Forum minderen

31-08-2010 21:45 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een Afscheidstopic en een Viva Forum Break Topic.

Beide zijn mij vooralsnog te rigoreus. Ik ga Forum minderen, d.w.z. niet meer doordeweeks overdag tussen 09:00 - 13:00 en 14:00 - 17:00 uur op het forum "aanwezig" zijn. Ingaande per 1-9 a.s. en van kracht tot nader order op dit topic.

Iemand zei al: "Hou dat lekkah zelluf bij " Ik heb het eerder al geprobeerd, maar dat viel tegen. Kennelijk heb ik een stok achter de deur nodig. Vandaar dat ik dit topic ben gestart.

Mochten jullie mij op bovenstaande tijden tegenkomen op het forum dan mogen jullie, als je daar toevallig zin in hebt en zo niet even goede vrinden, mij hieraan herinneren.

Verder mocht je willen Forum minderen dan nodig ik je bij deze van harte uit om het hier te publiceren.

Edit: Een nieuw jaar en een nieuw begin. Hierbij roep ik vorenstaande clausule in en geef ik per direct de vorengenoemde beperking van forumtijden vrij.
quote:Julus schreef op 31 augustus 2010 @ 23:29:

Iris was grapje! (of was dat van jou nou ook weer een grapje, ben draad kwijt).Haha, ja.
[quote]nouschi schreef op 31 augustus 2010 @ 23:30:

[...]

.
anoniem_36142 wijzigde dit bericht op 31-08-2010 23:37
Reden: weggehaald
% gewijzigd
quote:[message=7038220,noline]iris1969 schreef op 31 augustus 2010 @ 23:31[/m

[...]

Haha, ja.Zie je, ben lichtelijk overspannen of paranoia, zie al dingen die er niet zijn. Mensen, bezint eer ge begint, echt..
Jules kun je je quote ook even weghalen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi het staat er nog van jou! Ik haal de mijne weg
Ja ik zag het , stom zeg, zeker een andere belangrijke post weggehaald.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Met een wijntje op en al die vage postingen en lege postingen ben ik jullie even kwijt hoor.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 31 augustus 2010 @ 23:39:

Met een wijntje op en al die vage postingen en lege postingen ben ik jullie even kwijt hoor.Ik had even verteld waar ik heen ging maar is zooo herkenbaar dat ik het weer weggehaald heb.
quote:Julus schreef op 31 augustus 2010 @ 23:04:

Is het zó erg dan? ik weet het al jij bent er zo eentje die het stiekem lekker vind ;)Hyperventilatie? Geen idee. Nooit geprobeerd.
Nee haar eigen scheten
quote:Julus schreef op 31 augustus 2010 @ 23:45:

Nee haar eigen schetenWaarom heb jij het toch aldoor over scheten?
Pfft
anoniem_36142 wijzigde dit bericht op 31-08-2010 23:49
Reden: .
% gewijzigd
quote:iris1969 schreef op 31 augustus 2010 @ 23:21:

Ik ben dus zo'n verfoeide breaker, maar ik moet erg lachen om jullie relativerende opmerkingen. Het is tenslotte geen wereldnieuws als iemand besluit eens wat minder te gaan forummen .Hi Iris, Ben je nog niet aan je break begonnen?
quote:Julus schreef op 31 augustus 2010 @ 23:48:

Pfft
Djee Nous, nu heb ik gemist waar je zit komende week en ik had nog wel een vliegtuig met een spandoek, met daarop alle Viva avonturen willen langs sturen.
Maar ik weet het wel
Ik ga naar een ziek kind, waarvan ik even hoopte dat ze nu echt sliep.

Fijne nacht allen!
quote:Sophiepapa schreef op 31 augustus 2010 @ 23:48:

[...]

Hi Iris, Ben je nog niet aan je break begonnen?SP, je snapt toch wel dat de volgende nieuweling die onder 'Sjaak' gaat posten ernstig zal worden verdacht.
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 23:56:

Ik ga naar een ziek kind, waarvan ik even hoopte dat ze nu echt sliep.

Fijne nacht allen!Ow Floor Floris, sterkte en weltrusten.
Eens met Nouschi,

Dit soort aankondigingen zijn waardeloos.

Wij kunnen idd niets checken, dus het is aan jezelf om je hieraan te houden,het is toch niet zo dat het viva forum je stiekem lokt?? xD

Ga je aandacht ergens anders zoeken, kom idd na een half jaar maar weer terug om te vertellen of je gemindert bent of niet.

Succes ermee.
Wat we niet kunnen veranderen, moeten we verdragen..
Zeg Sophiepapa...ik kom hier voor mijn eigen lol, niet om in de gaten te houden wie er al dan niet tijdens zelf afgesproken tijden liever nie zou willen forummen, en diegene daar dan op aan te spreken. Benmedaarbesodemietert enzo.
Kipstra

--------------------------------------------------------------------------------

Zeg Sophiepapa...ik kom hier voor mijn eigen lol, niet om in de gaten te houden wie er al dan niet tijdens zelf afgesproken tijden liever nie zou willen forummen, en diegene daar dan op aan te spreken. Benmedaarbesodemietert enzo.

Wij op het vivaforum zijn hier idd allemaal voor onze eigen lol, wij zijn jou oppassers niet, tenzij je mij betaald dan heeeel miscchien. haha
Wat we niet kunnen veranderen, moeten we verdragen..
Oh ja, betaald wil ik het ook wel doen! Maar ik vrees dat jij mij niet kunt betalen...
Aaaaah, Kip? Als ik je nou in natura betaal en een grote Neger ben, dan wel toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven