Forum minderen

31-08-2010 21:45 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een Afscheidstopic en een Viva Forum Break Topic.

Beide zijn mij vooralsnog te rigoreus. Ik ga Forum minderen, d.w.z. niet meer doordeweeks overdag tussen 09:00 - 13:00 en 14:00 - 17:00 uur op het forum "aanwezig" zijn. Ingaande per 1-9 a.s. en van kracht tot nader order op dit topic.

Iemand zei al: "Hou dat lekkah zelluf bij " Ik heb het eerder al geprobeerd, maar dat viel tegen. Kennelijk heb ik een stok achter de deur nodig. Vandaar dat ik dit topic ben gestart.

Mochten jullie mij op bovenstaande tijden tegenkomen op het forum dan mogen jullie, als je daar toevallig zin in hebt en zo niet even goede vrinden, mij hieraan herinneren.

Verder mocht je willen Forum minderen dan nodig ik je bij deze van harte uit om het hier te publiceren.

Edit: Een nieuw jaar en een nieuw begin. Hierbij roep ik vorenstaande clausule in en geef ik per direct de vorengenoemde beperking van forumtijden vrij.
quote:tonkje schreef op 31 augustus 2010 @ 21:59:

Gewoon beginnen met farmville, dan minder je vanzelf het forummen..
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Boro jij bent het bewijs dat het zo dus echt werkt, gezien je laatste zin

Omdat forummen voor mij gewoon vullen van tijd is en overdragen van kennis/lezen van nuttige info maakt het mij echt niet uit of bepaalde forummers blijven of weggaan.

Vanwege de hoeveelheid forummers wordt er genoeg interessants gepost, wie maakt dan niet uit voor mij.

Dus ga als je wil gaan en blijf als je wil blijven. En zo denk ik ook over mezelf trouwens. 'Na een paar dagen weet niemand meer wie je bent hoor, zo werkt dat.
Jammer dat er zo negatief ook gelijk gesproken word over de breakers. Lees hier veel dingen waardoor het duidelijk is dat mensen dat topic niet hebben gelezen of helemaal begrijpen.

SP,

Je kan je gewoon aansluiten bij de breakers hoor. Lang niet iedereen pakt het zo drastisch aam om een half jaar niet te forummen.

Verder lijkt het me wel eigen verantwoording om je aan je door jezelf opgelegde forumregels te houden. Succes
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 22:33:

[...]

Tsss... ik vind dat 6 dat er straks best bij kan doen. Iets met service van de zaak enzo....Zal het doorgeven aan Zes
quote:Boro schreef op 31 augustus 2010 @ 22:33:

Het is heel simpel eigenlijk jongens.

Wil je minder forummen, doe dat dan.

Wil je niet meer forummen, doe dat dan.

Wil je heul veul forummen, doe dat dan.

Maar open niet de godgansedag met zijn allen topics over hoe of je wel of niet zou willen forummen.

Kusjes,

Boro, voormalig verslaafd, tegenwoordig nog gelegenheids forumster.En wat moeten wij met deze info?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
IBI, ik vind het prima dat mensen stoppen, een pauze inlassen of minderen. Maar er wordt om de haverklap door Jan en alleman een topic over geopend. Wat mij betreft wordt er centraal geleuterd gepraat over forumonthouding/-ontwenning. Dan hebben mensen die gewoon lekker naar hartelust forummen er geen last van.
Ibi ik denk niet zozeer negatief, maar gewoon niet de manier voor de mensen die hier daarover posten.

Ieder zijn ding.

En het verleden heeft bewezen dat de meerderheid gewoon weer terugkomt, dat ook.
Ik baal dat ik morgen op vakantie ga en 8 dagen niet kan forummen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Absoluut Jules. Er zijn tijden geweest - en godverhoede, maar mss komen ze nog - dat ik de godgansedag het forum zat te F5-en. Meestal is dat als ik niet zo lekker in mijn vel zit. Want wat is er lekkerder dan helemaal hersenloos jezelf op laten gaan in een virituele wereld . ?

En er zijn avonden dat ik de hele avond mezelf vermaak hier hoor, ik vind het forum nog steeds heel fijn om te komen. Maar er zijn ook avonden ( dagen ) dat ik gewoon niet hier ben.
Julus,

Dat mensen terug komen dat klopt helemaal en ik vind dit topic ook wat overbodig (maar ja dat vind ik wel van meer topics ik bedoel wie ben ik om daar over te oordelen) maar vind het jammer dat het breakers topic in 1 adem genoemd word met het afscheidstopic. Maar goed ik zou niet meer forummen na 22.00 dus ik ben er weer vandoor!
quote:nouschi schreef op 31 augustus 2010 @ 22:39:

[...]

En wat moeten wij met deze info? De hele posting was voornamelijk sarcasme nav de vele "ziet mij staan, ik stop,minder,ga weg, kom terug , ga niet " topics
Sophiepapaaaaa ik ga je missen tussen 9.30-11.00 uur!
quote:Boro schreef op 31 augustus 2010 @ 22:42:

[...]

De hele posting was voornamelijk sarcasme nav de vele "ziet mij staan, ik stop,minder,ga weg, kom terug , ga niet " topics Lief dat je het nog even uitlegd.
quote:nouschi schreef op 31 augustus 2010 @ 22:40:

Ik baal dat ik morgen op vakantie ga en 8 dagen niet kan forummen.Dat moet je juist als positief zien; dat je daarna des te meer te lezen hebt!
quote:Boro schreef op 31 augustus 2010 @ 22:41:

En er zijn avonden dat ik de hele avond mezelf vermaak hier hoor, ik vind het forum nog steeds heel fijn om te komen. Maar er zijn ook avonden ( dagen ) dat ik gewoon niet hier ben.Jij Flair-Slet.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Fijne vakantie nouch!
quote:Very Cherry schreef op 31 augustus 2010 @ 22:50:

[...]

Jij Flair-Slet.Whahaha. Of nog erger, de Libelle (hebben die ook een forum, ik zeg maar wat)
Ik moet morgen werken en tussen 11 en 14:30 uur zit ik in vergadering. Ik kan dan niet forummen. Ik denk ik meld het even, wil natuurlijk niet dat jullie je ongerust gaan maken.
quote:nouschi schreef op 31 augustus 2010 @ 22:40:

Ik baal dat ik morgen op vakantie ga en 8 dagen niet kan forummen.Fijne vakantie. Kan je op je vakantieadres geen internetcafe zoeken?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Very Cherry schreef op 31 augustus 2010 @ 22:50:

[...]

Jij Flair-Slet.

Flair vindt mij stom.
quote:Julus schreef op 31 augustus 2010 @ 22:52:

[...]

Whahaha. Of nog erger, de Libelle (hebben die ook een forum, ik zeg maar wat)Het Libelle forum is toch opgeheven laatst?
Ik ga zo even 3,5 minuut mijn tanden poetsen, ik denk ik meld het even, dus 112 bellen niet nodig.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Weet ik echt niet, wist niet eens dat ie bestond
Als je rond 16:00 nog niets gepost hebt bel ik Jaap Jongbloed.
pffff.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven