Nieuw kitten in huis

08-09-2010 14:44 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds maandag hebben we een kitten erbij, een ragdoll van 13 weken. Ze heeft maandagmiddag het grootste deel van de tijd onder de bank gelegen. Daarna was onder de slaapzak op de bank een favoriete verstopplek.Gisteravond kwam ze een beetje los en heeft ze als een gek gespeeld en overal ingeklommen en alles ontdekt. Vanmorgen ook weer door de kamer gevlogen en nu is het weer tijd voor een lange dut (onder de slaapzak).

Niet dat dit iemand interesseert maar ik vind haar HEEEEEL lief en schattig en was helemaal vergeten hoe leuk een kitten is.

Ze moet nog alles leren zoals op schoot komen maar knorren kan ze wel als de beste Dat wilde ik even met jullie delen!
Kittens zijn zo lief

Heb je een foto?
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Heb nu ook een paar maanden twee kittens en ze zijn echt fantastisch! Echt ieniemienieschattig zoals die van jou zijn ze dus niet meer maar ze zijn nog zo speels en gezellig. Heerlijk.
Ow, zo lief! Zou willen dat mijn katten weer klein waren
Poesjes!!! Ik word ook zo blij van jonge katjes! Helaas is mijn vriend allergisch.

Heel erg veel plezier met je lieve kattenbeestje!

(En doe eens een foto posten!)
Fotoooo!
Wat leuk! Ik wil ook een foto
schorpioentje29 wijzigde dit bericht op 08-09-2010 14:56
Reden: foto geplaatst
% gewijzigd
Dank je voor het delen maar het wordt natuurlijk leuker met een foto.

Ik help je vast, lijkt hij/zij hierop?

Wat een cutie!
O tegelijk gepost!
Kittens zijn zoooo leuk!!!

Mijn "kitten" is uitgegroeid tot een hele grote stoere kater. Maar hij kan nog wel heel goed kittengedrag vertonen. Zoals hysterisch trappelen op mijn buik (en daarbij heel hard spinnen). En een enkele keer probeert hij nog wel eens op mijn hoofd te slapen, al weet hij dat dat toch echt niet meer past.
wow, wat een beauty!
Heerlijk he! Die van mij weegt al een goeie vijf kilo onderhand (Brits Korthaar), maar mán, wat was ie schattig als kitten.

Geniet ervan!
668, the neighbour of the Beast
Tikker; die van mij vergeet ook wel eens dat hij inmiddels een stuk groter is
Ze is trouwens heel mooi ook met een symmetrische tekening en nu nog spierwit lijfje. Haar ogen zijn lichtblauw en dat blijven ze ook!
Wat is ze mooi! Geniet er maar lekker van
Jaaa, want ze worden zo snel groot he....

Die van ons is anderhalve dag van slag geweest, en op dag drie was het ineens goed. Heel grappig.
Wat een knapperd!
Wat een mooie kitten Schorpioentje.

Ik ga morgen naar een nestje kijken...ik vind het gewoon spannend!

Iemand nog tips / adviezen voor wat betreft de nieuwe bewoner?
Heb zelf ook een paar weken een kitten. Heerlijk! Dus snap je enthousiasme. Geniet ervan.
Wil je die foto wel weghalen? Nu wil ik er ook één!!
Zou willen dat mijn kat nog een kitten was. We hebben een oosterse korthaar en hij was zo van slag dat ie bij zijn familie weg was gehaald dat ie de hele nacht heeft lopen miauwen. Je wil echt niet weten wat voor geluid die beesten kunnen maken.

Wij vinden hem ook het leukste, liefste en mooiste beestje wat er is (ondanks dat ie in de gordijnen klimt, mijn favoriete bh als speelgoed gebruikt en af en toe spontaan aan je begint te knabbelen alsof je een spare-ribje bent)

Veel plezier met je kitten!!
Ik heb ook een kitten, hij is alweer 16 weken oud en zo lief. Ik ga nu proberen om een foto te plaatsen

]
ooooh Hightea, die is ook mooi! Heeft hij bruine ogen? Is het een speciaal ras of een gewone straatbloem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven