Forum minderen

31-08-2010 21:45 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een Afscheidstopic en een Viva Forum Break Topic.

Beide zijn mij vooralsnog te rigoreus. Ik ga Forum minderen, d.w.z. niet meer doordeweeks overdag tussen 09:00 - 13:00 en 14:00 - 17:00 uur op het forum "aanwezig" zijn. Ingaande per 1-9 a.s. en van kracht tot nader order op dit topic.

Iemand zei al: "Hou dat lekkah zelluf bij " Ik heb het eerder al geprobeerd, maar dat viel tegen. Kennelijk heb ik een stok achter de deur nodig. Vandaar dat ik dit topic ben gestart.

Mochten jullie mij op bovenstaande tijden tegenkomen op het forum dan mogen jullie, als je daar toevallig zin in hebt en zo niet even goede vrinden, mij hieraan herinneren.

Verder mocht je willen Forum minderen dan nodig ik je bij deze van harte uit om het hier te publiceren.

Edit: Een nieuw jaar en een nieuw begin. Hierbij roep ik vorenstaande clausule in en geef ik per direct de vorengenoemde beperking van forumtijden vrij.
ik vraag me af, gezien de tijden die je noemt, of je bedoelt dat je niet meer op je werk wil forummen? of heeft het daar niet mee te maken?
Je zou er moe van worden als iedereen een topic gaat openen die wil gaan minderen. Wat is er mis mee met gewoon er dan niet zijn? Ik snap het niet zo. Alsof ik ga opletten of pappie of pietje wel of niet op het forum zijn. Nou ja, succes vanaf morgen maar ik ga niet babyzitten of jij je aan de tijden kan houden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Moeten wij nu op jou gaan letten of je er bent en je wegsturen? Pfff vermoeiend zeg
Bedankt voor deze nutteloze informatie
Zien wij er soms uit als de Forumistics Anonymous? Dacht t niet, vriend.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Als je je computer opstart, dan ga je toch zelf naar de viva-site? Dat hoeft toch niet? Forum minderen, forum meerderen, stoppen, een break. Ik begrijp die heisa allemaal niet hoor.
Veel succes sophiepapa
Oh ja, succes.
Sophiepapa... ik schop graag.. dus ik schop je wel de deur uit als ik je op illegale tijdstippen ergens aantref!!
Waarom die algemene focus op jouw forumgedrag?

Ik snap nooit wat het doel er van is, dat aankondigen te stoppen of te minderen. Wat maakt dat anderen nou uit?

Je wil minder forummen, doe dat vooral. Ik ga er geen seconde minder om forummen en ik ga ook niet op een ander letten en zijn/haar forumgedrag in de gaten houden.

Forum je te veel volgens jezelf? Forum dan minder.
quote:Sophiepapa schreef op 31 augustus 2010 @ 21:45:

Mochten jullie mij op bovenstaande tijden tegenkomen op het forum dan mogen jullie, als je daar toevallig zin in hebt, mij hieraan herinneren.omg......
Gewoon beginnen met farmville, dan minder je vanzelf het forummen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Kan je niet beter aan je collega's vragen of ze je in de gaten willen houden?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:tonkje schreef op 31 augustus 2010 @ 21:59:

Gewoon beginnen met farmville, dan minder je vanzelf het forummen.
Ik word een beetje moe van al die aankondigingen

negen van de tien keer komt de topic openende forummer er toch binnen een half jaar op terug

Ik stel voor:

Iedereen die minder, meer nachtelijk wil gaan forummen

Gewoon doen, en als je het na een half jaar tot en jaar nog doet open dan een topic

"hebben jullie het gezien...ik forum al een half jaar meer/minder/snachts

Denk dat we dan een stuk minder van dit soort topics hebben!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat voor soort werk hebben mensen die forummen onder werktijd? Geef mij die baan
Is dit de Viva-crisis ofzo? Al die topics over minderen, breaken, stoppen en wat al niet meer? Als jij wilt stoppen met forummen, dan stop je. Wil je een break, dan neem je een break en wil je minder forummen dan ga je minder forummen. Moet je daar zo'n heisa van maken? Ik snap die topics serieus niet.

Net zoiets als het afscheidtopic. Met veel bombarie daar afscheid nemen om vervolgens na een week weer volop te forummen, sommige al na een dag. Wil je aandacht ofzo.
Oh, dat laatste klinkt niet zo aardig, maar ik snap er echt, echt geen bal van. Blijf gewoon weg als je niet meer wilt forummen, we missen je vanzelf... of niet.
Goh alweer iemand die wil veranderen in eigen forum gedrag. Ik kom hier gewoon niet als ik het te vaak en veel vind worden.

Maar goed succes maar!

(ow en als ik je tegen kom zal je wel een reden hebben, ik ga je daar niet op aanspreken)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dat dacht ik dus ook meteen voornu... daarom vroeg ik er ook naar. Maar eerlijk gezegd lijkt het me vreselijk om een baan te hebben waar ik blijkbaar zo weinig te doen heb / toewijding heb, dat ik ga zitten forummen.....

Maar sophiepappa, misschien moet je je beeldscherm naar je collega's toedraaien? Dan kunnen die er wat van zeggen.....
Meen je nou serieus dat je door ons op je vingers getikt moet worden als je aan het forummen bent? Wat is het nummer van je baas? Ik denk dat die er meer belang bij heeft dan wij dat jij stopt met forummen..oh sorry, minderd..

SP, nog twee uur te gaan. En niet stiekem een nick erbij nemen, hoor.
nouu aubrey, ze mag natuurlijk nog tot 9 uur morgenochtend 9 uur doorgaan
Als je alleen leest kunnen we niet controleren, een nieuwe nick kunnen we niet controleren , waardeloze stok dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven