3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
dinsdag 31 augustus 2010 om 07:48
Moos fijne vakantie! Neem het ervan.
Goedenmorgen! Fijne dag iedereen gewenst
Zit in de bus op weg naar mijn werk. Althans naar de metro die me naar een bus brengt die me naar mijn werk brengt.
Veel vergaderingen vandaag en tussendoor bespreken van gemaakt begeleidingsplan door collega. Ik begeleid haar hierbij. Daarna nog naar een client en dan is het alweer vijf uur (dt zeg ik veel vergaderen.
Goedenmorgen! Fijne dag iedereen gewenst
Zit in de bus op weg naar mijn werk. Althans naar de metro die me naar een bus brengt die me naar mijn werk brengt.
Veel vergaderingen vandaag en tussendoor bespreken van gemaakt begeleidingsplan door collega. Ik begeleid haar hierbij. Daarna nog naar een client en dan is het alweer vijf uur (dt zeg ik veel vergaderen.
dinsdag 31 augustus 2010 om 08:00
dinsdag 31 augustus 2010 om 08:04
dinsdag 31 augustus 2010 om 09:29
Morgen,
Jeetje Josje, gecondoleerd. Leeftijd maakt niet uit, een dierbaar mens ga je missen.
Ibi, sterkte morgen en ik hoop dat jullie positief nieuws te horen krijgen. Ik zal iig hopen en duimen.
Wat een gedoe vaak dat OV he.
Nou meiden, volgens mij is die koffer echt wat gegroeid, met proppen en erop gaan zitten gaat die nu bijna dicht!
Jeetje Josje, gecondoleerd. Leeftijd maakt niet uit, een dierbaar mens ga je missen.
Ibi, sterkte morgen en ik hoop dat jullie positief nieuws te horen krijgen. Ik zal iig hopen en duimen.
Wat een gedoe vaak dat OV he.
Nou meiden, volgens mij is die koffer echt wat gegroeid, met proppen en erop gaan zitten gaat die nu bijna dicht!