Hoe laat is het? Deel X

25-08-2010 08:17 3018 berichten
Gezelligheid kent geen tijd.

De tijd heelt alle wonden.

Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.

Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.

Slecht nieuws komt altijd te vroeg.

Met passen en meten wordt veel tijd versleten.

Opruimen kost minder tijd dan zoeken.

Komt tijd, komt raad.

Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.

De tijd zal het leren.

In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.

Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.

Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.

Maar, hoe laat is het nu ook alweer?

Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...

Hoe laat is het nu eigenlijk écht?

En.. waar is het tijd voor?

We willen het nog steeds graag van je weten..

Dus als je iets wilt vertellen op

de normale,

de nachtelijke,

de buitenlandse,

of zelfs de buitenaardse tijdstippen,

ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!

Alle reacties Link kopieren
Nieuws nieuws... Lees maar terug hoor! Ik wil niet nog meer schrijven over bebloede piemeltjes en de geur van rubber.
Brrrr... het lijkt mij ook geen prettig tafereel.

Heb zelf alleen dooptaferelen bijgewoond, dat is een stuk aangenamer wat mij betreft.

23.20
Mocht ik zo gezegend zijn zelf kinderen te krijgen en het is met een moslim dan mag dat plaatsvinden als ie ouder is en zonder mij erbij.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik kan ook wel een beetje genieten van dit weer.

Het lijkt herfst maar alles is nog mooi groen. Het is koud maar het vriest niet. Vanmiddag fietste ik nat en smerig door de weilanden en vond het best lekker, uitzicht op een warm huis en warm eten.

Houd best van de herfst. Alleen november niet echt, das zo'n kale maand. Sinds ik niet meer in Sinterklaas geloof in ieder geval.

23.30
Ik hou alleen van lente en zomer.
Ik houd ook van de winter. Schaatsen

Maar van kwakkelwinters houd ik niet.

23.44
Oh Moon, dat meen je niet...

Zodra het kan ga ik overwinteren in een warm land. Af-schu-we-lijk winter..

Snooo.. Leuk dat je er weer bent.

Ah Frizz, jakkie.. Moet er niet aan denken om zoiets bij te wonen. Arm kereltje.

Truste aan iedereen die is gaan slapen.

23.57
Als ik niet van de winter hield zou ik denk ik al geëmigreerd zijn.

Soms heb ik zelfs moeite met de lente (zomer dan weer minder) omdat ik het idee heb dat ik er van moet genieten. Dat lukt niet altijd.

De periode dat de dagen langer worden, vind ik soms moeilijk. Kan het niet zo goed uitleggen.

23.59
Ik had vroeger zo'n collega die met regen en kou altijd binnenkwam om 8.30 uur en heel demonstratief het weer ging prijzen. Want ze hield er zooooooooo van! Heerlijk!

Hoe is het met jou Nootje?

Brrrr ik heb nog steeds een beetje een nerveuzig gevoel van dat gedoe van vanavond. Bah. Wilde vroeg slapen want moet heul vroeg op!
Ja kan ik me voorstellen. Was je de enige die er moeite mee had? (behalve de moeder maar die kun je moeilijk lastig vallen met jouw gevoelens hierin)

0.04
Iederéén had het er moeilijk mee! Tenminste, niet iedereen even erg, maar ook had iedereen medelijden met de moeder natuurlijk.

Ik ben nu heel benieuwd naar hoe het gaat bij moslims, is dat ook met die heisa er omheen?
Ik zou het niet weten. Maar ik zou niet verbaasd zijn als dat ook iets is met veel familie erbij.

(even googlen)

0.11
Wie verzint zoiets eigenlijk he...

0.12
Nou volgens mij doen moslims het gewoon in het ziekenhuis.
Dat was ook het eerst wat in me opkwam Frizz... Hoe jij daar in godsnaam mee zou omgaan dan, maar je gaf zelf al antwoord..

Ik vind het naast zielig, ook niet mooi op latere leeftijd.

Met mij gaat het prima hoor, m'n hoofd zit een beetje vol maar da's niet erg. Mannengezeur

0.15
Was het eigenlijk vanzelfsprekend dat het zoontje besneden moest worden?

Bij mijn weten wordt het Jodendom overgedragen via de moeder. Dus als je moeder niet joods is ben je het zelf ook niet.

0.15
Moon beide ouders zijn Joods.

Oh No, ik vind het juist wel mooi. Nou maakt het in actieve toestand weinig uit, maar zo'n lelluk velletje als ie hangt? Bleh!

Hoe komt je hoofd zo vol met mannengezeur? Wie is man nr 2?

Waar is Ber trouwens gebleven?
Ah okee, dan is het iets duidelijker

Misschien staat Ber nog te douchen na het festival.

0.22
En ik was de enige die niet familie is. Poeh, ik voelde me echt een beetje verdwaald.
Nouja, ik weet ook niet zo goed ik ermee mee omgaan Frizz, heb er pas eentje gezien/meegemaakt.. Is anders..

Cryptisch he

Praivussie.

0.24
Snap ik Frizz... Wat het een ritueel gebeuren? Of even knippen en toen klaar?

0.25
Nootje zou het dan een seksding worden of heeft het meer potentie?

Ik snap je cryptische omschrijving. Ik denk dat ik niet meer zou weten wat ik met zo'n ding aan zou moeten!
Nee No, allemaal gezang tussendoor, en eerst een verdoving, allerlei rituelen, toen werd ie een soort van vastgebonden en daarna de handeling zelf. En die handeling duurde láng! Daarna weer gebeden en toen was het eindelijk klaar. Poeh...
quote:frizzy schreef op 30 augustus 2010 @ 00:24:

En ik was de enige die niet familie is. Poeh, ik voelde me echt een beetje verdwaald.

Dan was je misschien ook de enige die het nog nooit eerder meegemaakt had?

En heb je waarschijnlijk ook niet iemand die je even kan bellen dat je het zo raar vond, van de vanavond aanwezigen.

Lijkt me best moeilijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven