3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja!

Moos gaat op vakantie!

Fijne vakantie Mocy
Alle reacties Link kopieren
Kom jullie morgenochtend nog ff gedag zeggen hoor. Maar dank je wel maissies.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Een hele fijne vakantie Moos!! Geniet ervan!
Goedmeurning!!!



Moos... ik wens je een topvakantie!! Is je koffer nog gegroeid?

Geniet er van meis!!



De rest... een fijne dag en tot vanavond!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ik drink mijn koffie op en ga aan het werk.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
morge meisjes





Moos, een hele fijne vakantie! Geniet er lekker van
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Moos fijne vakantie! Neem het ervan.



Goedenmorgen! Fijne dag iedereen gewenst



Zit in de bus op weg naar mijn werk. Althans naar de metro die me naar een bus brengt die me naar mijn werk brengt.

Veel vergaderingen vandaag en tussendoor bespreken van gemaakt begeleidingsplan door collega. Ik begeleid haar hierbij. Daarna nog naar een client en dan is het alweer vijf uur (dt zeg ik veel vergaderen.
Alle reacties Link kopieren
Morgen (goeie laat ik even achterwege), krijg net een telefoontje van mijn moeder dat mijn tante overleden is
Alle reacties Link kopieren
Ben even een beetje uit mijn doen. Ik moet aan het werk, maar ik zit hier met tranen in mijn ogen te typen
Alle reacties Link kopieren
ah wat rot Josje, gecondoleerd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Tja, een echt k*tbegin van de dag en ik moet nog de hele dag werken tot 6 uur vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Het was ook zo'n lief mensje. Ze heeft een hele zware operatie gehad en het ging best goed. Gisteravond had ze nog met een broer van haar gezellig zitten kletsen en lekkere dingen zitten snoepen en vannacht is ze opeens overleden (helemaal alleen).
Alle reacties Link kopieren
Ze is wel 82 geworden, dus wel een aardig respectabele leeftijd, maar toch....
Alle reacties Link kopieren
Ik ga maar even een boterham eten, ik zal toch over een half uurtje naar het werk moeten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Jos.. gecondoleerd!



(goede) morgen allemaal ( ja dat goed staat zo raar nu)





Maar ik heb goed geslapen en ga zo nadat ik Mini naar school heb gebracht eerst maar eens een uurtje sporten.



Moos meis een hele hele fijne vakantie!!!!!!!!



De rest maak er een mooie dag van.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



De zon schijnt??



Nou ja das fijn iig.
Alle reacties Link kopieren
Och jeetje Jos, gecondoleerd, dat valt rauw op je dak dan zeg
Jos gecondoleerd!
Alle reacties Link kopieren


Morning!



@Josje; Gecondoleerd
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel.

Ik heb even bijgelezen en ga nu maar eens echt op weg naar mijn werk. Even een stukje afleiding zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja Moos fijne vakantie, geniet er lekker van
Alle reacties Link kopieren
gecondoleerd Josje
Alle reacties Link kopieren
ik ben er vandoor, tot vanmiddag
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Verdorrie brug open, metro vertraging, stilstaande metro overhevelend mijn kant op voor een kwartier, erg druk dus wederom iemand flauwgevallen en ik mis de eerste 30 min. van vergadering grrr
Alle reacties Link kopieren
Morgen,



Jeetje Josje, gecondoleerd. Leeftijd maakt niet uit, een dierbaar mens ga je missen.



Ibi, sterkte morgen en ik hoop dat jullie positief nieuws te horen krijgen. Ik zal iig hopen en duimen.

Wat een gedoe vaak dat OV he.





Nou meiden, volgens mij is die koffer echt wat gegroeid, met proppen en erop gaan zitten gaat die nu bijna dicht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven