Boos/machteloos

30-08-2010 18:19 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grrr.....ik ben zo boos op het moment en ik weet niet zo goed hoe ik dat een plekje kan geven en er wat rustiger onder kan zijn.

De situatie waardoor de boosheid veroorzaakt wordt, kan ik op dit moment niet veranderen aangezien de persoon in kwestie in alle mogelijke vormen tegenwerkt (groot deel van de boosheid). Hierdoor voel ik me niet alleen boos, maar ook machteloos. Net alsof je met je hoofd tegen een betonnen muur aan staat te bonken

Hoe gaan jullie met boosheid/machteloosheid om?
chili peppers: Give it Away

ook een lekker stampnummer
Hoop dat de muziek je goed doet. Ik vind het altijd wel lekker om dat soort liedjes heul hard te draaien en lekker mee te blèren!

Heeft het trouwens te maken met een bepaald persoon op je werk?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Ik ga met een deur smijten ofzo. En even heel hel hard schreeuwen. Goede muziektips, Rage Against the Machine en Prodigy werken heel goed
quote:Zwup schreef op 30 augustus 2010 @ 18:59:

Die is ook goed Nouschi

Even off-topic, uit welk topic heb je deze keer je motto geplukt? Weer een bijzondere Uitspraak van Neele, weet het topic niet meer maar ongetwijfeld over trouwen en what not to wear
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Briljant, Nouschi

Chili, daar kan/wil ik niks over zeggen aangezien er mogelijk nog juridische stappen volgen. Dat lijkt me dus niet erg verstandig.

Nee, Twis, niks met werk. Heb het daar erg naar mijn zin

Ik denk dat de muziek me wel goed gaat doen.... Zal straks ook even een van mijn mooie nieuwe nagellakjes op doen. Misschien helpt dat ook wel.
Ik wou net zeggen, misschien word je wel vrolijk van je lakjes en/of je topic daarover?
quote:Twister2010 schreef op 30 augustus 2010 @ 19:34:

Ik wou net zeggen, misschien word je wel vrolijk van je lakjes en/of je topic daarover? Ik heb vandaag roze markeerstift kleur lak binnengekregen
He Zwup,

Veel sterkte! Bij mij doet de homo top 100 het altijd goed.

En hoe je met boosheid om moet gaan? Bel vriendinnen op en ga lekker klagen, dat lucht mij op.
Dankje Dutskop

Oeh,de homo 100. Die ga ik ook uitproberen! De nagellak past er in ieder geval al bij
Ohhh bah boosheid is zo'n *&^%$# gevoel! Ik vind het altijd erger als verdriet. Bij verdriet kunnen mensen je troosten en helpt uithuilen altijd. Bij boosheid helpt bijna niks..
quote:Zwup schreef op 30 augustus 2010 @ 19:37:

[...]

Ik heb vandaag roze markeerstift kleur lak binnengekregen Oh, klinkt goed! Ik heb een heel leuke koraalroze. Heul blij mee!
Precies lichtpuntjes....als je dan geknuffelt wordt, is het altijd al iets minder erg. Boosheid werkt niet zo op een of andere manier.

Twis, klinkt ook goed! Welk merk?
Als ik boos ben ga ik eerst heel hard janken en daarna slapen. Word ik toch vaak met een ander humeur wakker.
Ja, das ook zowat Claudia. De laatste 2 weken ofzo kan ik janken om alles! Echt....ik ken mezelf niet meer wat dat betreft

Slaap je dan lekker, na zo'n huilbui? Ik word er altijd heel onrustig van.
gewoon stampen en heel hard roepen werkt ook goed. Op het strand, tegen de wind in (anders kijken mensen zo naar je )
Als ik echt heel erg boos of verdrietig ben (en dan ook moet huilen) dan ben ik kapot daarna. Dus slapen lukt wel.

Een mooie film kijken helpt ook.

En what the hell; laat het nu even stormen, morgen is het vast iets rustiger.
quote:Zwup schreef op 30 augustus 2010 @ 18:59:

Die is ook goed Nouschi

Even off-topic, uit welk topic heb je deze keer je motto geplukt? Weer een bijzondere

Uit dit topic: "help trouwen! ik heb advies nodig!

De post van Neele op 26-08-2010, 13:19u

Neele01 in "help trouwen! ik heb advies nodig!"
Schrijf een brief aan de persoon waarop je boos bent, waarin je alles zet wat je weleens tegen die persoon zou willen zeggen. Het lucht mij altijd erg op, als ik mijn boosheid onder woorden kan brengen. Als je dan later de brief nogeens leest kan het ook voor jezelf heel verhelderend zijn om te zien waar het "pijnpunt" van de boosheid bij jou ligt.

(Heel veel chocola helpt ook......tegen alles )
Gewoon van H&M, Zwup. Ik zweer bij de nagellakjes van de Hennes. Kosten geen drol en lakken heel fijn.

Voel je inmiddels al wat beter? Al harde muziek gedraaid? Met deuren geslagen? Je Blond/Pip/Xenos/Ikea mokken tegen de muur aan gegooid? Je uitgeleefd op een boksbal?
Sophiepapa

Friezin, een standwandeling klinkt wel heerlijk. Jammer dat ik daar niet bij in de buurt zit

Ik heb inmiddels een hele nette heldere mail gestuurd aan deze persoon (in het kader van het hele proces wat gaande is) en nu ben ik wel weer wat rustiger op een of andere manier.

De liedjes helpen ook goed trouwens!

Claudia, ik slaap altijd heel onrustig na zo'n huilbui en als ik 's ochtends wakker word heb ik het idee dat ik door een vrachtwagen overreden ben.
quote:Twister2010 schreef op 30 augustus 2010 @ 21:12:

Gewoon van H&M, Zwup. Ik zweer bij de nagellakjes van de Hennes. Kosten geen drol en lakken heel fijn.

Voel je inmiddels al wat beter? Al harde muziek gedraaid? Met deuren geslagen? Je Blond/Pip/Xenos/Ikea mokken tegen de muur aan gegooid? Je uitgeleefd op een boksbal?

Ik voel me al ietsjes beter gelukkig. De mail geeft op een rare manier wat rust. Heb besloten morgen ook even wat informatie te gaan inwinnen bij de goede instanties. De muziek heeft ook geholpen trouwens!

Hennes lakjes heb ik pas 1-tje van. Die was wel fijn. Alleen ik had de verkeerde topcoat gebruikt volgens mij, want ik kon de hele laag er zo aftrekken nadat er een chip was.
Als je nog een huis zoekt om schoon te maken?

Ik zorg wel voor de muziek!!
Hahahahaha, ik denk dat er dan van schoonmaken weinig terecht komt

Heb nog genoeg eigen huis om schoon te maken. En mijn eigen huis is eigenlijk best wel heel erg klein. Denk dat dat genoeg zegt over mijn schoonmaakkwaliteiten
Heb je al wat meer rust in je koppie?
Gisteravond ging het prima, mede dankzij de fijne tips/steun van hier

Inmiddels zijn er nieuwe ontwikkelingen en die maken het er niet makkelijker op. Maar goed, als ik daar weer wat mee heb gedaan keert de rust van gister hopelijk weer terug.

Heb gelukikig wel goed geslapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven