Moderator Overig
donderdag 12 augustus 2010 om 14:57
Beste forummers,
Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com
Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".
Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.
Vriendelijke groet,
Angel 6
Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com
Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".
Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.
Vriendelijke groet,
Angel 6
vrijdag 3 september 2010 om 16:19
M.b.t. dat misplaatste topic van Cychick, ik had gisteren nog niet eens door dat ze er een spiegeltopic van heeft gemaakt t.o.v. dat topic bij Psyche. Ik vind dit echt niet kunnen, er is nergens gebleken dat het andere topic fake is, behalve hier en daar wat twijfel. Je mag niemand een troll noemen, of topics bij voorbaat kansloos vinden omdat het fake is. Dit topic van Cychick is een open beschuldiging naar dat topic, en de TO, als fake. Zou je a.u.b. willen overwegen dit topic een megaschop naar de eeuwige forumgronden te geven? Wat je met Cychick doet mag je zelf weten, ik ga hierin geen ideeen opperen, ik heb namelijk net een waarschuwing aan mijn forum-bips hangen .
vrijdag 3 september 2010 om 19:30
Mag ik mij als spuit 11 aansluiten bij deze dames? (heb cychick zelf 2 keer op haar gedrag aangesproken zoniet meer als je het andere topic meerekent maar ze gaat gewoon door om als een boerin door de porceleinkast te lopen)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 3 september 2010 om 21:20
Hoi Angel (5 of 6? )
Wil je een slotje doen op het volgende topic:
http://forum.viva.nl/forum/Overig/Hoe_l ... /89249/201
Het topic zit vol, en ik heb het volgende deel geopend.
Alvast bedankt!
Wil je een slotje doen op het volgende topic:
http://forum.viva.nl/forum/Overig/Hoe_l ... /89249/201
Het topic zit vol, en ik heb het volgende deel geopend.
Alvast bedankt!