3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Het was net even reclame. Dus vandaar dat ik de rel van Bi snel even meekreeg.

is goed Friezzz!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 21:49:

[...]



Een puberT van dik 50 dan!!



Ik zei net al: Ik zal morgen een blz in de krant zetten met hoe mn dag is geweest... want vragen??? NOT dus!!



Whahahahaha, is Graaf soms ook Bianco stiekem? Dat verklaart waarom hij zo weinig hier is. Aantal maanden geleden hebben we op onze afdeling met onze taken geschoven omdat ik het mijne te saai en eenzijdig vond maar voor de dagen dat ik werkte wel handig was (iedere maandag en dinsdag en om de week op donderdag). Ik ga, nu minigravin op school, echter ook iedere week op donderdag werken. Mijn uren blijven wel hetzelfde. Maar dan vond ik mijn werk dus te saai. Aldus zodoende, mijn hele werk is nu weg naar de vestiging waar het hoort. Onze fulltime collega is nu parttime in onze vestiging (hoofdkantoor) en 3 dagen in een andere vestiging. Die 3 dagen werk heb ik op me genomen. Ik werk dus 2,5 dag en vind het nu dus heerlijk. Kan het werk ook in 2 dagen maar we lullen nogal veel.........



Oh ja, ik was een punt aan het maken.

Nou komt hij: ik heb graaf toen verteld dat ik 3 dagen ga werken en dat ik mijn takenpakket heb veranderd. Hij heeft dus echt nooit gevraagd naar hoe of wat! Hels werd ik ervan. Toen hij het eindelijk vroeg, heb ik het niet verteld.........
Maar dat helpt toch niet, hij kijkt al 3 dagen de andere kant op... en dat terwijl mn haar toch best aardig zit
Alle reacties Link kopieren
Bianc, kijk je wel uit dat je niet je irritatie over de vergadering af reageert op Bianco, lieverd?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 21:55:

Oh ja... ook zo irirtant... gaat ie zitten grinniken terwijl hij de krant leest!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 21:54:

Oh.. het praat... (leest voor uit de krant!! ) Jouw werkverslag?
Gravin!!! Dat is hier dus precies hetzelfde he... de eerste weken vroeg hij het wel... (en ik vraag het echt ALTIJD ook aan hem). Maar de laatste dagen weet ik niet wat ik heb misdaan... hij is geirriteerd en zegt nauwelijks wat! En als ik vraag wat er is zegt ie dat ie niet geirriteerd is (en dat zegt ie geirriteerd he).



Ikke nie snappe nie!!
quote:FlorisFlorijn schreef op 02 september 2010 @ 21:57:

[...]



Lach niet!! Wij hebben geen duren wijn in huis hoor, slechts goedkope port!
quote:Gravinnetje schreef op 02 september 2010 @ 21:59:

[...]





Jouw werkverslag?Neuhh.... de A4 wordt doorgetrokken (spannend!!)
Ohw... da's hier precies andersom. Werper kan eindeloos drammen over hoe mijn dag was;



'Hoe was je dag?'

'Goed!'

Hoe goed? Wat was er goed dan?'

'Nou gewoon goed.'

Druk gehad?'



*zucht*
quote:rosanna08 schreef op 02 september 2010 @ 21:57:

Bianc, kijk je wel uit dat je niet je irritatie over de vergadering af reageert op Bianco, lieverd? Nou... dat was eigenlijk wel de bedoeling ja!!! En zelfs daar krijg ik de kans niet voor... das pas gemeen!
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 21:59:

[...]



Lach niet!! Wij hebben geen duren wijn in huis hoor, slechts goedkope port!Daar kun je hem ook mee op zijn hoofd slaan!
Alle reacties Link kopieren
Oh jeee, Graaf is echt Bianco. Is Bianco vaak overdag weg en 's-avonds en 's- nachts bij jou? Hier is Graaf namelijk overdag best vaak thuis maar heel deze week bijvoorbeeld 's-avonds niet en van het weekend zelfs 's-nachts niet.......
quote:FlorisFlorijn schreef op 02 september 2010 @ 22:00:

Ohw... da's hier precies andersom. Werper kan eindeloos drammen over hoe mijn dag was;



'Hoe was je dag?'

'Goed!'

Hoe goed? Wat was er goed dan?'

'Nou gewoon goed.'

Druk gehad?'



*zucht*Bianco normaal gesproken ook... en daarom weet ik dus dat er iets is. Maar dat vertelt ie niet... nee stel je voor zeg... dat ik weet wat er in zn kop om gaat. Dat kan natuurlijk nie he!!
quote:FlorisFlorijn schreef op 02 september 2010 @ 22:01:

[...]



Daar kun je hem ook mee op zijn hoofd slaan!Das drankmisbruik!
quote:Gravinnetje schreef op 02 september 2010 @ 22:01:

Oh jeee, Graaf is echt Bianco. Is Bianco vaak overdag weg en 's-avonds en 's- nachts bij jou? Hier is Graaf namelijk overdag best vaak thuis maar heel deze week bijvoorbeeld 's-avonds niet en van het weekend zelfs 's-nachts niet.......

Pfff das niet te hopen voor hem! Echt!



Serieus... je raakt best een gevoelige snaar nu! Want dat is wel iets waar ik ook aan denk de laatste dagen... het zal toch niet??
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 02 september 2010 @ 22:00:

Ohw... da's hier precies andersom. Werper kan eindeloos drammen over hoe mijn dag was;



'Hoe was je dag?'

'Goed!'

Hoe goed? Wat was er goed dan?'

'Nou gewoon goed.'

Druk gehad?'



*zucht*Whahahahaha, ook herkenbaar. Dan gaat hij ineens geinteresseerd doen terwijl ik net een teringretedrukke dag heb gehad en eens keer geen zin heb in kletsen. Mijn antwoord luidt dan: Jahaaaaaaaa mag ik nu weer muziek luisteren en gooi het volume op.
Alle reacties Link kopieren
Bi, komt ie!

Wel even grinniken:



Ohw... da's wel irritant Bi, dat ie niet wil zeggen wat er is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 22:00:

[...]



Neuhh.... de A4 wordt doorgetrokken (spannend!!)Niet spannend maar wel goed nieuws eigenlijk. Wij werken beiden die kant op.......
quote:friezinnetje schreef op 02 september 2010 @ 22:03:

Bi, komt ie!

Wel even grinniken:



[afbeelding]





Done!!! (en hij kijkt niet op of om!!)
Huh, waar denken jullie aan Graaf en Bi?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 22:04:

[...]







Done!!! (en hij kijkt niet op of om!!) nou ja zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ah Bi, dat zal toch niet? Ik weet trouwens exact waar Graaf is hoor. Waarom heb je dat idee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven