**LDR deel 15**

05-07-2010 11:09 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 15!

De jubileum-editie!

Hopelijk wordt dit dan de link naar deel 14[/img]
Die wasmand, die heeft dus gewoon 'n klep aan de bovenkant die dichtzit. Niet dat ie uitpuilt en er bergen kleding overheen hangen en 't storend is als je de was allemaal ziet. Nee, hij staat gewoon in de badkamer met de klep dicht. Maar ik wil de klep aan de voorkant want dan kan ik de was er meteen met één hand ingooien en hoef ik 'm niet aan de andere kant open te maken.

Bizar. Ik denk dat ik haar straks 'n keer ga achtervolgen als ze richting badkamer gaat.
Ik hier ben ook weer terug, met een zeer gigantische jetlag in het mooie regenachtige donkere duitsland :( On the bright side, het weer past wel bij mijn stemming en ik heb net een middagdutje kunnen doen.

Afgelopen week was echt fantastisch. Eerst was het wel even stressen of ik wel mocht vliegen want ik had nergens mijn duitse adres op papier staan en het was best een vaag verhaal dat ik mijn geliefde ging opzoeken in de states en dat hij daar ook niet woont, etcetera Uitiendelijk mocht ik wel gewoon vliegen!!!

Het weerzien was eerst een beetje raar en het duurde ook weer even voordat we aan elkaar gewend raakten. Hij was best wel veranderd afgelopen maanden en ik minder vrolijk dat vorig jaar. Maar na wat goede gesprekken werd het echt super en het was echt fantastisch.

Verder een hele hoop maffe dingen gedaan en gezien. I love the States! We hebben schijnbaar het beste gezien wat de oostkust te bieden had, the Smokey Mountains. Wat wel best wel erg was dat het effect van zure regen, smog en exoten zo erg te zien was op de bomen en dan de mensen maar gewoon overal wegwerp materiaal gebruiken en in onnnodig grote autos rondrijden (lees: gigantische pick-ups). Verder hebben we echt geluk gehad met het weer, want supermooi warm weer. En ook nog een paar daagjes strand gedaan. En gewoon echt zo superromantisch! Ik ben weer gewoon een beetje opnieuw verliefd geworden en de twijfel is weer helemaal verdewenen.

En nu duurt het weer 3,5 maand voordat we elkaar weer zien en wat daarna gaat gebeuren is nog een beetje onzeker. Of ik wel of niet met hem mee ga naar waar hij naar toe gaat, want ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het ontzettend moeilijk vind om mijn eigen ambitie opzij te zetten en ik weet niet of ik daar het werk kan gaan doen dat ik wil doen. Gelukkig is er nog even om dit uit te zoeken en ik heb nu weer vertrouwen dat het allemaal wel op z'n pootjes tercht gaat komen.

HH: heb jij trouwens nog last gehad van de orkaan?

Marg: Ik vind ook dat je interesante berichten post maar ik snap ergens wel dat je minder wil forummen. Dat is ergens ook mijn goede voornemen voor de komende twee maanden, want ik besteed te veel tijd met onzinnige topics lezen terwijl ik ook aan de scriptie moet werken.

Kjong: GEFELICITEERD met de trouwerij!

Fille: klinkt gezellig daar in Berlijn! En het klinkt herkenbaar dat om de 3,5maand verhuizen en dat dat op den duur niet leuk meer is. Hier overigens drie landen in een jaar tijd en dat is net ietsje te veel van 't goede
MZ: fijn dat de twijfels weer weg zijn. bewaar deze post dan kan je die over een maand, of 2 maanden, weer terug lezen!

Isiss: wat bizar. En irritant. Je mag "zeuren" hier zoveel als je wilt, dat is altijd beter dan dat ik had gedaan: haar achter het behang geplakt!
School begint trouwens de 20e weer! Heb er echt echt zin in. (ik ben vast weer aan het zeiken als ik 3 weken op school zit, maar nu heb ik er echt zin in!) Als mijn mama dan ook tumor vrij blijft dan moet het voorlopig wel even lukken...
Woehoe, ik krijg leuke NYC-stories, zit al klaar naast de mailbox

Isiss ik heb de wasmandoplossing: klep totaal verwijderen. Gnahaha, dat zal 'r leren. En dan lekker je meest hoerige slip bovenop mikken, zodat ze er niet meer in durft te kijken.

Of je gewoon verzoenen met een wasmand die een tijdje andersom staat natuurlijk, dat kan ook.

Mevr.Z. wat goed dat het fantastisch was! Heel begrijpelijk dat je je eigen ambities niet opzij wilt zetten. Waarom zou jij hem achterna reizen als hij jou ook achterna kan reizen? Hij weet toch ook nog helemaal niet waar hij heen wil? Misschien als hij ergens een supergoeie baan op zich had wachten of hij niet makkelijk naar een bepaald land kon (zoals de vriend van Marg en Isiss) dat het anders zou zijn, maar dat speelt bij jou toch allemaal niet?

Fille, hoe bevalt je baan? Ruikt de koelkast al wat beter?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Spijker schreef op 07 september 2010 @ 18:53:

Isiss ik heb de wasmandoplossing: klep totaal verwijderen. Gnahaha, dat zal 'r leren. En dan lekker je meest hoerige slip bovenop mikken, zodat ze er niet meer in durft te kijken.

Of je gewoon verzoenen met een wasmand die een tijdje andersom staat natuurlijk, dat kan ook.

Optie A!

Geweldig. Dat lijkt me nu heerlijk!
Mijn school begint dan ook weer, heb er zin in maar geniet ook nog heel even heel hard van 's avonds niet te hoeven studeren en op m'n vrije dagen niet belachelijk vroeg hoeven opstaan om te leren!
Ik mis het wel het leren.

Wou dat het wat meer verdeeld was over een jaar. 3 maanden vakantie is echt idioot en je bent er dan ook helemaal uit. Had liever een maand eerder school gehad en dan tussendoor meer vrij, maar ja...
Dat is idd 'n superlange vakantie, meer spreiden en net iets minder volgepropt de rest van 't jaar is voor iedereen toch relaxter lijkt me. Stel 't eens voor aan de school, misschien hadden ze er nog niet aan gedacht.

(nog geen nieuws over je moeder dus?)

Optie A is de beste, absoluut. Want me ermee verzoenen doe ik dus zeer zeker niet. Jammer is alleen dat de deksel 'n scharnier heeft en ik 'm moet slopen als ie eraf moet. Nee, echt, ik weiger om dat ding andersom te laten staan omdat zij hem -om wat voor reden dan ook- omdraait. Als ie straks weer is omgedraaid vraag ik wat de bedoeling is, dat is wel zo handig.

Ze doet ook zoiets met 't doekje in de keuken. Dat ligt nu iedere keer voor de spoelbak, ik sta er met m'n broek tegenaan dan als ik bij de kraan moet zijn, heel irritant. Terwijl het gewoon er naast kan zoals we zelf altijd doen. Waarom blijft ze zo hardnekkig haar manier doen in dat soort dingen, als je ergens op bezoek bent pas je je toch aan aan de gebruiken daar in huis?

En je blijft al helemaal van de wasmand af.
quote:Spijker schreef op 07 september 2010 @ 18:53:

En dan lekker je meest hoerige slip bovenop mikken, zodat ze er niet meer in durft te kijken.

Ze krijgt 'n hartaanval, echt! Als er op tv iets is waarbij 'n man en 'n vrouw toenadering naar elkaar zoeken, echt zo geformuleerd, ik doe dat bewust, dat is nog 300 stappen voor eventuele sex, dan draait ze heel overdreven haar hoofd om.

Toen we trouwden en elkaar zoenden, geen tongzoen, gewoon 'n brave zoen op de mond, hield ze ook haar hand voor de ogen van R's 6-jarige neefje. En dat was geen grapje. Zo sneu.
Isiss, ik zou een webcam ophangen
Ja dat is een goeie, misschien ook een interessant format voor sbs6 / rtl / mtv: real life soap "traditionele marokkaanse mama probeert hoofd boven water te houden in onzedelijk België"
Ik zit de weersverwachtingen te kijken voor Nederland om te kijken wat ik in moet pakken en zie oa. dit staan op weeronline:

Vrijdag zal zeker geen onaardige dag worden. Er zijn stapelwolken en de zon doet leuk mee. Er kan wel een regenbui ontstaan, maar een groot deel van de dag is het gewoon droog. Zeker aan het einde van de middag als de buien uitdoven en de zon fel doorbreekt. De temperatuur ligt rond de 20 graden en de wind waait vrolijk uit het westen. Een prima dag om te trouwen!!

Wat is dat nou voor bullshit!!!!
Isiss, dit is voor het eerst dat er problemen waren, voor die tijd alles heel gemoedelijk en relaxed. En het is ook een mooi huis, dicht bij mijn werk, dus ik blijf er graag.

Daarbij hebben zij mij enkele maanden geleden ook een aar weken aan het lijntje gehouden over of ik wel of niet kon komen, wat an sich voor mijn geen probleem was, want ik had toch alle tijd, maar het was vooral de toon die de muziek erg onaangenaam voor mij maakte vandaag. Maar goed, ik heb genoeg gedaan vind ik, mijn aandeel erkent, het opgelost en consequenties (mochten ze me niet meer willen) zal ik aanvaarden. Meer kan ik niet doen lijkt me.

Ergens is het ook mijn eigen probleem, ik blijf het liefst vriendjes met de hele wereld, terwijl dit gewoon bussiness is natuurlijk. En als iemand twijfelt aan mijn betrouwbaarheid, dan is dat wel een deukje in mijn ego. Ach, als ik weg moet ga ik wel weg. Ik heb alleen helemaal geen zin meer om gezellig mee te doen (van de zomer dacht ik dat we goed contact hadden, ze waren benieuwd naar mijn werk, hoe het ging etc. Tja, bedenk me nu dat het ook de Amerikaanse gewoonte van vriendelijk doen is).
Heejhallo, er zijn best wel veel mensen die je gewoon vanalles voor de voeten werpen. Dat je onbetrouwbaar bent, daar zou ik echt geen waarde aan hechten en al helemaal geen consequenties voor je ego aan verbinden!!! Dat is gewoon iets wat zij roepen om jou je onaangenaam te laten voelen.
Haha, Marg, wat erg! Komt dat van 'n nieuwssite ofzo? Dan is de overige geloofwaardigheid er ook niet meer wat mij betreft.

HH, wat irritant die Amerikaanse vriendelijkheid.

Oh, ik moet de man helpen in de keuken.
Ik vind het wel ver gaan om meteen iemand onbetrouwbaar te noemen omdat de huur de éérste keer niet op tijd op de rekening staat. Als het nou al X keer zo gegaan was, maar niet dus. En je bent in feite nieuw in het land, dan heb je niet meteen overal routine in. Ik zou ook helemaal niet blij worden van zo'n opmerking!

MZ en Heejhallo ook, fijn dat jullie het goed gehad hebben met de geliefden!
HH, ik twijfel ook altijd aan je betrouwbaarheid hoor, met je rare groene porem

Isiss, nu ik weet hoe preuts ze is heb ik al helemaal de oplossing! Achter de wasmand de nieuwe opbergplek maken van je vibrator. Zodat ze daar oog in oog mee staat als ze de grote-draai-truc doet.

Wel graag met een camera op de loer liggen achter het douchegordijn zodat wij kunnen meegenieten van het resultaat!
ik wed dat ze niet weet wat 't is.
Nog even speciaal voor de Spaans-liefhebbers, uit het boekje "How to survive in the Chilean jungle"

gordo/a (syn. flaco/a (), negro/a)

1. Pal, buddy, friend. For people of all weights

2. "honey". An expression of affection between lovers
quote:isiss schreef op 07 september 2010 @ 21:00:

ik wed dat ze niet weet wat 't is.

Echt?! Wow! Mag ze eigenlijk wel alleen naar t enge buitenland dan, als ze zo traditioneel is?

Errug offtopic maar de combi van de antidraaioptie en de reclame hier rechtsnaast doen me verdorie zowaar overwegen een half jaar abo op viva te nemen. Oplaadbaar en waterdicht, kijk daar word ik blij van. Geen idee overigens wat TUV keurmerk is.
TUV is duits, volgens mij. Hier is ook alles TUV-goedgekeurd .

Is dat niet KEMA in NL??
een kema-keur op een vibrator? Tjee...
Ik ben meteen even gaan kijken, niet onaardig Spijk

Margh: komt dat weerbericht van die koekenbakker?! Hoe heet ie ook alweer, oh ja, die Piet Paulusma?! Vind het echt wat voor hem.

Isiss: ik vind het wel tijd voor zoiets shockerends! Lijkt me heerlijk. I think you put up with this shit long enough. (dat klonk gewoon niet lekker in het Nederlands)

Wbt mama, hmm.. loopt niet over, maar kan ik weer niet in 2 zinnen vertellen, dus ik laat het maar even nog
Trilt Uitermate Veilig dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven