Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
Ontvangen!

Thanks! ben er blij mee!
Ik heb het mailadres in je profiel trouwens gelijk even goed gezet
quote:Viva Angel5 schreef op 31 augustus 2010 @ 22:05:

Ik heb het mailadres in je profiel trouwens gelijk even goed gezet

Owwww, ben je sneller dan mij!

Zover was ik dus nog niet!

ben haske druk met van-alles-en-nog-wat...

Thx Five!
Het topic motto toevoegen kan dicht! Heb het gevonden
Liefde is als sinterklaas, je moet erin geloven, anders word het niks!
*kijkt om hoekje of engel 5 er is en fluistert: bedankt voor het veranderen van de week-up en welterusten voor straks*
dubbel
Ik heb hem verwijderd Pixie

IBI: lief! Enneuh ik lag al lekker in bed
Hoi Angel,

Mag Nachtbrakerrrs (deel 9) dicht? Wij zijn begonnen aan een nieuw deel.

Bij voorbaat dank.
Angel(s), waarom krijgt cychick geen permaban? Er zijn er zat voor minder geband, want deze misselijkmakende manier van posten is walgelijk.
M.b.t. dat misplaatste topic van Cychick, ik had gisteren nog niet eens door dat ze er een spiegeltopic van heeft gemaakt t.o.v. dat topic bij Psyche. Ik vind dit echt niet kunnen, er is nergens gebleken dat het andere topic fake is, behalve hier en daar wat twijfel. Je mag niemand een troll noemen, of topics bij voorbaat kansloos vinden omdat het fake is. Dit topic van Cychick is een open beschuldiging naar dat topic, en de TO, als fake. Zou je a.u.b. willen overwegen dit topic een megaschop naar de eeuwige forumgronden te geven? Wat je met Cychick doet mag je zelf weten, ik ga hierin geen ideeen opperen, ik heb namelijk net een waarschuwing aan mijn forum-bips hangen .
Sluit me aan bij de vorige twee posters, kan er aub iets aan dat topic gedaan worden en in verlengde daarvan ook het spiegeltopic op psyche (de totale verwoesting) opgeschoond worden. Cychick gaat echt veel te ver.
Mag ik mij als spuit 11 aansluiten bij deze dames? (heb cychick zelf 2 keer op haar gedrag aangesproken zoniet meer als je het andere topic meerekent maar ze gaat gewoon door om als een boerin door de porceleinkast te lopen)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Sophiepapa; het topic is dicht, bedankt voor t melden

@de rest: topic is verwijderd.
quote:Viva Angel5 schreef op 03 september 2010 @ 21:06:

Sophiepapa; het topic is dicht, bedankt voor t melden

@de rest: topic is verwijderd.Thanks!
thx five!
Hoi Angel (5 of 6? )

Wil je een slotje doen op het volgende topic:

http://forum.viva.nl/forum/Overig/Hoe_l ... /89249/201

Het topic zit vol, en ik heb het volgende deel geopend.

Alvast bedankt!
Five is still on duty!

Het topic is dicht, bedankt voor het melden!
Okee, jij bedankt voor het sluiten!
Bedankt 5!
Heuj 5, 3000 deel 63 mag op slot. Ik heb mijn dolle 10 minuten weer gehad
Nee echt zijn we nu alweer toe aan een nieuwe? *mopert mis ook alle feestjes tegenwoordig*
Vijf, zou je Gratis kaartjes voor Meerpop (vandaag!) willen sluiten? De reden spreekt voor zich.
Hoi angel,

Zou je mijn email adres aan fleece muts willen geven ivm t mobile tegoed op 'prikbord'? Thanx, Gr. P2dB
Alle verzoekjes zijn gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven