3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
voor Bi
Alle reacties Link kopieren
So hehe... `het´ wordt ontdekt... (op het andere topic)...



ik ga dr even voor zitten
Alle reacties Link kopieren
Appeltje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ga ook nog even kijken, en dan op bed!



Oant moarn!
Alle reacties Link kopieren
Egeltje, wat fijn dat je baas zo meewerkt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren


Appeltje!!
Appeltje... was t gezellig bij vriendin??
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 22:26:

So hehe... `het´ wordt ontdekt... (op het andere topic)...



ik ga dr even voor zitten
Alle reacties Link kopieren
haai lieverds!
Alle reacties Link kopieren
op dat topic van de verwoesting bedoelen jullie? forum op foon dus zie het niet zo snel.
Ja die bedoel ik Apppel... maar t komt niet echt van de grond!
Mietjes!!! Echt niemand durft enige twijfel uit te spreken (inclusief me, myself and I )
Alle reacties Link kopieren


Ben ik weer!
Alle reacties Link kopieren
Wat wordt waar ontdekt Bianca?
Alle reacties Link kopieren
ik hen het net gelezen. niet echt een topic om te beginnen over spelvauten...
Alle reacties Link kopieren
Nee, Bi. Valt mee, met dat topic.



Ben snel bijgelezen



en nu ga ik echt weg, daag
Alle reacties Link kopieren
wil je dat ik ff inlog met mijn andere nick Bi?

Dan ga ik er wat van zeggen voor je!

Ik bedoel die struisvogel lenen is niet niks, ik kan best even iets voor je terug doen
Alle reacties Link kopieren
lekker koese friez!
Hahahha Egeltje... nee doe maar niet... stel dat het wel waar is, dan is het wel rete-lullig !! Ik zeg: voordeel van de twijfel??



Topic van Dronken en toen is ook leuk
Alle reacties Link kopieren
Hoi MU, Hoi Chris!



Truste Friez!
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 22:26:

So hehe... `het´ wordt ontdekt... (op het andere topic)...



ik ga dr even voor zitten



Waarom voel ik me nou aangesproken?

En ik twijfel bij alles of het echt is dus daar ga ik nks over zeggen, maar chynogwat doet dit niet voor het eerst...



Maar euh, kom op, doe een duit in het zakje, misschien komt het dan toch van de grond!



n.a.v. ZeZ d'r topic spiek ik weer es mee en dan voel ik me zo aangesproken, hahaha!

Ik zie jullie daar?!
Truste Friezzzz



Hoi MU, hoi Chris!
Alle reacties Link kopieren
waar twijfel je aan bi?

ik heb niet meteen twijfels.



nou ja.. misschien een beetje. weet het niet goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 01 september 2010 @ 22:33:

ik hen het net gelezen. niet echt een topic om te beginnen over spelvauten...



Bedoel je die bij 'totale verwoesting'?



Ik heb haar getoverstaft en op een ander topic (om dat topic niet te vervuilen) tegen haar gezegd wat ik van haar vind?

Zelfs al zou het topic niet waar zijn (ben door de jaren heen wat wantrouwig geworden) dan nog is dit niet een topic om over spelfouten te beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven