3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
dinsdag 31 augustus 2010 om 19:14
quote:rosanna08 schreef op 31 augustus 2010 @ 19:11:
Christiane, was jij gisteren niet begonnen met therapie?
Nee, komende maandag pas. Deze week ben ik nog - zoals ik dat zelf noem - vrij. Ga leuke dingen doen. Vandaag gewinkeld. Donderdag winkelen in Duitsland, vrijdag uit eten en zaterdag (bij mooi weer) naar de Efteling.
Even een vraag aan jou over therapie overigens. Is het 'done' om een schriftje mee te nemen om aantekeningen te maken van dingen die worden gezegd. Wil zelf graag dingen opschrijven omdat ik een heel slecht concentratievermogen heb en ik anders kwijt ben wat er gezegd wordt.
Christiane, was jij gisteren niet begonnen met therapie?
Nee, komende maandag pas. Deze week ben ik nog - zoals ik dat zelf noem - vrij. Ga leuke dingen doen. Vandaag gewinkeld. Donderdag winkelen in Duitsland, vrijdag uit eten en zaterdag (bij mooi weer) naar de Efteling.
Even een vraag aan jou over therapie overigens. Is het 'done' om een schriftje mee te nemen om aantekeningen te maken van dingen die worden gezegd. Wil zelf graag dingen opschrijven omdat ik een heel slecht concentratievermogen heb en ik anders kwijt ben wat er gezegd wordt.
dinsdag 31 augustus 2010 om 19:38
Ik zit nog op Bianco te wachten... nog niet gegeten... ook nog geen eten op staan. Ik ben verrot en hij had zoveel te vertellen dat ie het eten nog niet had opgezet voordat ie weg moest.
Hij neemt zo vet van de snackbar mee... en die dart-gasten staan over 20 minuten voor de deur!!
Ik word hier zo appelig van... vanaf morgen wil ik Rust, Reinheid, Regelmaat!!
Hij neemt zo vet van de snackbar mee... en die dart-gasten staan over 20 minuten voor de deur!!
Ik word hier zo appelig van... vanaf morgen wil ik Rust, Reinheid, Regelmaat!!