3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:01
Fleur, die naschoolse blijft er ook gewoon in hoor, na 4 jaar kinderdagverblijf moet het toch peanuts zijn.
Volgens de juf is het na 10 minuutjes meestal over en gaat het gewoon prima. En gisteren inderdaad gebeld na een uurtje om te vragen hoe het was gegaan en het antwoord was ook gewoon goed. Maar ik weet hoe ze van binnen suddert, ik ken haar, ze lijkt op mij helaas...... Mooie lach van buiten en van binnen verteren.
Volgens de juf is het na 10 minuutjes meestal over en gaat het gewoon prima. En gisteren inderdaad gebeld na een uurtje om te vragen hoe het was gegaan en het antwoord was ook gewoon goed. Maar ik weet hoe ze van binnen suddert, ik ken haar, ze lijkt op mij helaas...... Mooie lach van buiten en van binnen verteren.
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:02
Heel knap van je.. Gravinnetje... hoe je de dingen zo los van elkaar ziet die toch zo met elkaar verweven zijn. Het klinkt alsof je broer het nog niet zo klaarhelder op een rijtje heeft als jij, maar dat zal ongetwijfeld ook te maken hebben met zn eigen verdriet van het niet hebben van een kleine.
Egeltje.. ik weet het hoor, ik zat maar te dollen. Tuurlijk hebben ze altijd recht op aandacht, zeker nu je je eigen leventje zo op de rit hebt, en dat slokt gewoon tijd op!
IBI.. ik ben plaatsvervangend zenuwachtig voor je voor morgen... maar je vingers in je oren stoppen en keihard LALALA gaan zingen kun je echt niet maken hoor!!!
Egeltje.. ik weet het hoor, ik zat maar te dollen. Tuurlijk hebben ze altijd recht op aandacht, zeker nu je je eigen leventje zo op de rit hebt, en dat slokt gewoon tijd op!
IBI.. ik ben plaatsvervangend zenuwachtig voor je voor morgen... maar je vingers in je oren stoppen en keihard LALALA gaan zingen kun je echt niet maken hoor!!!
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:02
Hmmmm daar gaat mijn voornemen, Maar voor een goed doel.
Gravin, moeilijke situatie, maar mens wat heb ik een respect voor je dat je voor minigraaf toch je trots opzij zet.
Ik denk dat ik wat licht op de visie van je broer kan geven. Hij wordt voor zijn gevoel dubbel gestraft. En geen leuke jeugd, en geen kinderen die hij duidelijk graag wil, en hij ziet je ouders dingen doen die hij graag gehad had, en graag voor zijn kind gehad had. Dat uit zich nu in een vorm van jaloezie. Oordeel daar svp niet te hard over... (ik weet hoe hij zich voelt.....)
Floor sterkte vannacht
Ieb sterkte morgen
Gravin, moeilijke situatie, maar mens wat heb ik een respect voor je dat je voor minigraaf toch je trots opzij zet.
Ik denk dat ik wat licht op de visie van je broer kan geven. Hij wordt voor zijn gevoel dubbel gestraft. En geen leuke jeugd, en geen kinderen die hij duidelijk graag wil, en hij ziet je ouders dingen doen die hij graag gehad had, en graag voor zijn kind gehad had. Dat uit zich nu in een vorm van jaloezie. Oordeel daar svp niet te hard over... (ik weet hoe hij zich voelt.....)
Floor sterkte vannacht
Ieb sterkte morgen
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:02
Gravinnetje pas uit jij hé!
Leed is leed en wordt hier niet op een vergelijkings weegschaal gelegd, ben je nou helemaal belatafeltoeterd!
Tuurlijk heeft Ibi het vreselijk nu, we proberen haar te steunen waar we dat kunnen, en dat doen we dus bij jou ook.
En bij alle anderen die dat (even) nodig hebben.
Relativeren is goed, jezelf omlaag halen? Die tijd is definitief voorbij schat!
Leed is leed en wordt hier niet op een vergelijkings weegschaal gelegd, ben je nou helemaal belatafeltoeterd!
Tuurlijk heeft Ibi het vreselijk nu, we proberen haar te steunen waar we dat kunnen, en dat doen we dus bij jou ook.
En bij alle anderen die dat (even) nodig hebben.
Relativeren is goed, jezelf omlaag halen? Die tijd is definitief voorbij schat!