T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

en, tweede doen eerste ook na volgens mij. Of Mier heeft zelf verzonnen dat je op het keukenkrukje kunt klimmen en dat je door de schutting heen de buurkindjes kunt roepen en dat barbies cool zijn
Wacht maar jij, er komen nog twee meiden bij zoals Travis al voorspelde

Wow, slimme Mier
Dan wil ik er wel ook zo'n leuk theekopje bij!

Oh, ik zie helemaal voor me hoe Mier buurkindjes roept. Lief!
Wat krijgen Eetje en Mier eigenlijk voor hun verjaardag?
Deze

O, wat een schatje zeg!
Mier deed gewoon zo'n pop na die bij halve bejaarden door het raam staat te gluren

Ja wat enorm hard is dit jaar gegaan zeg. Wel met veel leuke dingen!

Ooooh, wat zijn ze erg he?

Kopen?

http://www.kapaza.nl/Tuin ... rdertjes_gluurpoppen.html
Haha, ik kende die dingen helemaal niet

Nou, en we hebben een eerste woordje hoor. Al een paar dagen dat idee, maar hij werd steeds verstaanbaarder en eerste woordje is, zal ook eens niet bij die van mij, niet-mama. Tssssk.

Paaaaaapaaaaaaaaaa

zegt ie dus. Geef je daarvoor een jaar bv. Kreng

Mier krijgt dus helemaal niks voor zijn verjaardag

Ik dacht aan autootjes. Want die hebben we helemaal niet en vindt hij van buurjongen echt geweldig. Vooral die zelfrijdende die je dan naar achteren beweegt waarna ze naar voren schieten. Jaja
Autootjes! Een jongen zonder autootjes is geen echte jongen!

Van megabloks heb je hele leuke autootjes voor kleine jongetjes. Beetje lego look-a-like (misschien ook wel compatible?). Sommige auto's zijn daardoor net een puzzeltje van 2 of 3 stukjes.

En Cars is/wordt weer helemaal hot, want in het voorjaar komt deel 2 in de bioscoop.

I love Takel!
Jij moet maar geen meisje krijgen.
En dan, als hij 2 wordt: stalen autootjes en een echte garage! Staat garant voor urenlang speelplezier.

Thanks Kess, nu ben ik de eerste twee jaar klaar

Ik heb net zoontje van vriendin Megablocks auto's gegeven voor zijn eerste verjaardag dus dat deed ik goed, joechee
Ik zeg een treinbaan. Heeft Nemo al 3 jaar dagelijks urenlang speelplezier van. En leuk uit te breiden in alle prijsklassen.

Ik wilde nog iets zeggen maar totaal geen idee mee wat.
Ja, trein is ook een goed idee! Wij hebben zelf de duplotrein en die wordt nog steeds heel intensief gebruikt. Mijn ouders hebben een houten treinbaan en daar zijn de jongens ook helemaal gek mee. Maar ik denk dat je een trein beter volgend jaar kunt geven. Dan geef je die garage gewoon met Sinterklaas.
Kezz wat zegt de guru in je?
Op dit moment :puke: maar dat gaat niet zozeer over jou.

Als ik aan jou denk zie ik bloemetjes en hoor ik een engelenkoor zingen. Ik denk dat je gebeden verhoord worden!

Halleluja!
Soowheey dat klinkt hemels!

(Heb net gesprek gehad, vandaar )

Ben je zo misseluk ineens??
En? Hoe ging het? Heb je er zelf ook een hemels gevoel bij?

Vanmorgen toen ik opstond voelde ik me helemaal niet meer zwanger, maar later op de ochtend ineens misselijk. Nu gaat het wel weer, na het eten van drie krentenbollen met kaas. Hmmm!
Wel goed gevoel had ik maar ze heeft nog 2 kandidaten en die hebben allebei meer ervaring. Ik denk dat ik morgenmiddag meer ga horen.

Ik had gedroomd vannacht, je kreeg wel een tweeling maar het waren jongens en ze heten Koen en Oscar.

Dus.
Koen en Oscar staan beide niet op ons lijstje. Dat gaat het dus absoluut niet worden. Twee jongetjes kan wel!
Spannend van gesprek! Ik steek nog maar eens een kaarsje aan. Op andere brief nog niks gehoord? Nee, kan ook nog niet, denk ik... is vast nog te vroeg.
Alleen dat brief binnen was..
Spannend allemaal Travje

Oh ik had volgens mij helemaal niet gezegd nog dat blousje binnen is. Zo onwijs schattig. Dank je wel nog lieverd

Hij kan em al wel aan denk ik, dan gewoon vet baggy, dus ik zal even een foto maken dit weekend

Treinbanen zijn zo groot en garages ook. Jongensspeelgoed is stom Al is dat Playmobil kasteel ook behoorlijk aan de maat en ook nog eens te roze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven