HELP hotmail gehackt; wat moet ik doen??

07-09-2010 23:04 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat 1 van mijn hotmail accounts gehackt is... Iemand tips hoe te handelen?
Alles stug blijven ontkennen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
De aanval is trouwens de beste verdediging.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wachten tot er een topic wordt geopend: HELPP mijn vrouw gaat vreemd...

en vervolgens dat wat BGB zegt.
Als de raphazen je password veranderen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
wachtwoord veranderen
Ja mijn wachtwoord doet het niet meer vandaar zo de paniek, kan niet meer in m'n eigen mailbox!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 september 2010 @ 23:05:

Alles stug blijven ontkennen.
Ik hoop dat het zo kan: kiezen voor 'wachtwoord vergeten' en dan je geheime vraag beantwoorden. Daarna inloggen en je wachtwoord veranderen.
Je capslock uitzetten?
Geen idee.

Als ik niet meer in mijn hotmail zou kunnen had ik ook een heel groot probleem...
Oh da's behoorlijk balen. Mocht je er niet uit komen met het beantwoorden van je geheime vraag en capslock staat ook niet ingeschakeld, dan zou je een mail kunnen sturen naar hotmail. Ik weet niet precies hoe je dit kunt doen, maar heb dit eens gehoord van een bekende die gehackt was. Ze stellen je dan bepaalde vragen om te kijken of jij de eigenaar van de mailbox bent. Ik vermoed dat je op Google wel aanwijzingen kunt vinden hoe je dit moet doen.
Ik geloof, maar weet niet zeker dat er al eerder een topic over was. Nog niet zo lang geleden.

Zelf kreeg ik een spam-bericht via gmail.

Ik was zelf niet de geadresseerde (Aan: ) en dat adres is niet bestaand. Bij beantwoorden kreeg ik een voor mij onbekend e-mailadres te zien van gmail van een volslagen vreemde. Maar dat was wel een ander adres dan zichtbaar als afzender in het ontvangen bericht.

Iemand tips hoe dat te bepalen?
Topic mag op slot, een vriend van me die ik eerder vnvnd niet te pakken kreeg, kijkt ernaar. Ik vertrouw erop dat hij hem terughackt of laat verwijderen. Bedankt voor jullie tips en grappen
quote:Power2deBeesies schreef op 07 september 2010 @ 23:54:

Topic mag op slot, een vriend van me die ik eerder vnvnd niet te pakken kreeg, kijkt ernaar. Ik vertrouw erop dat hij hem terughackt of laat verwijderen. Bedankt voor jullie tips en grappen say what?!
Welke grappen??
De laatste tijd verschijnt er minstens 1 x per week zo'n topic, zoek dat dan even terug. Dan weet je ook meteen dat er PROBLEMEN ZIJN BIJ HOTMAIL.
Over ontkennen, help mijn vrouw gaat vreemd e.d.

Tenminste; ik nam dat op als zijnde grappig bedoelde opmerkingen.

Emaille, dat zal ik de volgende keer doen. Maar in paniek denk je daar (of in elk geval: denk ik daar) blijkbaar niet aan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven