Wat wilde je later worden?
dinsdag 31 augustus 2010 om 20:36
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:44
ik wist het eigenlijk nooit. Ik riep altijd wel wat als mensen vroegen wat ik later wilde worden, maar daar ´stond ik nooit echt achter´ zeg maar.
En nee, ben dat ook niet geworden, die dingen die ik dan riep bedoel ik.
Ik wilde sowieso niet voor de klas, vooral niet op een middelbare school, want mijn hele familie stond voor de klas. Maar ja, natuurlijk, het bloed kruipt waar het niet gaan kan: bewust voor een baan in het onderwijs gekozen.
En nee, ben dat ook niet geworden, die dingen die ik dan riep bedoel ik.
Ik wilde sowieso niet voor de klas, vooral niet op een middelbare school, want mijn hele familie stond voor de klas. Maar ja, natuurlijk, het bloed kruipt waar het niet gaan kan: bewust voor een baan in het onderwijs gekozen.
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:45
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:50
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:02
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:09
Dierenarts, muzikante, tekenares van grote tekenfilms, onderzoeker, schrijfster, talendeskundige, manusje-van-alles....
Wat wilde ik eigenlijk niet worden? Ik ben Rechten gaan doen maar met mijn VWO-diploma heb ik eigenlijk best veel mogelijkheden.
Misschien ga ik me in de toekomst wel omscholen om toch de kant van de gezondheid & geneeskunde op te kunnen.
Ik ben 25 en ik voel me nooit te oud om te switchen.
Wat wilde ik eigenlijk niet worden? Ik ben Rechten gaan doen maar met mijn VWO-diploma heb ik eigenlijk best veel mogelijkheden.
Misschien ga ik me in de toekomst wel omscholen om toch de kant van de gezondheid & geneeskunde op te kunnen.
Ik ben 25 en ik voel me nooit te oud om te switchen.
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:14
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:33
quote:rider schreef op 31 augustus 2010 @ 21:57:
[...]
je onderschat jezelf!
A welnee, allemaal valse bescheidenheid.
Ik weet heus wel dat ík eigenlijk de beroemdste forummer van allemaal ben.
Maar daar moet je niet mee te koop lopen, vind ik.
[...]
je onderschat jezelf!
A welnee, allemaal valse bescheidenheid.
Ik weet heus wel dat ík eigenlijk de beroemdste forummer van allemaal ben.
Maar daar moet je niet mee te koop lopen, vind ik.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.