Dies gek.

05-09-2010 22:43 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://frontpage.fok.nl/n ... felverkoper-opgepakt.html

De politie heeft een 32-jarige Tilburger aangehouden die op een wel zeer agressieve manier stroopwafels aan de man probeerde te brengen. In een winkel in Gorinchem bood hij een personeelslid de zoete koeken aan. Toen die dit weigerde werd het slachtoffer uitgescholden en met de dood bedreigd.

De stroopwafelverkoper kon zaterdagmiddag op de Langedijk worden aangehouden. Hij had eerder in een winkel in dezelfde straat geprobeerd zijn waar te slijten. Na de scheldkanonnade die het personeelslid ten deel viel, liep de verkoper het pand uit en spuugde tegen het raam.

De politie zag hem kort na het voorval lopen en hield hem aan.

---------------

"als jij nu godverredomme niet mijn stroopwafels koopt, dan schuif ik hem in een plek waar de zon niet schijnt, lul. "

Whats next ?

De eierboer die mensen met rotte eieren bekogelt als ze zijn stalletje voorbij lopen.

Om je oren geslagen worden met brandnetels als je weigert een bosje veel te dure tulpen te kopen ?

De kaasboer die je met de kaasschaaf bedreigd omdat je geen extra oude brokkel kaas van slechts viertienvijfennegentig de kilo koopt ?

Wie heeft er wel eens echt agressief personeel mee gemaakt ? ( Winkel, postbode, leesmapverkopert enz. )
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
quote:Zanne schreef op 05 september 2010 @ 23:00:

O die.

Nou, gezellig dan......

Ik dacht het eerst nog verkeerd, had bijna de opa's van de tv serie "oppassen" beschuldigd tis maar goed dat ik even gegoogled heb Stomme man.

( Ik vind hem stom .. is dat duidelijk ? )
Nou een vriend voor het leven dan Boro hahahaha.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ohw.... de vader van Kiki.
quote:Boro schreef op 05 september 2010 @ 22:59:

Ik heb net zitten googelen, want ik weet nog steeds niet hoe die meneer heet.

Edmond Classen dus. "De opa van Eddie van Vrienden voor het leven" ... Vind je het gek dat ik hem niet ken... djiez.

Die???

Wat een sneue zielepik zeg.
Ja, dat vind ik echt.
quote:FlorisFlorijn schreef op 05 september 2010 @ 23:01:

Ohw.... de vader van Kiki. Van wie ?
quote:Boro schreef op 05 september 2010 @ 22:59:

Ik heb net zitten googelen, want ik weet nog steeds niet hoe die meneer heet.

Edmond Classen dus. "De opa van Eddie van Vrienden voor het leven" ... Vind je het gek dat ik hem niet ken... djiez.Oop.
quote:FlorisFlorijn schreef op 05 september 2010 @ 23:01:

Ohw.... de vader van Kiki.Dat verklaard een hoop

De moeder van Eddy heette Bettie, niet Kiki
Ja, dat vind ik echt.
quote:Boro schreef op 05 september 2010 @ 23:02:

[...]

Van wie ?oh wacht, van zeggus A ? Of is dat iemand anders ?
quote:Boro schreef op 05 september 2010 @ 23:02:

[...]

Van wie ?

Oh Boro, je wilt toch niet zeggen dat je haar niet kent?

Uit zeg eens AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Boro schreef op 05 september 2010 @ 23:01:

[...]

Ik dacht het eerst nog verkeerd, had bijna de opa's van de tv serie "oppassen" beschuldigd tis maar goed dat ik even gegoogled heb Stomme man.

( Ik vind hem stom .. is dat duidelijk ? )hoho, ik heb ook even gegoogled, en hij heeft na het overlijden van Coen Flink zijn rol in Oppassen overgenomen\. Dus je had het wel goed hoor
quote:FlorisFlorijn schreef op 05 september 2010 @ 22:48:

(kopie uit 3000)

Ik had vanmorgen ook een cliënt die vond dat ik, de trut, de tering moest krijgen.

Ik zei;

'Hò... we gaan nu eerst aan de koffie, schelden doen we tussen 11:15 en 11:45 uur.'

Dat hoofd...

(En ik zei alleen maar goedemorgen hè!)dat vind ik nou echt een geweldig oplossing
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Starshine schreef op 05 september 2010 @ 23:03:

[...]

hoho, ik heb ook even gegoogled, en hij heeft na het overlijden van Coen Flink zijn rol in Oppassen overgenomen\. Dus je had het wel goed hoor

Ik wilde het net komen vertellen.

Nou niet meer googelen op die meneer hoor, straks denkt ie weer dat ie reuze belangrijk is
Ja, die van zeg eens AAA. De 'opa van Eddie' is toch haar vader? Of zit ik nu helemaal mis?
goed, in dat kader schiet mij nog een ander verhaal te binnen.

Mijn broer werkte bij een landelijke elektronicaketen in ons plaatselijke winkelcentrum.

Nu is het zo dat software binnen 24 uur geruild moet worden en dat je dan geen geld terugkrijgt, maar een waardebon.

Nu had de lokale wethouder iets van software gekocht en na een week kwam hij er mee terug dat hij het wilde ruilen.

Op de ruilregels gewezen en gezegd dat dat dus niet ging gebeuren.

'Weet je wel wie ik ben?!' brieste de man. 'Ik ben toevallig wel de wethouder hier'. Voegde hij maar toe na een glazige blik aan de andere kant van de toonbank.

Needless to say, dat het stukje software niet geruild is en dat niemand van ons nog ooit op de man gestemd heeft nadien. (deden we toch al niet, maar soit)
quote:Boro schreef op 05 september 2010 @ 23:04:

[...]

Ik wilde het net komen vertellen.

Nou niet meer googelen op die meneer hoor, straks denkt ie weer dat ie reuze belangrijk is oeps ja.
En dan heb je nog een ex-baas van mijn man.

Als hij zijn zin niet kreeg, ging hij boos met zijn armen over elkaar zitten mokken. Zie je het voor je, tijdens onderhandelingen met een grote klant?

zo iets dus:

quote:itsme26 schreef op 05 september 2010 @ 23:03:

[...]

dat vind ik nou echt een geweldig oplossing

Och, ik kan volop in de strijd gaan, maar daar heb ik echt geen trek in op de vroege zondagochtend en over het algemeen werkt het als een tierelier en enorm deëscalerend.

Uiteraard kom ik er dan om 11:15 uur nog wel even op terug;

'Oh ja, jij wilde nog iets kwijt over iets met trut en de tering krijgen enzo....?'

'Neuh...... laat maar!'
quote:Starshine schreef op 05 september 2010 @ 23:11:

En dan heb je nog een ex-baas van mijn man.

Als hij zijn zin niet kreeg, ging hij boos met zijn armen over elkaar zitten mokken. Zie je het voor je, tijdens onderhandelingen met een grote klant?

zo iets dus:

[afbeelding]
Oh wat erg, dit verhaal!

Ik werkte ooit bij die dierentuin met veel roggen en dolfijnen, in de horeca. Stond dus in de frietkraam en het was Dolle Dinsdag (dat is de drukste dag van het jaar en ben je echt als een robot te keer aan het gaan om iedereen zo snel mogelijk van eten te voorzien, en dan nog staan er meer dan honderd mensen om je kraam). Mayo op, dus ik ruk een emmer open, flikker het deksel met pomp erop en ga als een razende al die (veuls te dure) patatjes van mayo voorzien. Twee seconden later komt er een dame terugrennen naar de kraam, al gillend dat de mayo niet meer goed is en gooit (met flinke kracht) drie porties patat terug de kraam in.... recht de frituurbakken in.... De klodders mayo zaten door de hele kraam heen en we moesten eerst de zooi uit de frituur scheppen voordat we door konden met werken... Vonden de rest van de klanten ook zo leuk....

Overigens was de mayo inderdaad bedorven...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Saaar schreef op 05 september 2010 @ 23:02:

[...]

Dat verklaard een hoop

De moeder van Eddy heette Bettie, niet Kiki In de serie wel. De vader van Kiki Classen is dus Edmond Classen, en die vent deed zo raar bij Boro in de winkel.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Bril was stuk, pootje er af. (Heet dat een pootje? Nouja, bij mij wel..) Een week later mocht ik hem gerepareerd en wel weer komen halen bij de opticien. Had de beste man een rood pootje op een zwarte bril gezet. 'Maar je haar hangt er toch voor. En deze hadden we nog, de zwarte had ik moeten bestellen'. Ik ietwat chagrijnig, ik wil de bril zo niet. Gaat de beste man kwaad naar zijn koffiehoekje al roepend dat ie zó zijn best heeft gedaan en dat sommige klanten ook nóóit tevreden zijn! En dat rode brillen toevallig wel héél hip zijn, hoor!

Ja, eikel, maar niet één op een verders zwarte bril en niet als ik gewoon een zwarte wil.
geef hem een koekje van eigen deeg
Ja en trash zíjn bril en dan maak ik dáár een rood pootje op. Of bedoelde je de frietkraam? Patat en mayo gooien naar al die mensen die staan te wachten! Of de stroopwafelverkoper: hem achterna zitten met gevulde koeken en op hem spugen als hij niet wil eten.

*opeens springt lampje aan: je bedoelde dus de stroopwafelverkoper en niet de opticien. Blijkbaar ben ik niet erg scherp op de zaterdagochtend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven