HELLEPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!
dinsdag 7 september 2010 om 21:43
Misschien dat dit opvalt
Waarschijnlijk wel want oei, hoofdletters EN uitroeptekens!
Anyway, als een van de angels dit leest, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om de luis uit mijn pels te halen?
Ik word al dagen lastig gevallen door ene Dorah, en ik word het spuugzat dat deze mevrouw gewoon door kan blijven gaan met provoceren en vervelen,
Kan hier, en ik verzoek dit met klem ALSTUBLIEFT iets aan gedaan worden?
Ik meld niet vaak dingen, maar dit komt me echt mijn strot uit
Ter uwer vermaeck een polletje
Waarschijnlijk wel want oei, hoofdletters EN uitroeptekens!
Anyway, als een van de angels dit leest, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om de luis uit mijn pels te halen?
Ik word al dagen lastig gevallen door ene Dorah, en ik word het spuugzat dat deze mevrouw gewoon door kan blijven gaan met provoceren en vervelen,
Kan hier, en ik verzoek dit met klem ALSTUBLIEFT iets aan gedaan worden?
Ik meld niet vaak dingen, maar dit komt me echt mijn strot uit
Ter uwer vermaeck een polletje
dinsdag 7 september 2010 om 22:04
quote:fleurtje schreef op 07 september 2010 @ 22:01:
DGS, paar joego's nodig?
Trek de kast maar open, ze zijn wel ongeschoren toch?
En nummerzoveel mijn motto heb ik gepakt uit een of ander topic over huurtoeslag ofzo:
vertrouw geen blanken vrouwen die denken mensen blij temaken met viese kaas tande gepiert:P
DGS, paar joego's nodig?
En nummerzoveel mijn motto heb ik gepakt uit een of ander topic over huurtoeslag ofzo:
vertrouw geen blanken vrouwen die denken mensen blij temaken met viese kaas tande gepiert:P
dinsdag 7 september 2010 om 22:04
quote:fleurtje schreef op 07 september 2010 @ 22:01:
DGS, paar joego's nodig?
DGS, paar joego's nodig?
dinsdag 7 september 2010 om 22:07
quote:dangeensuus schreef op 07 september 2010 @ 22:04:
[...]
Ah, die rare vlinder...
Ongeschoren Joego's, maar voor het beste effect adviseer ik wel even gilette; dan vallen ze minder op.
[...]
Ah, die rare vlinder...
Ongeschoren Joego's, maar voor het beste effect adviseer ik wel even gilette; dan vallen ze minder op.