Momzilla
woensdag 1 september 2010 om 13:40
Ssst... niet doorvertellen hoor... Maar ik vind mijn eigen kind zo geweldig....
Kan hele dagen filmpjes van hem maken en er dan uren naar kijken.
Verliefd naar de kleine broekjes aan de waslijn kijken.
Hem continu knuffelen en zwijmelen over elk ontwikkeling en vordering, tandjes, woordjes en stapjes.
Bijna, bijna had ik hem opgegeven voor én de mooiste en de blijste baby van 2009, 2010 en 2011!
Ik ben veranderd in een Momzilla... ik was er nog zo voor gewaarschuwd. Een jubelmama... :puke:
'Gelukkig', kan het morgen weer anders zijn, daarom schrijf ik het maar eens op
Kan hele dagen filmpjes van hem maken en er dan uren naar kijken.
Verliefd naar de kleine broekjes aan de waslijn kijken.
Hem continu knuffelen en zwijmelen over elk ontwikkeling en vordering, tandjes, woordjes en stapjes.
Bijna, bijna had ik hem opgegeven voor én de mooiste en de blijste baby van 2009, 2010 en 2011!
Ik ben veranderd in een Momzilla... ik was er nog zo voor gewaarschuwd. Een jubelmama... :puke:
'Gelukkig', kan het morgen weer anders zijn, daarom schrijf ik het maar eens op
woensdag 1 september 2010 om 13:45
woensdag 1 september 2010 om 13:49
woensdag 1 september 2010 om 13:57
Ik ben er ook zo een geworden...
Zit vaak naar foto's te kijken op mijn mobiel, heb een kleurenfoto aan mijn prikbord op mijn werk hangen, mijn hyves staat vol met foto's van Ukkie (verder nog een leven? Nee hoor.) en het aller- allerergste: als ik een keertje uit ga, sta ik halverwege de avond tegen oude bekenden over mijn kind te blaten...
Zit vaak naar foto's te kijken op mijn mobiel, heb een kleurenfoto aan mijn prikbord op mijn werk hangen, mijn hyves staat vol met foto's van Ukkie (verder nog een leven? Nee hoor.) en het aller- allerergste: als ik een keertje uit ga, sta ik halverwege de avond tegen oude bekenden over mijn kind te blaten...
woensdag 1 september 2010 om 14:10
quote:nessemeisje schreef op 01 september 2010 @ 13:57:
Oh, herkenbaar....
Ik durf het bijna niet te bekennen, maar ik ververs de foto ook nog iedere maand op het werk onder het motto: Hij groeit zoooo hard! Gelukkig hangen er meerdere foto's van kinderen van collega's.
Of de hele wereld per sms op de hoogte brengen dat hij een nieuw woordje kan zeggen. Of ineens loopt.
Erg hoor, haha. Zolang ik nog geen ruzie krijg, blijf ik door gaan.
Oh, herkenbaar....
Ik durf het bijna niet te bekennen, maar ik ververs de foto ook nog iedere maand op het werk onder het motto: Hij groeit zoooo hard! Gelukkig hangen er meerdere foto's van kinderen van collega's.
Of de hele wereld per sms op de hoogte brengen dat hij een nieuw woordje kan zeggen. Of ineens loopt.
Erg hoor, haha. Zolang ik nog geen ruzie krijg, blijf ik door gaan.
woensdag 1 september 2010 om 14:27
Ik vind dat je eerlijk moet zijn whahaha luister maar naar onderstaande..
http://www.youtube.com/watch?v=BaByLCMZ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=BaByLCMZ ... re=related
woensdag 1 september 2010 om 14:37