3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
Sorry ladies was vergeten gedag te zeggen.

Ik lig in bed met boek, ga zo lekker koese



Tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
Eureka!!!!!

control + pijltje naar boven. Die is het !
Alle reacties Link kopieren
Chooc gefeliciteerd nog met je mooie evaluatie!!!
Alle reacties Link kopieren
Oké appel, ik wilde het even gezegd hebben

Het laatste wat ik wil is dat iemand zich vervelend voelt over wat ik zeg...
Alle reacties Link kopieren
Lekker slapen Chooc!
Alle reacties Link kopieren
thnx MU!
Alle reacties Link kopieren
trusten chooc!
Getver MU... juist omdat ie je zo klein heeft gemaakt is het nu echt tijd om alles wat hij zegt om jou weer te kleineren het ene oor in en het andere oor uit te laten gaan!! Is ie helemaal besodemieterd!!



Truste Chooc





Zit ik net in het vorige deel even bij te lezen... kom ik een paar posts van mezelf tegen Dan kan helemaal niet want ik was bij de boekhouder



Ik zat in deel 61 te lezen en ik moest in deel 62 wezen
Alle reacties Link kopieren
Bi thanks....

Heb opeens de tranen in mijn ogen staan...

BB is ook al hard bezig mijn zelfvertrouwen op te krikken, hij kan er niet bij hoe ex mij behandeld heeft...
Alle reacties Link kopieren
En is het is echt niet altijd zo geweest met ex hoor...

Was de laaste 2 jaar al waren er toen ook wel leuke tijden...
Alle reacties Link kopieren
Bi, je bent helemaal van slag door die ''man-bijt-hond-boekhouder"
Alle reacties Link kopieren
Mu dat is nu verleden tijd. Jij laat je niet meer kleineren door ex hoor. Vergeet ook niet dat hij dat doet om zelf ''groter'' te lijken.
quote:mocy schreef op 30 augustus 2010 @ 22:16:

Bi, je bent helemaal van slag door die ''man-bijt-hond-boekhouder" hij was weer zo vernuft en grappig!! En zn nagels zijn dus echt van de gemiddeld gel-nagels-lengte... en vies!!!
Alle reacties Link kopieren
mu




Ik ga niet teruglezen hoor.
Haaai Floor... je MOET echt even de eerste post hier lezen... ik vond m grappig!
Alle reacties Link kopieren
Thanks lieverds

Het kost me moeite om te geloven dat iemand me echt aantrekkelijk en de moeite waard vindt maar ik kom er wel...

thanks
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 30 augustus 2010 @ 22:19:

[...]

hij was weer zo vernuft en grappig!! En zn nagels zijn dus echt van de gemiddeld gel-nagels-lengte... en vies!!!Jakkes.
Alle reacties Link kopieren
Hai Floor!
MU ik geloof je gelijk dat hij niet altijd zo is geweest... hij zal het op een gegeven moment wel voor 'gewoon' hebben aangenomen dat je in de buurt was en vanaf dat moment kon hij z'n ego opkrikken door jou te kleineren??
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_understood schreef op 30 augustus 2010 @ 22:21:

maar ik kom er wel...

thanksTuurlijk kom jij er wel. Je bent al onderweg.
quote:miss_understood schreef op 30 augustus 2010 @ 22:21:

Thanks lieverds

Het kost me moeite om te geloven dat iemand me echt aantrekkelijk en de moeite waard vindt maar ik kom er wel...

thanksIk vind in elk geval je avatar aantrekkelijk en de moeite waard.... want in het echt ken ik je niet.... helpt dat?
anoniem_64c8d7a3e6e27 wijzigde dit bericht op 30-08-2010 22:24
Reden: pfjew net op tijd voordat Floor m weer quotte!! X-D
% gewijzigd
Zitten jullie toevallig ook "Fans" te kijken?? Echt hilarisch!!
Alle reacties Link kopieren
En Mu je posts zijn lief, meelevend en grappig (o ja en ook kinky).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven