Werk & Studie alle pijlers

Geen werk na studie

07-09-2010 11:24 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben op zoek naar mensen die na hun studie aan het HBO of de universiteit geen werk kunnen vinden of pas na een lange tijd werk hebben gevonden. Ik ben bezig met een artikel voor school en zou dus graag mensen willen spreken. Ben jij iemand die haar verhaal wil vertellen, dan zou ik het graag horen!

Groetjes.
Wil je dan wel even je oproepje op de goede plek zetten??

Hier is het niet toegestaan dit soort (suffe) vragen te stellen.
huh? waarom niet? Heb wel eens suffere zaken gelezen hoor, op pijlers die er uberhaupt vol mee staan
Oproepjes mogen alleen op het prikbord. Als je de regels bij aanmelding had gelezen, positivodo, dan had je dat geweten.
Ik heb de vraag al bij het prikbord neergezet. Sorry, had niet goed gekeken. Ik weet alleen niet of en hoe dit onderwerp kan worden weggehaald.

Overigens gaat het er hier niet om of de vraag suf is. Dus dat had je ook niet hoeven zeggen.
Er zal vast wel een engel komen die dit verwijdert.

Ik mag het suf vinden. Daar heb jij niks over te zeggen. Vind je het zelf ook niet een beetje suf dat je een forum nodig hebt om je schoolopdrachten te kunnen doen?
Pfff school is weer begonnen, nu nog die cursus lezen volgen TO
quote:mkdbr schreef op 07 september 2010 @ 11:48:

Ik heb de vraag al bij het prikbord neergezet. Sorry, had niet goed gekeken. Ik weet alleen niet of en hoe dit onderwerp kan worden weggehaald.

Overigens gaat het er hier niet om of de vraag suf is. Dus dat had je ook niet hoeven zeggen.Even hier vragen: Moderator Werk & Studie

Verder los van de vraag of het een suffe vraag is, kun je je oproepje wel iets duidelijker maken:

"voor school" welke opleiding ?

"lange tijd" wat is lang?

"geen werk" is dat geen werk op niveau, want ik neem aan de meeste mensen wel ergens werken etc etc.
Ik zou voortaan ook een andere nick nemen. Ik vermoed dat dit de medeklinkers van je naam zijn, en ik met een beetje giswerk ben je te googelen.
Ja, Mieke de Boer.
Of ben jij het?

Oh nee, TO is een vrouw. Nou ja......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven