3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
vrijdag 3 september 2010 om 07:38
Lieve allemaal,
Allereerst voor IBI Ik vind het echt zo kut voor je!
Heb ik eindelijk na 10 dagen achter elkaar werken weekend, ben ik om 6 uur 's morgens klaarwakker. Dus ben er nu uit, heb een wasje erin gegooid en ga zo ontbijt maken.
Ik ben dus weer terug en zal denk ik weer wat vaker meeschrijven.
Fijne dag allemaal!
Allereerst voor IBI Ik vind het echt zo kut voor je!
Heb ik eindelijk na 10 dagen achter elkaar werken weekend, ben ik om 6 uur 's morgens klaarwakker. Dus ben er nu uit, heb een wasje erin gegooid en ga zo ontbijt maken.
Ik ben dus weer terug en zal denk ik weer wat vaker meeschrijven.
Fijne dag allemaal!
vrijdag 3 september 2010 om 08:45
Morning.
Heb een slechte nacht gehad, last van een gierende ademhaling en heel erg benauwd. Ben dus blij dat ik 9.50 bij de dokter terecht kan.
Kan jullie vanmiddag pas een update geven want na de dokter ga ik naar therapie, een groepsgenootje heeft afscheid en ik heb kadoos voor haar. Hoop dat de dokter zegt dat ik rust moet houden, dan zoeken ze het maar uit op therapie.
Tot later!
Heb een slechte nacht gehad, last van een gierende ademhaling en heel erg benauwd. Ben dus blij dat ik 9.50 bij de dokter terecht kan.
Kan jullie vanmiddag pas een update geven want na de dokter ga ik naar therapie, een groepsgenootje heeft afscheid en ik heb kadoos voor haar. Hoop dat de dokter zegt dat ik rust moet houden, dan zoeken ze het maar uit op therapie.
Tot later!
vrijdag 3 september 2010 om 10:36
vrijdag 3 september 2010 om 12:57
Ik heb zeker genoten! het was prachtig daar, we hebben heel veel leuke dingen gedaan, alleen de nachten waren verschrikkelijk, vreselijke heimwee....
Ik ben wel blij dat merendeel van de vakantie zo positief was, man en poppekinderen vonden het geweldig daar, ze genoten! dus dat maakte het voor mij ook makkelijker, ik heb de heimwee behoorlijk kunnen onderdukken daardoor, t kwam er alleen 's nachts dubbel weer uit.....
Ik ben wel blij dat merendeel van de vakantie zo positief was, man en poppekinderen vonden het geweldig daar, ze genoten! dus dat maakte het voor mij ook makkelijker, ik heb de heimwee behoorlijk kunnen onderdukken daardoor, t kwam er alleen 's nachts dubbel weer uit.....