3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
Graafje, lijkt me idd een moeilijk iets, knap dat je het voor je dochter toch aan kunt om contact te houden





Iebje, ik denk morgen aan je en aan HiH
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Fleur, die naschoolse blijft er ook gewoon in hoor, na 4 jaar kinderdagverblijf moet het toch peanuts zijn.

Volgens de juf is het na 10 minuutjes meestal over en gaat het gewoon prima. En gisteren inderdaad gebeld na een uurtje om te vragen hoe het was gegaan en het antwoord was ook gewoon goed. Maar ik weet hoe ze van binnen suddert, ik ken haar, ze lijkt op mij helaas...... Mooie lach van buiten en van binnen verteren.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer, even telefoon



Egel: idd wat spontààn



Gravin: moeilijke situatie idd
Heel knap van je.. Gravinnetje... hoe je de dingen zo los van elkaar ziet die toch zo met elkaar verweven zijn. Het klinkt alsof je broer het nog niet zo klaarhelder op een rijtje heeft als jij, maar dat zal ongetwijfeld ook te maken hebben met zn eigen verdriet van het niet hebben van een kleine.





Egeltje.. ik weet het hoor, ik zat maar te dollen. Tuurlijk hebben ze altijd recht op aandacht, zeker nu je je eigen leventje zo op de rit hebt, en dat slokt gewoon tijd op!





IBI.. ik ben plaatsvervangend zenuwachtig voor je voor morgen... maar je vingers in je oren stoppen en keihard LALALA gaan zingen kun je echt niet maken hoor!!!
Alle reacties Link kopieren
Hmmmm daar gaat mijn voornemen, Maar voor een goed doel.



Gravin, moeilijke situatie, maar mens wat heb ik een respect voor je dat je voor minigraaf toch je trots opzij zet.



Ik denk dat ik wat licht op de visie van je broer kan geven. Hij wordt voor zijn gevoel dubbel gestraft. En geen leuke jeugd, en geen kinderen die hij duidelijk graag wil, en hij ziet je ouders dingen doen die hij graag gehad had, en graag voor zijn kind gehad had. Dat uit zich nu in een vorm van jaloezie. Oordeel daar svp niet te hard over... (ik weet hoe hij zich voelt.....)





Floor sterkte vannacht

Ieb sterkte morgen
Alle reacties Link kopieren
agos, arme Ihildeuit en arme Floor en Werber



wat heeft ze? En hoe is het met haar tandje?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Gravinnetje pas uit jij hé!

Leed is leed en wordt hier niet op een vergelijkings weegschaal gelegd, ben je nou helemaal belatafeltoeterd!



Tuurlijk heeft Ibi het vreselijk nu, we proberen haar te steunen waar we dat kunnen, en dat doen we dus bij jou ook.



En bij alle anderen die dat (even) nodig hebben.

Relativeren is goed, jezelf omlaag halen? Die tijd is definitief voorbij schat!
Floor.... ook een voor de zielige Ihildehuit!!
Alle reacties Link kopieren
Egel ik had het niet mooier kunnen zeggen
Ohhh wat zeg je dat mooi Egeltje... en zo waar!!
Jullie zijn lief en ik ben alweer te laat! Tot morgen iedereen welterusten.
Alle reacties Link kopieren
ook een voor Sgaapie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 31 augustus 2010 @ 22:04:

Egel ik had het niet mooier kunnen zeggen

Dat zeg ik En lief dat je nog even langskomt Sgaaapie!

Heb je nu niet een beetje relax-forum-tijd verdiend vanavond??
Ps: Floor kun je echt geen andere forumnaam verzinnen voor nietmeerbaby?
Tot morgen lieve IBI... en heeel heeel heeel heeel veel sterkte!! Ik denk aan je (en met mij vele anderen) en we duimen voor jullie tot er geen vingerafdrukken meer op onze duimen te zien zijn!!
Alle reacties Link kopieren
Ahgossie, ik vind zieke baby's altijd zo zielig!

Zieke peuters trouwens ook.

Sterkte vannacht floris.
Alle reacties Link kopieren
Ieb, Baby is omgedoopt tot Ihildehuit (vertaling: ik wil er uit )
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Truste Ibi.. en heel veel sterkte morgen. Ik zal aan je denken morgen.
Floor wat heeft ze?
Alle reacties Link kopieren
@Friez, tja zo ben ik nu eenmaal, altijd even attent hé!
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 31 augustus 2010 @ 22:07:

@Friez, tja zo ben ik nu eenmaal, altijd even attent hé!
quote:rosanna08 schreef op 31 augustus 2010 @ 22:07:

Ieb, Baby is omgedoopt tot Ihildehuit (vertaling: ik wil er uit ) Aha, de vraag is alleen of dit nou een erg grote verbetering is.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 31 augustus 2010 @ 22:08:

[...]





Aha, de vraag is alleen of dit nou een erg grote verbetering is.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 31 augustus 2010 @ 22:07:

@Friez, tja zo ben ik nu eenmaal, altijd even attent hé!



Oh, beetje mosterd, dit sloeg op het gedag zeggen aan Friez eerder en niet op de tekst voor gravinnetje.

Klinkt beetje raar zo.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 31 augustus 2010 @ 22:08:

[...]





Aha, de vraag is alleen of dit nou een erg grote verbetering is.





En nou... Kssssttttt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven