T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

misselijk is naar en krentenbollen fijn, zo
Ja foto van Mier in blouse! Leuk!!

Treinbanen kunnen juist heel mooi klein opgeruimd....
Oh, dat biedt perspectieven voor de treinbaan dan

Ik moet ineens denken aan foto die ik voor Star maakte van slapende Mier in dr Petit Louie shirtje. Hij was meteen wakker en brullllllllllllllllllen en ben er uur mee zoet geweest.
Precies, treinbaan is juist heel klein en makkelijk op te bergen. Zo'n prinsessenmeukding blijkt altijd maar staan, zo roze in de hoek, waar je oog dan steeds naar toe getrokken wordt. Dan kun je nog zo'n rustige, stylisch verantwoorde Feng Shui inrichting hebben, dat ding verpest het helemaal.
Nu maar hopen dat je dit keer een meisje krijgt, dan kunnen we kasteel ala the hand jouw kant op gooien
Dat past ie toch niet meer dat shirtje mag ik hopen
Ben aan het werk en ik :puke: met Kezz mee.

Maar da's vanwege al die stomme hoofden waar ik hele dag tegenaan moet kijken.
Nee, past ie niet meer. Maar toen ik destijds foto maakte, terwijl hij lag te slapen, resulteerde dat dus in groots drama
Even langs de groentenboer om papieren zakken in te slaan dan?

Dan kom je de dag nog een beetje fatsoenlijk door.

Ben je nog/al aan het rondkijken voor iets anders
Whahahahaha wel een leuk idee trouwens.

Ik ben aan het kijken ja, maar er is gewoon echt maar zo ontzettend weinig.

Ik heb trouwens eens gevraagd op mijn werk of ik, als ik vier dagen zou gaan werken, ik dan wel op de woensdag vrij zou kunnen krijgen. En verdomd, dat kon. Raar zooitje.
Maar zou je dat willen dan?

Ik ben er weer!

Is Kess al bevallen? Dan kan ik snel The Hand opsturen
Nog niet bevallen, maar ik heb al wél verlof!

Hoe was weekje weg?
Wel al verlof

Erwtje

Weet iemand leuke dingen om te doen voor op een partijtje? A.s. zondag is die van Chica. We hebben genoeg te doen voor buiten maar wil een binnen backup voor in geval van slecht weer.
Verlof

Weekje weg was leuk! Eerst nogal veel storm, wind en regen, maar lekker binnen met boekje op de bank en Doperwtje op schoot is ook niet erg

Daarna nog wel lekker op pad, met Doperwtje door stadjes struinen. Heel relaxed en gezellig

Voel je je goed Kess?

Traditionele koekhap, snoepjes-in-bak-water, spelletjes, etc?
Klinkt prima, Erwt! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.

Inad, ik heb een documentje met allerlei feesttips en spelletjes enzo. Kreeg ik ooit bij online bestelling van allerlei feestmeuk voor junglefeestje. Thema is natuurlijk heel gemakkelijk aan te passen.

Ik heb jouw mailadres volgens mij niet meer (ben er door rare actie van webmail hele zooi kwijt), maar als je die even in de Put mikt, kan ik hem je mailen.
Nou nee, ik wil liever geen vier dagen werken, maar ik ga kind ook echt niet op naschoolse doen woensdag. Echt niet.

Kookfeestje?
Kookfeestje klinkt als gigantische bende

Ik ga mailadres in put mikken, Kess, thanks

Bende kan weer opgeruimd worden

Anders ga je cupcakes maken?
Cupcakes maken vind ik ook een leuk idee!

Je hebt mail, Inad.

Kom net terug van gym met de jongens. Nu gauw eten koken want Don moet zo weer weg.
Ja cupcakes stond sowieso al op de planning, cupcakes rulen. en dan zelf laten versieren (alsof dat geen bende geeft ). Heb iets heel leuks gevonden in de speelgoedwinkel; zelf knuffel aan je tas hang dingen met textielverf beschilderen

Dank je Kess, ik ga mail nu lezen
Erwt weer welkom terug!

Cupcakes benne koel. Zelf versieren nog koeler.

Kind krijgt vast nachtmerrie want wilde Thrillerclip kijken

Buuuuuuuuuuuuuuuurp weekend, neem een neut.
Goedemorgen!

Zo. Formatie mislukt. Wat nu? Toch maar een coup plegen en voor Thee Plus gaan? We kunnen natuurlijk zelf een aantal mooie ministersposten en portefeuilles op ons nemen en voor de andere vrije plaatsen zijn andere forummers vrij om te solliciteren.

* pakt potlood en papier en gaat een akkoordje schrijven *
Wat nu? MarkieMark gaat zelf een regeerakkoord schrijven en daar overal mee leuren. Een soort van wil je mijn kijkdoos zien.
Ik ben groot fan van MarkieMark en denk dan ook dat hij met een mooi schrijfsel op de proppen gaat komen. Dat is geen kijkdoos laten zien, maar leiderschap tonen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven