3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
woensdag 1 september 2010 om 08:23
woensdag 1 september 2010 om 10:01
Mogguh dames!
Ibi, ik denk aan jullie vandaag.
Fleur, hoest met Ihildehuit? En wat is click clack?
Bi, leuk lijstjes maken en de gegevens aan vullen die andere zelf hadden moeten invullen. Wat een luie donders zeg. Waar moet je je informatie vandaan halen dan om die lijsten compleet te krijgen? Eigenlijk doen ze dus letterlijk aan werkverschaffing daar.
Weet niet meer wie maar succes bij het UWV.
Verder weet ik het niet meer. Was mijn bed niet uit te krijgen vanochtend. Gatver, 5 dagen in de week vroeg op m.b.v. de wekker. Die tijd heb ik achter me gelaten toen ik parttime ging werken en nu moet ik weer.
Vanochtend weer dikke tranen op school. Ze begon zo goed maar op woensdag heeft ze een andere juf en die zag ze nu voor het eerst. Maar er is niet gebeld dus het zal wel goed zijn gegaan verder.
Lekkere broodjes gekocht voor de lunch straks. Wil iedere woensdagmiddag lekker uitgebreid lunchen met haar en hopelijk zo een leuke herinnering in haar hoofdje plaatsen.
Ga nu even lekker laptoppen. Al heb ik al wel trek in een broodje.......
Ibi, ik denk aan jullie vandaag.
Fleur, hoest met Ihildehuit? En wat is click clack?
Bi, leuk lijstjes maken en de gegevens aan vullen die andere zelf hadden moeten invullen. Wat een luie donders zeg. Waar moet je je informatie vandaan halen dan om die lijsten compleet te krijgen? Eigenlijk doen ze dus letterlijk aan werkverschaffing daar.
Weet niet meer wie maar succes bij het UWV.
Verder weet ik het niet meer. Was mijn bed niet uit te krijgen vanochtend. Gatver, 5 dagen in de week vroeg op m.b.v. de wekker. Die tijd heb ik achter me gelaten toen ik parttime ging werken en nu moet ik weer.
Vanochtend weer dikke tranen op school. Ze begon zo goed maar op woensdag heeft ze een andere juf en die zag ze nu voor het eerst. Maar er is niet gebeld dus het zal wel goed zijn gegaan verder.
Lekkere broodjes gekocht voor de lunch straks. Wil iedere woensdagmiddag lekker uitgebreid lunchen met haar en hopelijk zo een leuke herinnering in haar hoofdje plaatsen.
Ga nu even lekker laptoppen. Al heb ik al wel trek in een broodje.......
woensdag 1 september 2010 om 10:05
woensdag 1 september 2010 om 11:31
woensdag 1 september 2010 om 12:09
ben ik weer
UWV was echt met 20 minuten klaar, hij vroeg zich af wat ik kwam doen, want het verhaal was duidelijk. Geen enkele discussie, ik ben zolang ik in therapie ben, volledig arbeidsongeschikt. Het grappige was, dat dit dezelfde keuringsarts was als 8 jaar geleden en hij me ook nog herkende! Ik hem niet overigens
Geeft wel een hoop rust nu, geen gezeik meer van wie dan ook en de tijd om lekker te kleien
UWV was echt met 20 minuten klaar, hij vroeg zich af wat ik kwam doen, want het verhaal was duidelijk. Geen enkele discussie, ik ben zolang ik in therapie ben, volledig arbeidsongeschikt. Het grappige was, dat dit dezelfde keuringsarts was als 8 jaar geleden en hij me ook nog herkende! Ik hem niet overigens
Geeft wel een hoop rust nu, geen gezeik meer van wie dan ook en de tijd om lekker te kleien
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 1 september 2010 om 12:33
Wat fijn zeg, die reactie van de keuringsarts. Dat is tenminste iemand die er iets van snapt. Ik ben gister naar de bedrijfsarts geweest om te praten over mijn reintegratie tijdens de therapie. Ik wil zelf in ieder geval 3 maanden alleen therapie, niet werken. Daar was ze het niet mee eens. Tot 6 oktober kan ik me richten op de therapie, daarna wil ze bespreken of ik niet mijn werk kan hervatten voor 4 uur per week. Dat wil ik niet