3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Klopt Friezz! Hoe was jouw dag en jouw vergadering?
Alle reacties Link kopieren
Euh drukke dag, en vergadering ging over toekomst en hoe we verder moeten. 2 erg vervelende collega's in groepje, bleh. Maar we waren op tijd klaar, en dat was een nieuwigheidje!
Alle reacties Link kopieren
ik ben nog steeds niet weg hiero vanavond.

kom er niet los van.

wel van alles tussendoor gedaan.

luister nu op joetjoep naar mumford&sons, the cave.

zooo mooi.



Maarreh, hoihoi wie er nog is!
Ik zit ook te wachten op (goed) nieuws Egeltje!





Friezzz bij ons ging het ook vooral over de toekomst.. maar ze vergeten het NU een beetje. Er moeten toch gewoon NU centjes verdiend worden?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Egeltje!



Ja Bi, toekomst is ook belangrijk, we draaien momenteel wel beter dan een jaar terug, dus dat is positief. Maar kan nog beter!
Fijn!! Trammelant hiero!!
Alle reacties Link kopieren
oh jee, hebbie een irl rel bi?
Ja... heb ik in elk geval een IRL Egel





Pfffff irritant zeikventje is het!!
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 21:47:

Ja... heb ik in elk geval een IRL Egel





Pfffff irritant zeikventje is het!!
Alle reacties Link kopieren
oh dat klinkt als een puberT!

Wel fijn om een irl te hebben, dat dan weer wel
Alle reacties Link kopieren
Word hier zo onrustig van! Wil afsluiten maar kan het niet. Moet iedere keer even checken hier.



Oh herrie in de tent Bi?



Dat is dan weer een voordeel. Heb Graaf heel de week eigenlijk niet gezien. Even denken, woensdagochtend voor het laatst.
Alle reacties Link kopieren


floris hoort het woord rel, en hup daar is ze!



Hoi floris!
quote:egelviva schreef op 02 september 2010 @ 21:48:

oh dat klinkt als een puberT!

Wel fijn om een irl te hebben, dat dan weer wel

Een puberT van dik 50 dan!!



Ik zei net al: Ik zal morgen een blz in de krant zetten met hoe mn dag is geweest... want vragen??? NOT dus!!
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt niet gezellig gravinnetje.

Scheelt wel trammelant, dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Floris RellerT
Alle reacties Link kopieren
mijn vader is 76 en nog steeds in de puberteit Bi!

Gaat (bij hem) nooit meer over vrees ik
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 02 september 2010 @ 21:51:

Floris RellerT

en nu blijkt het niet op viva te zijn en weg is ze weer hé.

quote:egelviva schreef op 02 september 2010 @ 21:49:



floris hoort het woord rel, en hup daar is ze!



Hoi floris!

Valt inderdaad wel op ja



Gravinnetje... doe mij ook zo'n man!!
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 02 september 2010 @ 21:51:

mijn vader is 76 en nog steeds in de puberteit Bi!

Gaat (bij hem) nooit meer over vrees ik Hij gaat nu weer terug in de kinderjaren, nog een paar jaar en hij zit weer in de peuterpubertijd!
Het is stil in huis hiero joh!



Maar het begint te borrelen bij me... zometeen barst het los!!
Oh.. het praat... (leest voor uit de krant!! )
Alle reacties Link kopieren
Bi, rustig an!
Echt nie Friezzz... hij is nou heel de week al bezig dus het is nog knap dat ik nog niet eerder ontploft ben.



Maar voor nu zit ik nog lekker rustig.. portje erbij.. peukie erbij... voetjes languit op de stoel... het gaat nog goed
Oh ja... ook zo irirtant... gaat ie zitten grinniken terwijl hij de krant leest!!
Alle reacties Link kopieren
Nou zal ik dan ook maar een leuke grap vertellen? Dan grinnik jij ook even vanachter de Lap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven