3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
truste Chocolaatje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:apppel schreef op 02 september 2010 @ 20:22:

wat ik me net bedenk... over een maand is ons jubileum!!

Eigenlijk moeten we zien dat we dan op de 100 topics zitten.

Truste Chooc.
Ik ga Robinson kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 02 september 2010 @ 20:29:

[...]



Eigenlijk moeten we zien dat we dan op de 100 topics zitten.

dat lukt alleen als we Spukie en Zoebie samen aan de slag zetten, maar daar krijgen we geen leesbare topics door
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best




even bijlezen
Alle reacties Link kopieren
hey Bianc, uitvergaderd?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Owww.... ik switch even naar IBI dr topic.... met knikkende knieen!



Ja uitvergaderd Roos.. veeel bla bla bla... ik kan daar nooit wat mee, ik ben meer practisch ingesteld. Als iets niet goed is dan ga je zorgen dat het morgen wel goed is... en niet meenemen in evaluaties en bla bla bla





ben even naar IBI dr topic!
Alle reacties Link kopieren
everlybodie
Pffff wat gebeurt er allemaal bij IBI?? Goffer zeg!!!
Haai Friezzzzz
Alle reacties Link kopieren
hey Friezje





ja, onvoorstelbaar he Bianc
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Haaai Bi
Alle reacties Link kopieren
en Roos
Alle reacties Link kopieren
hee bi en friez!



heb net wenkbrauwen geëpileerd. au!
Alle reacties Link kopieren
film begint weer. tot zo!
Alle reacties Link kopieren
Niets meer vernomen van IBI?



Heee Biboebuuf, hoe is tie?
Nee verder geen nieuws meer Gravi-buufje!



Ik las dat MiniGravin wel stralend uit school komt... dat is in elk geval goed om te zien!! Gaat echt vanzelf over hoor, met het wegbrengen. Ze moet gewoon gaan snappen dat je haar altijd weer op komt halen en dat school best leuk is!



Met mij is ie goed.. net thuis na supersaaie vergadering. Ik kan niet tegen management... daar ben ik wel uit! Dat gelul en geblaat, Sgaapie zou er jaloers op zijn
Alle reacties Link kopieren
Oh Bi, ik heb ook zo'n hekel aan vergaderingen. Jak!

Veel gel*l en geblaat en weinig actie!
Precies Friezzz... vreselijk!! Maar om goeie wil te tonen ben ik maar geweest...



het is gewoon zo simpel (vind ik)...

2 bedrijven zijn aan het samengaan... systemen zijn nog niet gekoppeld, verschillende werknemers zitten wel al bij elkaar.



Komt er een klant voor een bepaald artikel (dure artikelen, zo rond de 1200 euro per stuk)... ziet dat ding in het magazijn staan... maar kan het niet kopen omdat hij klant is bij het ene systeem en niet bij het andere

Nou schiet mij maar in een kapotje... dat moet toch in tien minuten geregeld kunnen zijn??? Nee dus!! Debiteurennr aanmaken kost langer ivm kredietwaardigheidsonderzoek... echt klanten die al jaaaren (goeie) vaste klanten zijn bij bedrijf 1.. en dan niet kunnen kopen bij bedrijf 2.



Snap jij het?? Ik niet!
En dan gaan ze dus naar de buurman, want die heeft alles en daar kunnen ze wel alles tegelijk kopen (verwarming én electrisch).

Gek he?
Alle reacties Link kopieren
nou idd gek!
Alle reacties Link kopieren
dat klinkt idd niet echt logisch bi
Gelukkig.. ik dacht al dat ik gek was



Het is dat ik nog 'maar' uitzendkracht ben.. ik heb mn mond gehouden. Maar dat kan nooit lang meer duren want het kostte me nu al enorm veel moeite
Alle reacties Link kopieren
En hier kun je op je handen gaan zitten, Bi. Maar dat helpt daar dan ook weer niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven