om vergiffenis vragen! Ibi.. jij hebt helegaar geen tijd om wat anders voor elkaar te krijgen!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 augustus 2010 @ 21:53:

[...]

iets over grote mond en trouw zijn enzo. Weet toch wel dat je bluft
quote:AnneRoos74 schreef op 29 augustus 2010 @ 21:55:

[...]

Graag, maar geen alcohol voor mij vanavond.. Mogen een volgeplande dag. o.a. een sollicitatie gesprek.Spannend AR. Hoe laat?
nah Bianc, zo ingewikkeld is het toch niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven