leuke gaybar/discotheek

03-09-2010 23:13 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
een vriend van mij is pas geleden er voor uit gekomen dat hij homo is...omdat hij er erg nieuw mee is en ik en andere vriende niet weten waar hij leuk uit kan gaan en plezier kan maken...en als zijn vriendin gun ik hem dat van harte... vraag ik het maar hier

weten jullie leuke clubs waar de sfeer leuk en spontaan is?

hij is in de 20 by the way
Het is wel handig om aan te geven in welke buurt je vriend woont.
In Den Haag: de Landman. Ook heeel leuk zijn de Manjefiek-feesten in Le Paris. Beide zijn leuk voor gay en gayminded, dus jij kan ook mee.

Veel plezier op jullie ontdekkingsreis :-))
quote:nummerzoveel schreef op 03 september 2010 @ 23:18:

Het is wel handig om aan te geven in welke buurt je vriend woont.

dat maakt niet zo heel veel uit...als het maar leuk is!

@lalie74:

dankje voor de info!...en wij gaan zeker plezier maken!
Strano in Rdam
Google eens op " gay " en " feesten " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Quote: Wat En Suite gayfeest

Waar Club Lux, Oudegracht a/d werf 97, Utrecht

Wanneer Elke zaterdag

En Suite is de enige wekelijkse clubavond in Utrecht speciaal voor homo’s, lesbiennes, biseksuelen en gayfriendly people. Dus het is elke zaterdagavond ook gezellig druk in Club Lux. Organisator Ed Bindels is eigenaar van de club én een trouwe bezoeker. ‘En Suite is geen opgefokte seksparty, zoals mensen vaak verwachten van gayfeesten. Hier vind je niet zo snel mannen in leren tuigjes. En de sfeer is vriende-lijk en gemoedelijk.’

Ed heeft gelijk. Er zijn geen blote billen in leren broeken; het is opvallend gemêleerd publiek. Meisjes in panterleggings en glitterjurkjes met hippe kapsels, maar ook het stereotype lesbienne: korte stekels en een spijkerbroek. De mannen gaan over het algemeen casual gekleed in wit, zwart en spijker. Er wordt geflirt en gezoend, maar niet op een overdreven manier.

Bijna iedereen danst op de actuele clubhits, techhouse en electro. Af en toe gaat iemand op de loungebank zitten om uit te rusten, zoals Femke (30). ‘Ik ben hier met mijn beste vriend. Hij gaat volgende week trouwen en vanavond is het vrijgezellenfeest. Daar heb je hem. Joris, wat vind jij van En Suite?’Joris (34): ‘Een van de leukste gayfeesten! Hier komen tenminste niet van die glamourhomo’s en opgepompte gasten.’ ‘Nee, er komen vooral veel mooie mannen’, zegt zijn vriend Lesley (42), terwijl hij uitdagend een roze boa om zijn nek gooit. Hij wordt meteen op zijn vingers getikt door een jongen die naast hem zit: ‘Homo zijn is leuk, maar roze veren… Dat is helemaal niet nodig!’ Tja, het blijft natuurlijk Utrecht en ook in de gayscene geldt: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Waarom wel: vriendelijke mensen, gemoedelijke sfeer en niet over de top gay.

Waarom niet: als je naar het Pann feest gaat in Tivoli of naar Kitty in de Acu.
http://www.b9.nl/homo/uitgaan-nederland.htm
dankje bgb...ik denk dat dat een goed begin is...niet meteen verzopen worden met leer en latex...dat kan altijd nog
Reguliersdwarsstraat Amsterdam.
Weet iemand of de Gay Palace in Rotterdam nog leuk is?

Ik ben zelf hardstikke hetero, maar toen ik nog studeerde hoorde ik dat het er gezellig was en ging het gerucht dat er ook hele bloedmooie hetero meiden kwamen, omdat zij daar konden uitgaan en lekker gek konden doen zonder opdringerige mannen om hun heen.

En als de Gay Palace nog leuk is, is het een optie voor TO.
quote:Sophiepapa schreef op 04 september 2010 @ 01:50:

Weet iemand of de Gay Palace in Rotterdam nog leuk is?

Ik ben zelf hardstikke hetero, maar toen ik nog studeerde hoorde ik dat het er gezellig was en ging het gerucht dat er ook hele bloedmooie hetero meiden kwamen, omdat zij daar konden uitgaan en lekker gek konden doen zonder opdringerige mannen om hun heen.

En als de Gay Palace nog leuk is, is het een optie voor TO.

Mijn broer kwam er vroeger heel erg vaak, vond het geweldig (was toen ook net uit de kast). De laatste tijd vindt hij het minder, veel overdreven types, terwijl het vroeger juist een leuke mengelmoes was van over the top gay, gay, bi, niet gay, etc.

Maar ik denk dat dat bij de meeste clubs wel zo is, dat het even weer wat minder wordt, en dan een tijdje later is de sfeer weer anders. Gewoon proberen, je kunt altijd nog weg gaan.
ik was er een jaar terug en toen was t dicht. Later hoorde ik dat t toch open was.

geen idee dus.

Beetje vaag. (gay palace)
schopje:)
Bij de Reguliersdwarsstraat is veel dicht. De Arc is trouwens wel leuk daar. Net als een paar kroegen bij de Halvemaansteeg. In A'dam dus.
Cum non tum age
Wij noemden Gaypalace altijd het glijpaleis, het is/was een jong en beetje sleazy publiek. Maar wel leuk voor iedereen. Ik zou hem als de 1e x niet daarheen meenemen.

In de Regu(lierdwarsstraat) is het een en ander gesloten maar ga eens een drankje doen gewoon.

Pann ben ik nooit geweest maar schijnt leuk te zijn.

En dat feest wat BGB heeft gepost. (zelf ook niet geweest, vrienden van me gaan regelmatig)

Leuk dat je er zo voor hem bent!
quote:Vl43inder schreef op 04 september 2010 @ 01:43:

Reguliersdwarsstraat Amsterdam.SoHo en Exit was ooit best leuk. Geen idee of het nog bestaat.
Oh, en de locale CoC's hebben wel vaak feestjes. Zit vast ook wel bij hem in de buurt.
quote:Janna_ schreef op 04 september 2010 @ 12:37:

[...]

SoHo en Exit was ooit best leuk. Geen idee of het nog bestaat.

Zitten er nog steeds maar volgens ingewijden niet zo erg druk.

Je moet het qua gezeligheid maar net treffen op een avond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven