HELP hotmail gehackt; wat moet ik doen??
dinsdag 7 september 2010 om 23:32
Oh da's behoorlijk balen. Mocht je er niet uit komen met het beantwoorden van je geheime vraag en capslock staat ook niet ingeschakeld, dan zou je een mail kunnen sturen naar hotmail. Ik weet niet precies hoe je dit kunt doen, maar heb dit eens gehoord van een bekende die gehackt was. Ze stellen je dan bepaalde vragen om te kijken of jij de eigenaar van de mailbox bent. Ik vermoed dat je op Google wel aanwijzingen kunt vinden hoe je dit moet doen.
dinsdag 7 september 2010 om 23:34
Ik geloof, maar weet niet zeker dat er al eerder een topic over was. Nog niet zo lang geleden.
Zelf kreeg ik een spam-bericht via gmail.
Ik was zelf niet de geadresseerde (Aan: ) en dat adres is niet bestaand. Bij beantwoorden kreeg ik een voor mij onbekend e-mailadres te zien van gmail van een volslagen vreemde. Maar dat was wel een ander adres dan zichtbaar als afzender in het ontvangen bericht.
Iemand tips hoe dat te bepalen?
Zelf kreeg ik een spam-bericht via gmail.
Ik was zelf niet de geadresseerde (Aan: ) en dat adres is niet bestaand. Bij beantwoorden kreeg ik een voor mij onbekend e-mailadres te zien van gmail van een volslagen vreemde. Maar dat was wel een ander adres dan zichtbaar als afzender in het ontvangen bericht.
Iemand tips hoe dat te bepalen?
woensdag 8 september 2010 om 00:00
woensdag 8 september 2010 om 09:11