Nieuw kitten in huis
woensdag 8 september 2010 om 14:44
Sinds maandag hebben we een kitten erbij, een ragdoll van 13 weken. Ze heeft maandagmiddag het grootste deel van de tijd onder de bank gelegen. Daarna was onder de slaapzak op de bank een favoriete verstopplek.Gisteravond kwam ze een beetje los en heeft ze als een gek gespeeld en overal ingeklommen en alles ontdekt. Vanmorgen ook weer door de kamer gevlogen en nu is het weer tijd voor een lange dut (onder de slaapzak).
Niet dat dit iemand interesseert maar ik vind haar HEEEEEL lief en schattig en was helemaal vergeten hoe leuk een kitten is.
Ze moet nog alles leren zoals op schoot komen maar knorren kan ze wel als de beste Dat wilde ik even met jullie delen!
Niet dat dit iemand interesseert maar ik vind haar HEEEEEL lief en schattig en was helemaal vergeten hoe leuk een kitten is.
Ze moet nog alles leren zoals op schoot komen maar knorren kan ze wel als de beste Dat wilde ik even met jullie delen!

woensdag 8 september 2010 om 14:56
Kittens zijn zoooo leuk!!!
Mijn "kitten" is uitgegroeid tot een hele grote stoere kater. Maar hij kan nog wel heel goed kittengedrag vertonen. Zoals hysterisch trappelen op mijn buik (en daarbij heel hard spinnen). En een enkele keer probeert hij nog wel eens op mijn hoofd te slapen, al weet hij dat dat toch echt niet meer past.
Mijn "kitten" is uitgegroeid tot een hele grote stoere kater. Maar hij kan nog wel heel goed kittengedrag vertonen. Zoals hysterisch trappelen op mijn buik (en daarbij heel hard spinnen). En een enkele keer probeert hij nog wel eens op mijn hoofd te slapen, al weet hij dat dat toch echt niet meer past.
woensdag 8 september 2010 om 15:56
Zou willen dat mijn kat nog een kitten was. We hebben een oosterse korthaar en hij was zo van slag dat ie bij zijn familie weg was gehaald dat ie de hele nacht heeft lopen miauwen. Je wil echt niet weten wat voor geluid die beesten kunnen maken.
Wij vinden hem ook het leukste, liefste en mooiste beestje wat er is (ondanks dat ie in de gordijnen klimt, mijn favoriete bh als speelgoed gebruikt en af en toe spontaan aan je begint te knabbelen alsof je een spare-ribje bent)
Veel plezier met je kitten!!
Wij vinden hem ook het leukste, liefste en mooiste beestje wat er is (ondanks dat ie in de gordijnen klimt, mijn favoriete bh als speelgoed gebruikt en af en toe spontaan aan je begint te knabbelen alsof je een spare-ribje bent)
Veel plezier met je kitten!!