Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
donderdag 2 september 2010 om 13:32

donderdag 2 september 2010 om 13:34
Jeeeeeeetje die MAC is duur! Hoe duur is MAC in de winkel? Zo leuk vind ik hem niet, maar als hij er in het "goedkoop" zou zijn zou ik hem meteen kopen.
Kruidvat heeft deze week trouwens 1+1 gratis op alle gosh make up, dus ook nagellak.
Die sweetheart is mooi Elle!
Kruidvat heeft deze week trouwens 1+1 gratis op alle gosh make up, dus ook nagellak.
Die sweetheart is mooi Elle!
anoniem_110887 wijzigde dit bericht op 02-09-2010 13:34
Reden: vraagteken moest uitroepteken zijn :-P
Reden: vraagteken moest uitroepteken zijn :-P
% gewijzigd

donderdag 2 september 2010 om 13:42

donderdag 2 september 2010 om 13:56
quote:Zwup schreef op 02 september 2010 @ 11:56:
Spijker, je kan inloggen bij TD en dan kijken wanneer het pakje verzonden is. Tel daar ongeveer 9 dagen bij op en dan heb je de datum
Grrrr, en dat doe ik nú pas. En zie dus nu pas dat er iets mis gegaan is met de betalingen dat de bestelling 'on hold' is.
Ammehoela, konden ze me daar niet even over mailen dan?!
Spijker, je kan inloggen bij TD en dan kijken wanneer het pakje verzonden is. Tel daar ongeveer 9 dagen bij op en dan heb je de datum
Grrrr, en dat doe ik nú pas. En zie dus nu pas dat er iets mis gegaan is met de betalingen dat de bestelling 'on hold' is.
Ammehoela, konden ze me daar niet even over mailen dan?!
I only get one shot at life - so I shoot to kill

donderdag 2 september 2010 om 15:33
Vloer is redelijk
Misschien nog 1 of 2 x herhalen!
Heb je nog gemaild met TD Spijker?
Moet je opnieuw bestellen?
Ik heb dus nu de OPI Sweetheart op en natuurlijk de Seche topcoat eroverheen gedaan.
Ben benieuwd.
Is het dan na een paar minuten ook echt hard?
Het voelt wel droog, maar ja is het ook al hard genoeg?
Misschien nog 1 of 2 x herhalen!
Heb je nog gemaild met TD Spijker?
Moet je opnieuw bestellen?
Ik heb dus nu de OPI Sweetheart op en natuurlijk de Seche topcoat eroverheen gedaan.
Ben benieuwd.
Is het dan na een paar minuten ook echt hard?
Het voelt wel droog, maar ja is het ook al hard genoeg?
donderdag 2 september 2010 om 15:45
Indigo, mijn nagels zijn echt NEON Ik krijg het alleen niet op de foto. Op een of andere manier verdwijnt dan dat wat het echt neon maakt. Via google ook geen foto te vinden die wel de neon-heid van het lakje kan vangen op de gevoelige plaat
Ik heb hier wel een MAC-verkooppunt in de buurt zitten. Als ik volgende week even in de stad ben, zal ik wel even voor jullie langslopen. Al denk ik inderdaad dat het toch best prijzig is.
Spijker, wat vervelend! Wat is er verkeerd gegaan met de betaling? Heb je met je cc of via paypal betaald? Misschien zit de mail idd in je spam-box. Normaal gesproken mailen ze namelijk heel snel terug.
Elle, hoop dat het nu goedkomt met je vloer! Ben ook benieuwd naar je seche verhaal. Hij zit bij mijn TD bestelling. Slechts $4,20
Ik heb hier wel een MAC-verkooppunt in de buurt zitten. Als ik volgende week even in de stad ben, zal ik wel even voor jullie langslopen. Al denk ik inderdaad dat het toch best prijzig is.
Spijker, wat vervelend! Wat is er verkeerd gegaan met de betaling? Heb je met je cc of via paypal betaald? Misschien zit de mail idd in je spam-box. Normaal gesproken mailen ze namelijk heel snel terug.
Elle, hoop dat het nu goedkomt met je vloer! Ben ook benieuwd naar je seche verhaal. Hij zit bij mijn TD bestelling. Slechts $4,20

donderdag 2 september 2010 om 16:16
quote:elleinspe schreef op 02 september 2010 @ 13:19:
Seche komt gewoon uit NL, Nail Polish Fashion.
Ik heb 'm juist besteld omdat ik 'm a.s.a.p. in huis wilde hebben, anders had ik het wel bij TD besteld
Heb zondag besteld verdorie
En ik wacht ook nog op dat spul voor op de vloer, volgens T&T is het onderweg, dus hopen dat dat werkt en anders gaat het aceton worden.Je moet daar verzenden met tnt kiezen. Eerder koos ik voor DHL, kreeg altijd bericht dat de shop het echt binnen een paar uur ingeleverd heeft bij het dhl punt.................. en dan duurde het nog een dag of 3-4 voordat ik het binnen had TNT was de laatste keer wel sneller.
Seche komt gewoon uit NL, Nail Polish Fashion.
Ik heb 'm juist besteld omdat ik 'm a.s.a.p. in huis wilde hebben, anders had ik het wel bij TD besteld
Heb zondag besteld verdorie
En ik wacht ook nog op dat spul voor op de vloer, volgens T&T is het onderweg, dus hopen dat dat werkt en anders gaat het aceton worden.Je moet daar verzenden met tnt kiezen. Eerder koos ik voor DHL, kreeg altijd bericht dat de shop het echt binnen een paar uur ingeleverd heeft bij het dhl punt.................. en dan duurde het nog een dag of 3-4 voordat ik het binnen had TNT was de laatste keer wel sneller.