Forum minderen

31-08-2010 21:45 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een Afscheidstopic en een Viva Forum Break Topic.

Beide zijn mij vooralsnog te rigoreus. Ik ga Forum minderen, d.w.z. niet meer doordeweeks overdag tussen 09:00 - 13:00 en 14:00 - 17:00 uur op het forum "aanwezig" zijn. Ingaande per 1-9 a.s. en van kracht tot nader order op dit topic.

Iemand zei al: "Hou dat lekkah zelluf bij " Ik heb het eerder al geprobeerd, maar dat viel tegen. Kennelijk heb ik een stok achter de deur nodig. Vandaar dat ik dit topic ben gestart.

Mochten jullie mij op bovenstaande tijden tegenkomen op het forum dan mogen jullie, als je daar toevallig zin in hebt en zo niet even goede vrinden, mij hieraan herinneren.

Verder mocht je willen Forum minderen dan nodig ik je bij deze van harte uit om het hier te publiceren.

Edit: Een nieuw jaar en een nieuw begin. Hierbij roep ik vorenstaande clausule in en geef ik per direct de vorengenoemde beperking van forumtijden vrij.
quote:Helianthus2106 schreef op 31 augustus 2010 @ 23:10:

Oh en fijne vakantie!

Ik vind je motto's altijd zo geweldig! Dubbeldank!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik voorzie een gat in de markt...vakanties aanbieden met als doel om af te kicken van (elk willekeurig) forum!

Ik sluit mij direct aan bij het forum breakers topic, doei doei!
quote:nouschi schreef op 31 augustus 2010 @ 23:10:

Jules jij zit veel op napraat als jij nou even per dag een korte samenvatting maakt Ha dat gaat allang niet meer over topics, en dat is per morgen ook over.
quote:Helianthus2106 schreef op 31 augustus 2010 @ 23:11:

[...]

Ik ben vaker ongewild forumloos dan je denkt Verlos me uit mijn lijden
Ik krijg het warm van het lezen van de kritische reacties. Volgens mij ben ik toch echt de Sjaak als ik mij op de door mij in de OP genoemde tijden hier op het forum vertoon.

Degenen die me succes wensen. Dank daarvoor.
Sophiepapa wees blij dat je dan niet hele dagen op het forum zit!
quote:Sophiepapa schreef op 31 augustus 2010 @ 23:13:

Ik krijg het warm van het lezen van de kritische reacties. Volgens mij ben ik toch echt de Sjaak als ik mij op de door mij in de OP genoemde tijden hier op het forum vertoon.

Degenen die me succes wensen. Dank daarvoor. Ik weet het wel zeker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Julus schreef op 31 augustus 2010 @ 23:12:

[...]

Ha dat gaat allang niet meer over topics, en dat is per morgen ook over.Wat is per morgen ook over?
Dat ik zoveel op topics en forum algemeen zit, want dan zit mijn vakantie er op! Heb er weer zin an!
Ah zo, dacht dat je ook ging breaken.
Ik ben dus zo'n verfoeide breaker, maar ik moet erg lachen om jullie relativerende opmerkingen. Het is tenslotte geen wereldnieuws als iemand besluit eens wat minder te gaan forummen .
quote:Sophiepapa schreef op 31 augustus 2010 @ 23:13:

Volgens mij ben ik toch echt de Sjaak als ik mij op de door mij in de OP genoemde tijden hier op het forum vertoon.

Ghè..... ik heb er een missie bij!

quote:iris1969 schreef op 31 augustus 2010 @ 23:21:

Ik ben dus zo'n verfoeide breaker, maar ik moet erg lachen om jullie relativerende opmerkingen. Het is tenslotte geen wereldnieuws als iemand besluit eens wat minder te gaan forummen .Geloof dat jij er zo'n beetje hetzelfde in staat dan ik, dus zijn we gezellig samen verfoeis
quote:nouschi schreef op 31 augustus 2010 @ 23:21:

Ah zo, dacht dat je ook ging breaken. God nee, daar ben ik nog niet aan toe. En if so dan zie je me gewoon niet meer. Wel zo rustig
quote:iris1969 schreef op 31 augustus 2010 @ 23:21:

Ik ben dus zo'n verfoeide breaker, maar ik moet erg lachen om jullie relativerende opmerkingen. Het is tenslotte geen wereldnieuws als iemand besluit eens wat minder te gaan forummen .Dat was de strekking hier vanavond.
@ Juul: Gezellig hoor .

Alleen ben ik vast je naam kwijt tegen die tijd en anders wil ik je niet meer kennen omdat ik dan natuurlijk veel te succesvol ben geworden .
Iris jij had zeker een 10 voor begrijpend lezen haha

quote:Julus schreef op 31 augustus 2010 @ 23:24:

[...]

God nee, daar ben ik nog niet aan toe. En if so dan zie je me gewoon niet meer. Wel zo rustig Ik heb napraat wel gevolgd en vind het leuk om je te lezen.
Is beter voor je, is beter voor je (Iris). Anders heb je er straks een fan bij whahahahaha. Moet je niet willen, zie topic fans.
quote:Julus schreef op 31 augustus 2010 @ 23:26:

Iris jij had zeker een 10 voor begrijpend lezen haha

Què?

Ik gaf alleen mijn samenvatting mee, uiteraard had ik door dat dat de tendens van dit topic was. Tssk.
quote:nouschi schreef op 31 augustus 2010 @ 23:27:

[...]

Ik heb napraat wel gevolgd en vind het leuk om je te lezen.

Dank je, is wederzijds.

Waar gaat de grote forumloze reis eigenlijk naartoe?
Iris was grapje! (of was dat van jou nou ook weer een grapje, ben draad kwijt).
quote:Julus schreef op 31 augustus 2010 @ 23:28:

[...]

Dank je, is wederzijds.

Waar gaat de grote forumloze reis eigenlijk naartoe?weg
quote:Julus schreef op 31 augustus 2010 @ 23:27:

Is beter voor je, is beter voor je (Iris). Anders heb je er straks een fan bij whahahahaha. Moet je niet willen, zie topic fans.Haha, dat programma is geweldig en ik moest gelijk daaraan denken toen er laatst een serieus topic was over fans van MJ, maar ik heb dat grapje daar maar niet gemaakt. Puur lijfbehoud .
weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven