Forum minderen
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:45
Er is al een Afscheidstopic en een Viva Forum Break Topic.
Beide zijn mij vooralsnog te rigoreus. Ik ga Forum minderen, d.w.z. niet meer doordeweeks overdag tussen 09:00 - 13:00 en 14:00 - 17:00 uur op het forum "aanwezig" zijn. Ingaande per 1-9 a.s. en van kracht tot nader order op dit topic.
Iemand zei al: "Hou dat lekkah zelluf bij " Ik heb het eerder al geprobeerd, maar dat viel tegen. Kennelijk heb ik een stok achter de deur nodig. Vandaar dat ik dit topic ben gestart.
Mochten jullie mij op bovenstaande tijden tegenkomen op het forum dan mogen jullie, als je daar toevallig zin in hebt en zo niet even goede vrinden, mij hieraan herinneren.
Verder mocht je willen Forum minderen dan nodig ik je bij deze van harte uit om het hier te publiceren.
Edit: Een nieuw jaar en een nieuw begin. Hierbij roep ik vorenstaande clausule in en geef ik per direct de vorengenoemde beperking van forumtijden vrij.
Beide zijn mij vooralsnog te rigoreus. Ik ga Forum minderen, d.w.z. niet meer doordeweeks overdag tussen 09:00 - 13:00 en 14:00 - 17:00 uur op het forum "aanwezig" zijn. Ingaande per 1-9 a.s. en van kracht tot nader order op dit topic.
Iemand zei al: "Hou dat lekkah zelluf bij " Ik heb het eerder al geprobeerd, maar dat viel tegen. Kennelijk heb ik een stok achter de deur nodig. Vandaar dat ik dit topic ben gestart.
Mochten jullie mij op bovenstaande tijden tegenkomen op het forum dan mogen jullie, als je daar toevallig zin in hebt en zo niet even goede vrinden, mij hieraan herinneren.
Verder mocht je willen Forum minderen dan nodig ik je bij deze van harte uit om het hier te publiceren.
Edit: Een nieuw jaar en een nieuw begin. Hierbij roep ik vorenstaande clausule in en geef ik per direct de vorengenoemde beperking van forumtijden vrij.
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:51
Je zou er moe van worden als iedereen een topic gaat openen die wil gaan minderen. Wat is er mis mee met gewoon er dan niet zijn? Ik snap het niet zo. Alsof ik ga opletten of pappie of pietje wel of niet op het forum zijn. Nou ja, succes vanaf morgen maar ik ga niet babyzitten of jij je aan de tijden kan houden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:57
Waarom die algemene focus op jouw forumgedrag?
Ik snap nooit wat het doel er van is, dat aankondigen te stoppen of te minderen. Wat maakt dat anderen nou uit?
Je wil minder forummen, doe dat vooral. Ik ga er geen seconde minder om forummen en ik ga ook niet op een ander letten en zijn/haar forumgedrag in de gaten houden.
Forum je te veel volgens jezelf? Forum dan minder.
Ik snap nooit wat het doel er van is, dat aankondigen te stoppen of te minderen. Wat maakt dat anderen nou uit?
Je wil minder forummen, doe dat vooral. Ik ga er geen seconde minder om forummen en ik ga ook niet op een ander letten en zijn/haar forumgedrag in de gaten houden.
Forum je te veel volgens jezelf? Forum dan minder.
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:00
Ik word een beetje moe van al die aankondigingen
negen van de tien keer komt de topic openende forummer er toch binnen een half jaar op terug
Ik stel voor:
Iedereen die minder, meer nachtelijk wil gaan forummen
Gewoon doen, en als je het na een half jaar tot en jaar nog doet open dan een topic
"hebben jullie het gezien...ik forum al een half jaar meer/minder/snachts
Denk dat we dan een stuk minder van dit soort topics hebben!
negen van de tien keer komt de topic openende forummer er toch binnen een half jaar op terug
Ik stel voor:
Iedereen die minder, meer nachtelijk wil gaan forummen
Gewoon doen, en als je het na een half jaar tot en jaar nog doet open dan een topic
"hebben jullie het gezien...ik forum al een half jaar meer/minder/snachts
Denk dat we dan een stuk minder van dit soort topics hebben!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:02
Is dit de Viva-crisis ofzo? Al die topics over minderen, breaken, stoppen en wat al niet meer? Als jij wilt stoppen met forummen, dan stop je. Wil je een break, dan neem je een break en wil je minder forummen dan ga je minder forummen. Moet je daar zo'n heisa van maken? Ik snap die topics serieus niet.
Net zoiets als het afscheidtopic. Met veel bombarie daar afscheid nemen om vervolgens na een week weer volop te forummen, sommige al na een dag. Wil je aandacht ofzo.
Net zoiets als het afscheidtopic. Met veel bombarie daar afscheid nemen om vervolgens na een week weer volop te forummen, sommige al na een dag. Wil je aandacht ofzo.
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:05
Goh alweer iemand die wil veranderen in eigen forum gedrag. Ik kom hier gewoon niet als ik het te vaak en veel vind worden.
Maar goed succes maar!
(ow en als ik je tegen kom zal je wel een reden hebben, ik ga je daar niet op aanspreken)
Maar goed succes maar!
(ow en als ik je tegen kom zal je wel een reden hebben, ik ga je daar niet op aanspreken)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:05
dat dacht ik dus ook meteen voornu... daarom vroeg ik er ook naar. Maar eerlijk gezegd lijkt het me vreselijk om een baan te hebben waar ik blijkbaar zo weinig te doen heb / toewijding heb, dat ik ga zitten forummen.....
Maar sophiepappa, misschien moet je je beeldscherm naar je collega's toedraaien? Dan kunnen die er wat van zeggen.....
Maar sophiepappa, misschien moet je je beeldscherm naar je collega's toedraaien? Dan kunnen die er wat van zeggen.....