3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
fijne reactie van die arts roosje !
Alle reacties Link kopieren
das balen chris!

denk je niet dat ze bijdraait als je eenmaal met therapie begonnen bent en het zwaar blijkt te zijn?
Alle reacties Link kopieren
ik lig languit op de bank. heerlijk! even niets!
Alle reacties Link kopieren
ik ga strakkies ook ff lekker op de bank liggen Appeltje, beetje weinig geslapen vannacht





Chris, dat is vreemd, de meeste artsen beginnen daar niet eens aan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 01 september 2010 @ 12:38:

das balen chris!

denk je niet dat ze bijdraait als je eenmaal met therapie begonnen bent en het zwaar blijkt te zijn?Misschien. Ze zegt dat het zo'n vaart niet zal lopen, en dat we per maand bekijken wat goed is (en dat - als ik het er niet mee eens ben - bezwaar kan maken bij het UWV). Misschien zal het dus inderdaad niet zo'n vaart lopen, maar ik vind het gewoon een onrustig idee dat ik elke maand terug moet komen en dan voor mijn gevoel moet verdedigen waarom ik niet wil/kan werken. Wat mij rust geeft, is een soort 'vrijstelling' voor minimaal 3 maanden zodat ik in alle rust die therapie kan gaan doen, zonder over andere dingen te hoeven nadenken. Maar daar wil de bedrijfsarts dus niet aan beginnen.




Ff een Happy New Topic



En meteen weer weg
Alle reacties Link kopieren




Lieve IBi, heb al hele dag aan je lopen denken meisje.

Hoop dat je snel een update kunt plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Frreakje, ik weet niet waar je je rozen vandaan haalt maar ze staan ook hier prachtig!

Ik heb bij onze favowinkel een warm vest gekocht voor deze winter.

Want ik weet niet hoe ik er ineens bij kwam gisteravond, maar teruggaan?? NO WAY!
Alle reacties Link kopieren
Hela en Egeltje





volgens mij hadden Ibi en HiH pas om 5 uur dat gesprek
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Christiane: het komt wel goed hoor, de soep wordt meestal niet zo heet gegeten als ie word opgediend.

Deze dame wil even haar terrritorium afbakenen lijkt het.

Prima dat mag, jij wilt en gaat in therapie om aan je zelf te werken.

Ze weet best hoe belangrijk dat is!



Roosje, wat een goed nieuws die rust heb je nu echt nodig én verdiend hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Appeltje en roosje
Alle reacties Link kopieren
Chris, waarom ga je het eerst niet proberen? Werken naast je therapie. Al is het maar 1x2 uurtjes therapeutisch.

Het is te proberen..

Daarna kun je eigenlijk pas zeggen of het wel of niet lukt..
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht in spanning af op nieuws van IBI dan.

Wat een k*&^%$ tijd voor zo'n afspraak trouwens, dan zit je echt de hele dag te wachten zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook een tijdje gedaan, tot het echt niet meer ging. Had 4 dagen per week therapie en gin elke week therapeutisch koffiedrinken op het werk. Tot ik het niet meer volhield en therapie teveel van me eiste.
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 01 september 2010 @ 15:56:

Ik wacht in spanning af op nieuws van IBI dan.

Wat een k*&^%$ tijd voor zo'n afspraak trouwens, dan zit je echt de hele dag te wachten zeg!Inerdaad!
Alle reacties Link kopieren
Iedereen hier druk met werk en tijdsindeling geloof ik?

Ik hier vandaag ook gesprek met baas over gehad, omdat ik beetje vast loop en tijd nodig heb om alles plek te geven.

Ben een beetje moe zeg maar.

Baas snapt het en vind niet gek, ik moet nu een plan maken voor komende weken.

Wat en hoe ik het wil en welke ondersteuning ik nodig heb.

Is logisch en goed idee.

Maar ik zie er tegenop, ben moe, hoofd is vol.

Wil lege tijd voor mezelf en weekje slapen.



(zou huishoudelijke hulp onder ondersteuning vallen? )
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed advies van je Appel, en wat knap dat je het toenop die manier geprobeerd hebt!

Je bent er wel voor gegaan hé?!
Alle reacties Link kopieren
ik ben weer weg, jongste heeft bedacht te gaan schilderen op muur in plaats van schetsblok!!



meld mij vanavond nog even.



Alle reacties Link kopieren
Dank je egel.

Ja, het was zwaar.. Maar wilde de de band met het werk niet verliezen. Dat was heel belangrijk voor me.

En bedrijfsarts vond het gelukkig goed!



En ja, ik ben er zeker voor gegaan!
Alle reacties Link kopieren






Ik hoop dat je het er nog af krijgt Egel! Succes! En tot later!
Alle reacties Link kopieren
muur is ook veeeeeeeel leukerder





doeg lief Egeltje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
denk dat dat ook wel een belangrijk iets is Appeltje, jij wilde echt contact houden met je werk. Ik zit inmiddels al zolang in de ziektewet, dat ik er echt afstand van heb genomen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Dat is dan ook wel logisch Roosje. Dan heeft het ook niet veel zin om koffie te gaan drinken. Niet bij mensen die je al zo'n lange tijd niet hebt gezien..
Alle reacties Link kopieren
ik zie en spreek ze alleen als ik een gesprek heb met mijn teammanager, verder niet. En, ik heb de indruk dat jij je baan echt leuk vind en er heel veel voldoening uit haalt, maar dat was her voor mij niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven