Gezellig eetcafe Utrecht
dinsdag 31 augustus 2010 om 19:19
Volgende maand ga ik met drie vriendinnen naar Utrecht.
We gaan naar het Beatrix theater om een musical te zien.
Graag willen we in een gezellig, leuk betaalbaar eetcafe wat eten en een wijntje drinken op loopafstand van het Beatrix theater.
Welke ras Utrechter heeft leuke suggesties?
Alvast bedankt
Merel
We gaan naar het Beatrix theater om een musical te zien.
Graag willen we in een gezellig, leuk betaalbaar eetcafe wat eten en een wijntje drinken op loopafstand van het Beatrix theater.
Welke ras Utrechter heeft leuke suggesties?
Alvast bedankt
Merel
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
dinsdag 31 augustus 2010 om 19:49
quote:Mevrouw75 schreef op 31 augustus 2010 @ 19:33:
cafe belgie is leuk en gezellig. Hoewel ik belgie niet echt link aan musicalbezoek eigenlijk.
En je moet er ook geen wijntje drinken maar een biertje.Jah, België is geweldig! Lekker eten, leuk sfeertje, alleen niet zo groot. Wat dat betreft is Stairway to Heaven misschien handiger, ook aardige keuken en best een aardig sfeertje.
cafe belgie is leuk en gezellig. Hoewel ik belgie niet echt link aan musicalbezoek eigenlijk.
En je moet er ook geen wijntje drinken maar een biertje.Jah, België is geweldig! Lekker eten, leuk sfeertje, alleen niet zo groot. Wat dat betreft is Stairway to Heaven misschien handiger, ook aardige keuken en best een aardig sfeertje.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor