Mode & Beauty alle pijlers

oh nee winterkleding!

30-08-2010 16:45 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan het zoeken naar en kopen van winterkleding.

Op de een of andere manier vind ik nooit echt wat ik zoek, is er veel in wol en dat kriebelt en draag ik dus nooit. Ik ben de stad al in geweest maar alles wat er in de winkel hangt is niet echt mijn stijl...

Ik draag graag jurkjes met een legging en laarzen.

Heb niet zo veel meer over van vorige winter ( te klein en verwassen) dus ben hard toe aan een nieuwe garderobe.

Wie weet een leuke winkel voor dit soort dingen (eventueel online shop binnen NL?)
Nou, gelukkig heb je nog even Het is nog geen september

WE, Steps, Zara, H&M, Mango ... Er is toch altijd wel ergens een winkel waar je een paar leuke dingen kunt kopen?

Misschien moet je nog even geduld hebben, over een maand hangt er vast veel meer leuks in de winkels
Hallo?!
Meestal slaag ik daar ook wel... In de winter moeilijker dan in de zomer...maar toch.

Misschien ben ik ook wat te ongeduldig... Ik wacht af ;)
Véél jurkjes en leggings:

http://www.yaya.nl/index_nl.html
Dan koop je toch gewoon jurkjes, leggings en laarzen? De hele stad hangt vol met jurkjes, leggings en laarzen.
quote:flowerbloem schreef op 30 augustus 2010 @ 16:55:

http://www.yaya.nl/index_nl.htmlLeuk! Is dat duur? Zie dat er vlakbij mij zo'n winkel zit
Gewoon wat katoenen basis shirtjes kopen bij de Hema en daar lekker t-shirtjes in leuke kleuren overheen blijven dragen. Geen wol, toch warm.

Jurkjes en leggings zijn toch overal wel te vinden?
quote:Pelikaan schreef op 30 augustus 2010 @ 17:01:

[...]

Leuk! Is dat duur? Zie dat er vlakbij mij zo'n winkel zit Nee, helemaal niet duur. Daarom ben ik ook zo enthousiast.
Mijn probleem is juist: ik vind jurkjes, leggings en laarzen helemaal niks. En de winkels hangen er vol mee...
...
Toevallig heb ik vanmiddag een winterjas en 2 vesten bij Yaya gekocht, ik was ruim 200,- kwijt. Niet heel goedkoop, ook niet héél duur. Ik vond ze een verrassend leuke collectie hebben in vergelijk met andere winkels op dit moment. Ben wel benieuwd naar de kwaliteit. Yaya vind ik absoluut een bezoekje waard!
www.esprit.nl

geen verzendkosten
www.notthesame.com

hebben per vandaag ook een outlet. Heb een paar leuke dingen kunnen scoren voor 50% minder.
quote:flowerbloem schreef op 30 augustus 2010 @ 16:55:

http://www.yaya.nl/index_nl.htmlLeuke kleding, maar ligt het aan mij of staan er nergens prijzen bij????
Ik heb dat juist precies andersom; kan in het najaar veel beter slagen dan in het voorjaar.

Héérlijk, die mooie laarzen......
Heeft Yaya ook een leuke collectie winterjassen?

Kwam op de site maar 2 tegen nl.
Die laarzen zijn van Bleep

www.bleepshop.nl

yaya heeft winterjassen!
quote:Superhuisvrouw schreef op 30 augustus 2010 @ 21:25:

Heeft Yaya ook een leuke collectie winterjassen?

Kwam op de site maar 2 tegen nl.

Ik heb er vorig jaar een gekocht, toen hadden ze er volgens mij een stuk of 5 in de winkel waar ik was.

Op de site staan inderdaad geen prijzen. Wel een store locator, kun je snel zoeken waar ze Ya Ya verkopen. Maar die is niet compleet, in mijn woonplaats zijn er 2 boetiekjes waar ze een deel van de Ya Ya collectie hebben en die winkels staan er niet bij...
quote:ankalida schreef op 30 augustus 2010 @ 19:40:

Mijn probleem is juist: ik vind jurkjes, leggings en laarzen helemaal niks. En de winkels hangen er vol mee...Nou, inderdaad. Ik houd ook niet van leggings met jurken/tunieken en laarzen. Ook niet van skinny jeans. Het is wel waar dat dat het meest verkrijgbaar is, maar gelukkig zijn er nog genoeg andere dingen. Als je niet weet wat je aanmoet voor welke gelegenheid dan ook, kun je er op wachten dat er geheid meerdere mensen roepen: "Anders doe je toch een leuk tuniekje met een legging en laarzen?" Bah.
Oh en ik kan geen genoeg krijgen van al die leuke jurkjes en tuniekjes en ga helemaal los .Gelukkig volgend zomer ook nog.
quote:nak schreef op 30 augustus 2010 @ 20:52:

Ik heb dat juist precies andersom; kan in het najaar veel beter slagen dan in het voorjaar.

Héérlijk, die mooie laarzen......Ik ook, ik ben dol op een mooie donkere jeans met een strakke trui of een stretch jurkje met stoere laarzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven