Gigolo

03-09-2010 22:34 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben vaak op vakantie naar de canarische eilanden,waar ik kitesurf en dus veel mensen ontmoet! Vooral in de avond uren...

Ik ben regelmatig gevraagt om voor geld sex met iemand te hebben. Om eerlijk te zijn, wil ik hier graag mee door gaan, in Nederland.

Heeft iemand een idee wat ik moet doen?

Ik ben 19 jaar, slank, getint (indo), 1,80m, en (al zeg ik het zelf) lig goed in de markt.

Wat zou ik eventueel kunnen vragen, en wat zou ik moeten doen om klanten te vinden?

(Ik wil alleen vrouwen doen, tot een maximale leeftijd van 40 jaar) (dit zijn mijn ervaringen op de canarische eilanden)

vriendelijke groet
Hij luistert slecht hè?
quote:FlorisFlorijn schreef op 04 september 2010 @ 01:36:

Hij luistert slecht hè?Jah.
quote:BadAss schreef op 04 september 2010 @ 01:43:

[...]

Jah.Of hij wordt gegijzeld door iemand van hier!
quote:FlorisFlorijn schreef op 04 september 2010 @ 01:45:

[...]

Of hij wordt gegijzeld door iemand van hier!Waren we Spuuk niet ook al even kwijt?
quote:BadAss schreef op 04 september 2010 @ 02:01:

[...]

Waren we Spuuk niet ook al even kwijt?
Die hoofdpijnsmoes van haar trappen we dus ook mooi niet meer in he?
quote:BadAss schreef op 04 september 2010 @ 02:04:

Die hoofdpijnsmoes van haar trappen we dus ook mooi niet meer in he?Tsss..... die zit gewoon JJ achterover te drukken!
quote:FlorisFlorijn schreef op 04 september 2010 @ 02:07:

[...]

Tsss..... die zit gewoon JJ achterover te drukken!Jah das mooi kut he, wij maar batterijen verspillen onze eigen drankjes en voetmassages moeten regelen terwijl zij JJ heeft die alles doet en dan nog klagen he....tsssssk

Spuuk, geef trug die jongen en wel nu!

*heeft een JJ nodig bij gebrek aan LM*
Oke. laat maar zitten dus? Alles?
Floor ik zie toch echt een patroon hoor......
quote:iSmile schreef op 03 september 2010 @ 22:34:[/b

Ik ben 19 jaar, slank, getint (indo), 1,80m,tIndo's van 1.80 cm zijn zeldzaam! Je zult veel klanten krijgen.
quote:iSmile schreef op 03 september 2010 @ 22:34:Ik wil alleen vrouwen doen, Ietise meer passie hoor. Dit klinkt als de winterschilder die de voordeur komt "doen".

Terug naar wat je kunt vragen. Even mijn tabel er bij: Je bent 19 jaar, slank, getint (indo), 1,80m, ligt goed in de markt.

Jaja, allemaal goed. Ergens tussen de ¤ 1,50 en ¤ 150,- per uur. Wat is je penismaat?
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
quote:Garden_of_Sarah schreef op 03 september 2010 @ 23:12:

Nee hoor, Three is vanavond laat pas online, die is weer uit vliegen (grapje Three )

En ik taai af. Sloapen.

Have fun met de indo, alssie nog terugkomt

Trusten!

Helemaal geen grapje, ik was weer erg laat thuis... ik ben aan mijn tweede pubertijd begonnen met al dat uit-vliegen van mij! Jammer genoeg voor TO vind ik 19 nog steeds veeeeel te jong....

Dit topic gaat op slot en ik zal zo TO even mailen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven