Paque gaat ook!!
woensdag 1 september 2010 om 14:32
ik schaam me dood, ik was de hele dag al in het centrum en ik heb me niet eens afgemeld.
1000X mijn verontschuldigingen, en ik zal het niet meer doen.
Als jullie willen weten wat ik heb gekocht naast de gewoonlijke boodschappen.
Een leuke spijkerbroek en een trui, alvast voor de winter.
Volgende keer zal ik het vtv melden.
(of zijn voor veronschuldigingen achteraf, reden genoeg voor een nieuw topic, ik weet het niet meer, ben helemaal van het padje)
1000X mijn verontschuldigingen, en ik zal het niet meer doen.
Als jullie willen weten wat ik heb gekocht naast de gewoonlijke boodschappen.
Een leuke spijkerbroek en een trui, alvast voor de winter.
Volgende keer zal ik het vtv melden.
(of zijn voor veronschuldigingen achteraf, reden genoeg voor een nieuw topic, ik weet het niet meer, ben helemaal van het padje)