Hulp nodig met ex!! Plss!!
maandag 30 augustus 2010 om 17:26
Hey, ik ben een beetje hopeloos, weet niet meer wat te doen. Ik ben 20 en heb net mn eerste relatie achter de rug, de eerste 2 maanden gingen super maar daarne veranderde alles, We zijn nog 2 maanden samengeweest maar door de vele ruzies en blijvende misverstanden hebben we er een punt achter gezet, ik kon niet meer om met zn blijvende twijfels. Het was sinds februari gedaan en we zien elkaar nog altijd!! als we samen zijn is alles super, we hebben altijd ruzie via sms. We hebben seks, en die is geweldig, we weten perfect wat we leuk vinden aan elkaar. Dit gebeurde vorige week zondag, we hebben ff gepraat over n relatie maar hij zegt nog steeds dat hij niet weet wat hij wil maar dat hij nog gevoelens heeft voor me, hij wil me niet kwetsen en zegt dat hij me niet wil teleurstellen en dat ik best niets verwacht. Ik vraag me af of het mogelijk is om je ex opnieuw verliefd te laten worden door seks? Is dit mogelijk?
maandag 30 augustus 2010 om 17:29
Dat lijkt me nogal een slecht idee. Een man moet je leuk vinden om wie je bent en niet omdat je sex met hem hebt.
Op dit moment is het waarschijnlijk lekker makkelijk voor hem, "gratis" seks, en zodra hij iemand tegenkomt waarop hij wel verliefd wordt dan ben jij verleden tijd en zit je met je gebroken hart.
Op dit moment is het waarschijnlijk lekker makkelijk voor hem, "gratis" seks, en zodra hij iemand tegenkomt waarop hij wel verliefd wordt dan ben jij verleden tijd en zit je met je gebroken hart.
maandag 30 augustus 2010 om 17:31
Zo werkt het niet... En waarom zou je zo je best doen voor een relatie die slechts twee maanden goed is geweest? Meis, zoek verder naar een leuke vent die niet aan het twijfelen slaat en je gebruikt als handig neukertje...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 30 augustus 2010 om 17:32
maandag 30 augustus 2010 om 17:35
Mmm kweet niet of het zo zwart-wit is. Er zijn de kleine dingen die me toch t gevoel geven dat r meer is, hij vraagt steeds naar mn dag, hoe mijn examens zijn geweest, soms stuurt hij gewoon eens dat hij bij me wil zijn (in de niet seksuele vorm). Zou hij zoveel moeite doen als het enkel voor de seks is:(?
maandag 30 augustus 2010 om 17:40
quote:FighterForLife schreef op 30 augustus 2010 @ 17:35:
Mmm kweet niet of het zo zwart-wit is. Er zijn de kleine dingen die me toch t gevoel geven dat r meer is, hij vraagt steeds naar mn dag, hoe mijn examens zijn geweest, soms stuurt hij gewoon eens dat hij bij me wil zijn (in de niet seksuele vorm). Zou hij zoveel moeite doen als het enkel voor de seks is:(?
Geen idee, maar de enige manier om daar achter te komen is te stoppen met alleen seks (zeker als je dat niet wilt, maar een relatie nastreeft) en hem duidelijk te maken dat je niet van plan bent alleen voor de seks beschikbaar te blijven, maar dat je gevoelens daarvoor dieper zijn en je dus alleen een relatie met hem wilt, of niets.
De kans dat hij dan niet meer op je reageert (of blijft proberen je in bed te kletsen) is groot, maar het is niet onmogelijk natuurlijk dat hij gewoon even wakker geschud moest worden.
Geen idee, maar de enige manier om daar achter te komen is te stoppen met alleen seks (zeker als je dat niet wilt, maar een relatie nastreeft) en hem duidelijk te maken dat je niet van plan bent alleen voor de seks beschikbaar te blijven, maar dat je gevoelens daarvoor dieper zijn en je dus alleen een relatie met hem wilt, of niets.
De kans dat hij dan niet meer op je reageert (of blijft proberen je in bed te kletsen) is groot, maar het is niet onmogelijk natuurlijk dat hij gewoon even wakker geschud moest worden.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 30 augustus 2010 om 17:41
4 maanden samen, 2 maanden met vele ruzies en misverstanden.
Waarom wil je nog bij hem blijven? Als je het alleen doet voor de sex en dat van 'liefde' kunt scheiden: doorgaan. Zo niet, stoppen.
Hoe ging het ook al weer... if you're not a priority, don't be an option.
Waarom wil je nog bij hem blijven? Als je het alleen doet voor de sex en dat van 'liefde' kunt scheiden: doorgaan. Zo niet, stoppen.
Hoe ging het ook al weer... if you're not a priority, don't be an option.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 30 augustus 2010 om 17:46
maandag 30 augustus 2010 om 17:48
maandag 30 augustus 2010 om 17:52
En wat als het alleen om de seks zou zijn?
Zou je dat trekken?
Ik weet het antwoord al...
Nee!
Dan zou ik in jouw geval voorlopig mijn broek eens aanhouden als je bij hem bent...
En gewoon eens kijken wat er dan gebeurd...
Ik voorspel een vreselijke verongelijkte ex, en binnen een maand is het helemaal over...
Zou je dat trekken?
Ik weet het antwoord al...
Nee!
Dan zou ik in jouw geval voorlopig mijn broek eens aanhouden als je bij hem bent...
En gewoon eens kijken wat er dan gebeurd...
Ik voorspel een vreselijke verongelijkte ex, en binnen een maand is het helemaal over...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 30 augustus 2010 om 17:53
Door hem dat te geven wat hij wil, krijgt hij niet de kans om jou te gaan missen. Hij weet pas wat hij echt mist wanneer hij het kwijt is.
Nu niet. Dus als je inderdaad wilt weten wat hij voor je voelt en vragen geeft geen duidelijkheid. Dan zul je hem moeten zeggen. Dat hij pas weer contact moet opnemen als hij weet wat hij wil, wat dat dan ook is.
Nu niet. Dus als je inderdaad wilt weten wat hij voor je voelt en vragen geeft geen duidelijkheid. Dan zul je hem moeten zeggen. Dat hij pas weer contact moet opnemen als hij weet wat hij wil, wat dat dan ook is.
maandag 30 augustus 2010 om 17:57
Heb ik gedaan, we hadden begin juli ruzie op n fuif (ik weet het niet de meest ideale plek) maar ik was alles zo beu en ben hem beginnen uitschelden, was zo kwaad. Heb dan nu sinds twee weken weer gesmst, hij zei dat hij me met rust wou laten omdat hij me nog nooit zo kwaad had gezien. hij zegt zelf dat de keuze bij mij ligt, of het niet teveel pijn zal doen om deze situatie vol te houden. Ik wil hem niet kwijt!!!
maandag 30 augustus 2010 om 18:01
Maar als hij zegt dat de keus bij jou ligt dan heeft hij eigenlijk toegegeven dat hij het wil zoals het nu gaat.
En dat wil jij niet. Tenminste dat kun je niet aan. Lijkt mij ook logisch trouwens.
Dan is inderdaad de keus aan jou. Of hiermee doorgaan en je steeds onzeker voelen. Of kappen en hem de keus geven dat hij terug kan komen als hij er echt helemaal voor wil gaan.
Ik kan je wel vertellen dat onzekerheid vaak erger is dan leegte en/of pijn.
En dat wil jij niet. Tenminste dat kun je niet aan. Lijkt mij ook logisch trouwens.
Dan is inderdaad de keus aan jou. Of hiermee doorgaan en je steeds onzeker voelen. Of kappen en hem de keus geven dat hij terug kan komen als hij er echt helemaal voor wil gaan.
Ik kan je wel vertellen dat onzekerheid vaak erger is dan leegte en/of pijn.
maandag 30 augustus 2010 om 18:03
quote:FighterForLife schreef op 30 augustus 2010 @ 17:35:
Ja, mannen doen zoveel moeite als ze weten dat de seks daarna vrijwel gegarandeerd is. Helaas.
Stoppen dus met die kerel, je bent meer waard dan dat!
Ja, mannen doen zoveel moeite als ze weten dat de seks daarna vrijwel gegarandeerd is. Helaas.
Stoppen dus met die kerel, je bent meer waard dan dat!
maandag 30 augustus 2010 om 18:03
Je zegt dat je hem niet kwijt wil, maar je hebt hem überhaupt niet! Je kunt dus niks kwijtraken. Ja, het idee in je hoofd, maar daar heb je in het echte leven niks aan.
Waarom wil je zo graag bij iemand zijn die je, zoals het nu lijkt, alleen maar gebruikt?
Stop in ieder geval met seks met hem hebben en kijk dan waar het heen gaat (als dat al ergens heen gaat). Op deze manier kom je er zeker niet uit.
Thanks voor de mooie stoel Sarah
Waarom wil je zo graag bij iemand zijn die je, zoals het nu lijkt, alleen maar gebruikt?
Stop in ieder geval met seks met hem hebben en kijk dan waar het heen gaat (als dat al ergens heen gaat). Op deze manier kom je er zeker niet uit.
Thanks voor de mooie stoel Sarah
maandag 30 augustus 2010 om 18:05
Meissie, je wilt hem niet kwijt? Waarom toch in hemelsnaam niet? Hij is echt niet de enige kerel op de wereld die de moeite waard is hoor. En daarbij: hij geeft zelf aan dat de keuze voor een seksrelatie bij jou ligt en daarmee impliceert hij dus dat het wat hem betreft niets meer word.
maandag 30 augustus 2010 om 18:09