3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:40
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:43
De hele hechte band die we vroeger hadden is er niet meer. Ook weer door omstandigheden. Wij hebben een dochter dankzij de medische molen. Zij hebben niets ondanks de medische molen. Daar zit nu ook even de cru.......
En ach, ik ben gewoon even niet goed in mijn hoofd. Zoveel emoties momenteel. Met minigravin en school, wat hopelijk nu wel goed gaat. Als we deze week doorkomen dan ben ik positief.
Dat telefoongesprek net heeft me alleen even een rotduwtje nog verder in het negatieve gegeven. MIjn hoofd zit vol. Te vol.
En ach, ik ben gewoon even niet goed in mijn hoofd. Zoveel emoties momenteel. Met minigravin en school, wat hopelijk nu wel goed gaat. Als we deze week doorkomen dan ben ik positief.
Dat telefoongesprek net heeft me alleen even een rotduwtje nog verder in het negatieve gegeven. MIjn hoofd zit vol. Te vol.
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:46
Oh Bi, je slaat de spijker op zijn kop met je vraag. Als het aan mij lag zou ik ze nooit meer zijn, vooral mijn vader niet. Maar voor Minigravin zijn ze zo leuk, ze doen alles voor haar. Ik wil haar dat niet ontnemen. Zij doen dingen met haar, die ze nooit hebben gedaan met ons. Mijn vader is vorige week meegeweest om haar op te halen van school. Onze school heeft hij vroeger zelfs nooit gezien. Ze nemen haar mee naar lammetjesdag, wij gingen nooit ergens heen.
Dat doet me nu geen pijn meer, ik gun het mijn dochter namelijk van harte. Laat zij maar krijgen wat ik gemist heb. Ik gun haar alles.
Alleen vind mijn broer dat er onderscheid gemaakt wordt. En ja, dat is ook zo natuurlijk maar alles is voor haar. Ik krijg er niets van.
Verdomme, ik zit nu gewoon te janken!
Dat doet me nu geen pijn meer, ik gun het mijn dochter namelijk van harte. Laat zij maar krijgen wat ik gemist heb. Ik gun haar alles.
Alleen vind mijn broer dat er onderscheid gemaakt wordt. En ja, dat is ook zo natuurlijk maar alles is voor haar. Ik krijg er niets van.
Verdomme, ik zit nu gewoon te janken!