3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik was aan het klooien op twitter, mag niet meer inloggen?



Ik ga naar bed. Trusten allemaal!
Goedmeurning!!



Roosjes succes vandaag bij t UWV!!



Iedereen een fijne dag en een voor wie het nodig heeft!



Floor... ik hoop dat Ihildehuit een beetje opgeknapt is en dat jullie wat hebben mogen slapen van haar.
IBI en HIH... nogmaals heel veel sterkte vandaag!! Ik duim me wezenloos en hoop toch zo vreselijk dat jullie wat positieve berichten krijgen (en negatieve uitslagen )



Alle reacties Link kopieren
morge



Ieb, heel veel sterkte vandaag





Floor, heb je nog een beetje slaap gehad vannacht?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Goetmeurning

IBI veel sterkte vandaag en ik duim voor goede uitslagen!



Roos: succes met de keuring.



Voor alle anderen: fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.....



Ibi en Hih en ik duim duim duim en het kaarsje brandt



Roos succes bij de keuring ook voor jou brandt het kaarsje



En verder iedereen een fijne dag.. hij begint hier goed met een
Zo voor vandaag een gezond ontbijt dat heb ikzelf wel nodig dus dring het jullie ook op







Bedankt voor de lieve woorden. Heb best goed geslapen had wat extra med. op. En ik beloof niet mijn vingers in mijn oren te gaan steken en te gaan zingen hoe slecht het nieuws ook is ok?
Sterkte vandaag IBi.
Freak ik vergeet telkens te zeggen dat de rozen nog steeds staan en ik het echt heel leuk vind om ze elke dag even te zien!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte vandaag IBI
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!





Iebs, sterkte vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Floor ik hoop dat Ihildehuit zich beter voelt vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte vandaag IBI. Ik denk aan jullie
Alle reacties Link kopieren
Mogguh dames!



Ibi, ik denk aan jullie vandaag.



Fleur, hoest met Ihildehuit? En wat is click clack?



Bi, leuk lijstjes maken en de gegevens aan vullen die andere zelf hadden moeten invullen. Wat een luie donders zeg. Waar moet je je informatie vandaan halen dan om die lijsten compleet te krijgen? Eigenlijk doen ze dus letterlijk aan werkverschaffing daar.



Weet niet meer wie maar succes bij het UWV.



Verder weet ik het niet meer. Was mijn bed niet uit te krijgen vanochtend. Gatver, 5 dagen in de week vroeg op m.b.v. de wekker. Die tijd heb ik achter me gelaten toen ik parttime ging werken en nu moet ik weer.

Vanochtend weer dikke tranen op school. Ze begon zo goed maar op woensdag heeft ze een andere juf en die zag ze nu voor het eerst. Maar er is niet gebeld dus het zal wel goed zijn gegaan verder.



Lekkere broodjes gekocht voor de lunch straks. Wil iedere woensdagmiddag lekker uitgebreid lunchen met haar en hopelijk zo een leuke herinnering in haar hoofdje plaatsen.



Ga nu even lekker laptoppen. Al heb ik al wel trek in een broodje.......
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen graafje!



Dat zal vast en zeker een fijne herinnering worden!

Ik heb die herinnering ook van vroeger. Dat mijn moeder tussen de middag thuis was en we samen een boterham aten. En op woensdagmiddag altijd iets speciaals zoals pannenkoeken ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Zo.. gestoft en gestofzuigd, boodschappen gedaan, nu nog even wat strijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 01 september 2010 @ 09:09:

Freak ik vergeet telkens te zeggen dat de rozen nog steeds staan en ik het echt heel leuk vind om ze elke dag even te zien!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even terug gelezen... en wil even zeggen dat ik vind dat er weer veel moois is gedeeld gisterenavond



een voor allemaal!
Alle reacties Link kopieren
En voor lief forumzusje... gedeelde smart is halve smart... dit hutje van mij is ook bar koud... heb zelfs nu 's avonds al een dik vest aan......





Maar teruggaan NO WAY DEAR
Alle reacties Link kopieren
Oh en Gravinnetje.. wat grappig ik doe het zelfde op woensdagmiddag altijd iets lekkers... vandaag poffertjes
Alle reacties Link kopieren
Maar goed.. ik heb al lekker gesport ( alle muizenissen van de afgelopen twee dagen eruit gesport) en al boodschappen gedaan nu douchen en dan is het alweer tijd voor de kleine meid uit school halen....



Hoop dat het droog blijft wil eigenlijk met haar naar de stad laarsen kopen voor de winter...
Alle reacties Link kopieren
En 6 op een rij



Dag appeltje
Alle reacties Link kopieren
freak!
Alle reacties Link kopieren
ben ik weer



UWV was echt met 20 minuten klaar, hij vroeg zich af wat ik kwam doen, want het verhaal was duidelijk. Geen enkele discussie, ik ben zolang ik in therapie ben, volledig arbeidsongeschikt. Het grappige was, dat dit dezelfde keuringsarts was als 8 jaar geleden en hij me ook nog herkende! Ik hem niet overigens

Geeft wel een hoop rust nu, geen gezeik meer van wie dan ook en de tijd om lekker te kleien
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn zeg, die reactie van de keuringsarts. Dat is tenminste iemand die er iets van snapt. Ik ben gister naar de bedrijfsarts geweest om te praten over mijn reintegratie tijdens de therapie. Ik wil zelf in ieder geval 3 maanden alleen therapie, niet werken. Daar was ze het niet mee eens. Tot 6 oktober kan ik me richten op de therapie, daarna wil ze bespreken of ik niet mijn werk kan hervatten voor 4 uur per week. Dat wil ik niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven