Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
DHL is op een of andere manier nogal traag inderdaad. Ligt niet aan de webshop trouwens.
Ik ga nog wel bestellen bij TD, maar ik wilde 'm direct hahaha.

Zwup, ik ben benieuwd wat die MAC kost.

Als tie meevalt zou ik 'm wel graag willen hebben, hebben we gelijk weer een reden voor een nagellakmeet
quote:Wintermuts schreef op 02 september 2010 @ 16:16:

[...]

Je moet daar verzenden met tnt kiezen. Eerder koos ik voor DHL, kreeg altijd bericht dat de shop het echt binnen een paar uur ingeleverd heeft bij het dhl punt.................. en dan duurde het nog een dag of 3-4 voordat ik het binnen had TNT was de laatste keer wel sneller.Het kwam ook met de post hoor, niet met DHL
Ja, misschien moeten we hier even een polletje houden.

Wie heeft er allemaal zin om een keer te nagellakmeeten? Misschien kunnen we zelfs wel een kleine swap houden. Alle kleuren die je niet leuk vindt/nooit gebruikt "omruilen" met iemand die ze helemaal te gek vindt ofzo.

Heb net de diamond flakey van color club op proberen te doen, maar dat ziet er niet uit
quote:yathibiyya schreef op 10 augustus 2010 @ 21:51:

Met welke kleur lakken jullie je nagels veel? Ik tegenwoordig met felroze en mintgroen,.

Ik heb van alles, lichtroze, doorzichtig, rood, bruintinten, paars, zilver, sinds deze week heel overdreven roze.

Mintgroen is een trendkleur nu geloof ik, maar ik vind het voor mij niet zo mooi. Misschien staat dat mooier als je een donkere huid hebt dan op mijn bleke handen?

Ik ga een weekje op vakantie, dus dan even afkicken van het forum. Lakken jullie op vakantie stug door? Ik denk niet dat ik wat meeneem qua nagellak.
Hangt er een beetje vanaf wat voor vakantie het is. Dit jaar heb ik een hele berg potjes meegenomen omdat ik in de tijd ervoor juis helemaal geen tijd had om nagels te lakken en tijdens de vakantie weer wel.

Ga je ons verlaten voor een warm zonnig oord?
Nee, voor Texel maar de weersverwachtingen zijn zonnig en rond de 19 graden!
Oh, heerlijk!

Ben er deze zomer ook geweest. Er zit in Den Burg het meest leuke souvenirwinkeltje van het eiland. Heel goedkoop en super leuke spullen. Ben de naam alleen even kwijt.....is een mannennaam en zit vlak naast het "dorpsplein".
Bedankt voor de tip! Ik weet nog niet wat we allemaal doen, laten we ook van het weer afhangen (wandelen en fietsen in de regen is niets). We gaan in ieder geval zeker weten naar een biermuseum en ik hoop veel wandelen, lekker buiten zijn.
Fijne vakantie Veronique

Je kunt altijd 1 of 2 kleurtjes menemen toch?

Stel je voor dat er een druilerige dag tussen zit, heb je mooi wat te doen
Ik ben een afbeelding voor mij aan het zoeken, dat verbaasde grijze hoofd kan wel eens vervangen worden. Nog niet makkelijk om iets te vinden wat me aanspreekt!

Ik zal wel even kijken welke kleur het handigste is om mee te nemen, of kleuren.
Mag ik eventjes een klein beetje jaloers zijn Elle!?

Gewoon idd voor het geval dat 2 kleurtjes in je tas gooien. Niet de topcoat vergeten
Veronique, wil je niet een mooi nagelllakplaatje?

Ik ga eens even kijken wat of ik wat leuks kan vinden.
Ik heb 2 plaatjes die ik leuk vind, ben er niet zo handig in maar het zal wel lukken. Bedankt Zwup, maar ik wil het wat algemener dan nagellak want ik reageer ook wel eens in andere topics.
anoniem_110076 wijzigde dit bericht op 02-09-2010 17:28
Reden: irritante link naar plaatje maar weer verwijderd, het is gelukt!
% gewijzigd
Ik ga trouwens voor een meet
Ik heb een plaatje uitgekozen, wel wat winters, maar goed. Vind het iets persoonlijker ogen dan zo'n grijs gezicht. Nu naar huis, vakantie!!!!!
Hij is leuk veronique

Elle, dan zijn er al 2 (ik ook )
Lekker trouwens, met kerst en oud en nieuw in een warm oord zitten.
Ik kan helemaal niet zien wat het is Vero
Even f5-en Elle
quote:Zwup schreef op 02 september 2010 @ 17:38:

Even f5-en Elle

Aha, ze had alweer een andere

Vind het wel een leuk plaatje hoor!

Ik ben soms ook wel eens aan het twijfelen of ik een andere avatOr zal nemen!!
Ik heb een paar die afwisselen. Het begint weer tijd te worden voor een nieuwe
Wat ik alleen zo rot vind, ik kijk altijd naar avatOrs, dus dan zie ik geen "bekend " plaatje en reageer ik er niet altijd op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven